skode kupilem juz pare latek miala, ladnie chlodzila, nawet zajebiscie, ale klime trzeba robic co rok...no to zrobilem, zjeba...musialem jechac do swoich gosci zrobili, partacz mi kasy nie oddal mimo ze ewidentnie maszyna zaje...nie klocilem sie,po wizycie w swoim warsztcaie klima dzialala, chlodzila i tak dalej, ale kurde juz nie tak jak na poczatku. Kolega ma passata z 98 roku sam juz zajezdza z drugi dowod na nim i klimy nie robil, auto zlom, ale jak wsiadziesz to jak w lodowce. Przy megance stwierdzilem ze leje na to, jak nie smierdzi i chlodzi to nie spuszczam. Gosciu dopelnil, posprawdzal jak dziala mam to w duuupie, przynajmniej dziala jak dzialala.
Po wymianie alternatora brak ładowania
Zwiń
X
-
Po wymianie alternatora brak ładowania
Witam.
Wymieniłem w mojej O1 alternator na regenerowany ORI.
Problem jest taki że po zamontowaniu nie ma ładowania (ładowanie i na klemach akumulatora i na alternatorze jest ok 11V, i dodatkowo nie znika w ogóle kontrolka ładowania..
W starym alternatorze brak było wzbudzenia, wzbudzał się dopiero po dodaniu gazu do 3k obr/min.
Sprawdziłem naciągnięcie paska i wydaje mi się ok.. Alternator normalnie kręci wirnikiem w środku.
Aha no i mam prośbę o jakieś foto jak powinen iść pasek wieloklinowy bo może coś nie tak założyłem.. (wątpie)"Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."
"Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)
www.zoltar.bielsko.pl
-
-
Patrzyłem na ten kabelek i nic nie wskazuje żeby był uszkodzony.Na starym alteratorze w ogóle nie było kontrolki ładowania (pojawiała się tylko na krótko w mokre i wilgotne dni), a teraz na nowym jest kontrolka ładowania cały czas i nie chce zgasnąć.."Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."
"Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)
www.zoltar.bielsko.pl
Komentarz
-
-
bws34, Mi też kiedyś świeciła kontrolka non stop i winna była luzna wtyczka od wzbudzenia .Po dociśnięciu jej aż zaskoczyła problem znikną.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
Kostkę docisnąłem, kabel od alternatora odkręciłem i zakręciłem ponownie i dalej nic..
Wku***m się i wyjąłem stary alternator i rozpocząłem montaż ale niestety "święta" mnie zastały :P
Dzisiaj nie wypada grzebać (nie mam garażu), ale niestety jutro już muszę bo we wtorek do pracy trzeba jechać :P"Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."
"Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)
www.zoltar.bielsko.pl
Komentarz
-
-
Zamontowałem stary alternator i ładowanie tak jak wcześniej po przekroczeniu 3k obr/min.
Badałem multimetrem ale coś nie halo chyba robiłem bo na 1 pinie (niebieski kabel) było 0,76a na drugim było 0?.. Ma ktoś może schemat elektryczny albo zna drogę jak ten kabel idzie?"Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."
"Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)
www.zoltar.bielsko.pl
Komentarz
-
-
niebieski to jest D+ czyli kontrolka ładowania i idzie do licznika
brązowo/czerwony to DFM czyli informacja o obciążeniu i idzie do wtyczki na podszybiu T10t... nie mogę znaleźć co dalej :?
teoretycznie idzie do ECU i steruje obrotami w zależności od poboru prądu (obciążenia altka)
wydaje mi się, że masz niesprawny alternator->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Szczotki, regulator czy coś innego? Jest delikatny szum/pisk jak zakrecę kołem alternatora."Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."
"Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)
www.zoltar.bielsko.pl
Komentarz
-
-
to ciekawe....
Zamieszczone przez bws34Wymieniłem...alternator na regenerowany ORI.->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
no ciekawe, że po regeneracji nie działa->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez olopZamieszczone przez krzynolto ciekawe....
Zamieszczone przez bws34Wymieniłem...alternator na regenerowany ORI.
"Witam, ten alternator leżał na półce kilkanaście miesięcy, więc jedyną przyczyną jaką mogę podejrzewać dlaczego ten alternator nie działa właściwie to prawdopodobnie podwiesiły się szczotki i nie ma właściwego docisku do komutatora, może Pan odesłać do nas, poprawimy i wyślemy ponownie lub odkręcić z tyłu dekiel prysnąć środkiem penetrującym na prowadnice szczotek ruszyć kilka razy i powinno być dobrze."
WTF?!! Kupuję alternator i gość nie może sprawdzić przed wysłaniem czy wszystko działa ku**a..
I teraz kto zapłaci za przesyłkę jak ja siedzę w Niemczech?.. Wg powinien on w obie strony?"Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."
"Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)
www.zoltar.bielsko.pl
Komentarz
-
-
powiedzcie mi, czy da rady wymienić regulator na altku bez demontowania całego alternatora?
bo mi magik zaśpiewał ok 3 stówki za naprawe, jak regulator kosztuje w ok. 100zł.
musze wymienić ten regulator, bo mi błąd wyskakuje że sygnału z altka nie ma i asr sie świeci, ale ładowanie jest... chce sam wymienić ten regulator ale nie wiem, czy nie trza altka wykręcac..
Komentarz
-
-
Ja wymienialem regulator bez zdejmowania alternatora. Tez mam z dwoma pinami.
1. Czy po przekreceniu kluczyka na zaplon swieci sie lampka z akumulatorem?
2. Odłącz wtyczkę od alternatora (ta podwojna od wzbudzenia), włącz stacyjkę i
do cienkiego przewodu oznaczonego L dołącz "-".
Powinna zaświecić kontrolka, jeżeli zaświeci to
wymień regulator, jeżeli nie zaświeci to trzeba
szukać przerwy w instalacji lub "zegarach" (czyt. uszkodzony tranzystor)
Do odkrecenia regulatora niezbedne sa klucze nasadowe najlepiej z "grzechotka" ze wzgledu na przeszkadzajace weze od chlodnicy. (chyba ze w TDI w innym miejscu jest alternator?)
Komentarz
-
-
dylan80, ja w moim 1,9 TDI wymieniałem regulator na aucie.
Chyba mam podobny problem do Twojego.
Jest błąd ładowania i kontrolka ASR zapala się równo po 10 minutach od przekręcenia kluczyka w stacyjce. Za każdym razem.
Na forum passata wyczytałem, że to alatek jest odpowiedzialny za to. Wymieniłem regulator i dalej to samo. Wymieniłem alternator i nic nie pomogło.
Teraz skupię się na kabelkach.Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
koleś, tylko i wyłącznie kabelki... u mnie był przerwwany przewód sygnałowy od altka do ecu, pod akumulatorem, nie dało sie tego zauwazyć bez śvciągania akumulatora i całego jego mocowania....
po zlutowaniu kabelków ból ustąpił i wszystko jest sprawne... także ani nie wymieniałem regulatora ani nie traciłe 3 stów u elektryka tylko sam to znalazłem....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dylan80koleś, tylko i wyłącznie kabelki... u mnie był przerwwany przewód sygnałowy od altka do ecu, pod akumulatorem, nie dało sie tego zauwazyć bez śvciągania akumulatora i całego jego mocowania....
po zlutowaniu kabelków ból ustąpił i wszystko jest sprawne... także ani nie wymieniałem regulatora ani nie traciłe 3 stów u elektryka tylko sam to znalazłem....Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
koleś, kolego jak byś miał taki schemat to podrzuć mi z łaski swojej na maila [email protected]"Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."
"Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)
www.zoltar.bielsko.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bws34koleś, kolego jak byś miał taki schemat to podrzuć mi z łaski swojej na maila [email protected]Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
koleś, żaden schemat wam nie potrzebny, po prostu idziesz łapa cały czas po kablu który idzie od altka aż do kompa, i sprawdzasz, zazwyczaj zawsze uwala się w okolicach wtyczek lub złaczek... u mie przerwany był przy złaczce pod akumulatorem, innym ponoć zrywa się zaraz przy wtyczce przy alternatorze.... to jedyne miejsca wg mnie gdzie mogą być uszkodzenia, bo gdy już złączki wchodza w podszybie, to tam raczej kable już nie pracują,(nie sa narażone na drgania ciągłe) i nie powinno im tam nic byc... w komorze silnika szukac... i po nitce do kłębka....
Komentarz
-
Komentarz