[o1]problem po wymianie całego zapłonu i lambdy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dar55
    Classic
    • 2013
    • 13

    [o1]problem po wymianie całego zapłonu i lambdy

    maksiu, wież mi, że teraz przy 160 jest jak wcześniej przy 240 :twisted:
  • sowix1
    Classic
    • 2011
    • 28

    #2
    [o1]problem po wymianie całego zapłonu i lambdy

    Ostatnio wymieniłem w swojej O1 1,8 cewkę przewody i świece oraz sondę lambda bo strzelał na gazie na wyższych obrotach. Po wymianie i regulacji problem nie ustępuje. Czy wiecie co możebbyć przyczyną? Cewka magneti przewody ngk świece i lambda Boscha. Proszę o jakąś pomoc bo już sam nie wiem co to jest.

    Komentarz

    • wujamateo
      Drive
      • 2014
      • 69

      #3
      dobrą cewkę wymieniłeś ? bo w tych 1,8 to każda świeca ma swoją cewkę, na benzynie też Ci strzela ?

      Komentarz

      • sowix1
        Classic
        • 2011
        • 28

        #4
        dobrze wymieniłem. żeby się nie pomylić zaznaczyłem który przewód do której cewki idzie( u mnie jest ta cewka w kształcie "domku), sprawdziłem oznaczenia na starej cewce i nowej (oznaczenia literowe przy każdej końcówce cewki). Więcej błędów nie da się popełnić bo robota bardzo prosta.
        Na benzynie nie strzela wcale.

        Komentarz

        • 4tech
          RS
          • 2008
          • 4199
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Czyli coś z gazem nie teges...
          Jaką masz instalację, jaki sterownik i wtryski :?:
          O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
          Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
          Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

          Komentarz

          • sowix1
            Classic
            • 2011
            • 28

            #6
            Zamieszczone przez 4tech
            Czyli coś z gazem nie teges...
            Jaką masz instalację, jaki sterownik i wtryski :?:
            Stag 4, wtryski OMVL niebieskie, reduktor at09
            Dziś po dłuższym czasie znalazłem na necie schemat podłączenia przewodów do cewki (cewka BERU). Zauważyłem, że u mnie zgodnie z tym schematem jest 2 cylinder zamieniony z 3 a 1 i 4 są ok. Tylko pytanie czy jest taka opcja że na pb jest dobrze a na lpg te strzały?

            Powiem jeszcze od jakiego czasu zaczeły się te przygody...
            rok temu wracałem z chorwacji z wakacji. Złapałem wyciek płynu chłodniczego na jednym z "trójników". Zaprowadziłem do mechanika. Wyciek zrobił, ale samochód szarpał...
            Zauważyłem wieczorem, że jak zakładał górną obudowę na silnik uszkodził 1 przewód i przebicie było. zaprowadziłem z reklamacją - wymienił przewód na nowy (tylko 1, ale że były w miarę nowe to ok.) jak tłumaczył to musiał zdjąć przewody i cewkę, żeby dostać się do tego trójnika. wtedy po naprawie pojawił się problem "strzelania". Zauważyłem sam że cewka stara jest pęknięta - więc wymiana na oryginał używany za grosze od kolegi. problem był nadal. teraz wszystko nowe i dalej to samo. i teraz najważniejsze: jak byłem u gazownika to on oprócz tej lambdy zauważył cytuję "wtryski są pozamieniane". Coś przestawił a problem jak był tak jest.

            Czy możliwe że to strzelanie jest stąd, że partacz mechanik źle podłączył przewody do cewki ? Tylko na benzynie jest ok a na lpg źle.

            Komentarz

            • 4tech
              RS
              • 2008
              • 4199
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              Jak dla mnie to:
              1. Podłączyć wszystko tak jak powinno być.
              2. Sprawdzić każdy wężyk żeby było ok,
              3. Upewnić się, że na benzynie jeździ w porządku - nawet sprawdzić czy nie pojawiają się jakieś błędy w komputerze.
              4. Jeśli masz kompa do zabawy sterownikiem gazowym i wiesz co się z tym robi, to sobie popraw ustawienia i będzie po sprawie.
              Jeśli nie znasz się na tym, pojedź do kogoś kto się na tym zna, zapłać i niech ci fachowiec dobrze ten gaz ustawi :!:

              Może w okolicy masz kogoś, kto zna się na rzeczy. Ale najważniejsze, żeby naprawdę wiedział co robi :diabelski_usmiech

              Gazownicy dzielą się na 2 grupy - na tych co zakładają i na tych co znają się na tym :twisted:
              Zdarzają się wyjątki i w jednym zakładzie znajdzie się się taki z jednej i drugiej grupy :wink:
              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

              Komentarz

              Pracuję...