No to i ja podziękuję za wspaniałego spota, poznałem fajnych ludzi i na następny spot znowu się piszę, jak tylko praca nie przeszkodzi. Szkoda tylko, że zapomniałem aparatu
Witam
Objawy są następujące:
-gdy przekręcam kluczyk w drzwiach kierowcy zamyka się wszystko poza drzwiami pasażera przód
-gdy przekręcam kluczyk w drzwiach pasażera przód zamyka się tylko prawa strona plus klapa
-nie działają przyciski zamykania/otwierania szyb na drzwiach kierowcy, przyciski na pozostałych drzwiach działają i szyby się opuszczają
-dioda od centralnego zamka w drzwiach kierowcy świeci się podczas jazdy cały czas
-lampka oświetlenia wnętrza gdy powinna się włączyć, czasami cyka i mruga jakby chciała być stroboskopem :P
-gdy chcę zaryglować zamki od środka to działa tylko tył i klapa, do tego odwrotnie...
To chyba tyle... Wie ktoś może co to może być? Bo nie wiem w co ręce wkładać
1. rzecz to moduł który jest przy silniczku od opuszczania szyby sprawdź go i zobacz czy nie ma tam wody ja miałem taki przypadek że blokowały mi się drzwi tylne ani nie działał zamek ani otwieranie szyb wyjąłem moduł z drzwi co się okazało to że był cały w wodzie.
2. rzecz to przewody w harmonijce w drzwiach kierowcy sprawdź i pasażera
3. co do lampki to może to być mikrostyk w zamku zależy czy ją zapalasz ręcznie czy jak otwierasz drzwi
4.sprawdź wszystkie przewody w drzwiach czy nie są popękane
Don Corleone, Zgadzam się z tym co napisał kolega marky2552, Z tym że zacznij od kabli.Od strony kierowcy z lewej strony na dole za wykładziną jest kostka,sprawdz ją.Dalej kable idą do przelotki i drzwi.Sprawdz to wszystko na 100% przed rozebraniem tapicerki drzwi.Po demontażu tapicerki dalej sprawdzaj kable aż do modułu sterowania(ten przy silniczku).No i sam moduł i wtyczka muszą być czyste bez korozji i nalotu.Kable jak będziesz sprawdzał to dokładnie bo otulina może być cała a w środku pęknięty kabel
Dodam, że dzisiaj zmieniałem z tym aucie oba tylne zamki (jeden nie działał w ogóle już, a drugi jak chciał). Nowe działają spoko. Na początku myślałem, że dodatkowo po prostu padł jeszcze prawy przedni, ale później dostrzegłem inne objawy.
A nie może być to przypadkiem wina modułu komfortu, albo samego panelu z przyciskami do el. szyb?
Tak w ogóle pacjentka to Octavia I 1.9 TDI AGR, ze stycznia 1998, czyli praktycznie początki produkcji. Na wszystkich możliwych częściach są daty 97.
Komentarz