maksiu, wież mi, że teraz przy 160 jest jak wcześniej przy 240 :twisted:
[o1]problem po wymianie całego zapłonu i lambdy
Zwiń
X
-
[o1]problem po wymianie całego zapłonu i lambdy
Ostatnio wymieniłem w swojej O1 1,8 cewkę przewody i świece oraz sondę lambda bo strzelał na gazie na wyższych obrotach. Po wymianie i regulacji problem nie ustępuje. Czy wiecie co możebbyć przyczyną? Cewka magneti przewody ngk świece i lambda Boscha. Proszę o jakąś pomoc bo już sam nie wiem co to jest.
-
-
dobrze wymieniłem. żeby się nie pomylić zaznaczyłem który przewód do której cewki idzie( u mnie jest ta cewka w kształcie "domku), sprawdziłem oznaczenia na starej cewce i nowej (oznaczenia literowe przy każdej końcówce cewki). Więcej błędów nie da się popełnić bo robota bardzo prosta.
Na benzynie nie strzela wcale.
Komentarz
-
-
Czyli coś z gazem nie teges...
Jaką masz instalację, jaki sterownik i wtryski :?:O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 4techCzyli coś z gazem nie teges...
Jaką masz instalację, jaki sterownik i wtryski :?:
Dziś po dłuższym czasie znalazłem na necie schemat podłączenia przewodów do cewki (cewka BERU). Zauważyłem, że u mnie zgodnie z tym schematem jest 2 cylinder zamieniony z 3 a 1 i 4 są ok. Tylko pytanie czy jest taka opcja że na pb jest dobrze a na lpg te strzały?
Powiem jeszcze od jakiego czasu zaczeły się te przygody...
rok temu wracałem z chorwacji z wakacji. Złapałem wyciek płynu chłodniczego na jednym z "trójników". Zaprowadziłem do mechanika. Wyciek zrobił, ale samochód szarpał...
Zauważyłem wieczorem, że jak zakładał górną obudowę na silnik uszkodził 1 przewód i przebicie było. zaprowadziłem z reklamacją - wymienił przewód na nowy (tylko 1, ale że były w miarę nowe to ok.) jak tłumaczył to musiał zdjąć przewody i cewkę, żeby dostać się do tego trójnika. wtedy po naprawie pojawił się problem "strzelania". Zauważyłem sam że cewka stara jest pęknięta - więc wymiana na oryginał używany za grosze od kolegi. problem był nadal. teraz wszystko nowe i dalej to samo. i teraz najważniejsze: jak byłem u gazownika to on oprócz tej lambdy zauważył cytuję "wtryski są pozamieniane". Coś przestawił a problem jak był tak jest.
Czy możliwe że to strzelanie jest stąd, że partacz mechanik źle podłączył przewody do cewki ? Tylko na benzynie jest ok a na lpg źle.
Komentarz
-
-
Jak dla mnie to:
1. Podłączyć wszystko tak jak powinno być.
2. Sprawdzić każdy wężyk żeby było ok,
3. Upewnić się, że na benzynie jeździ w porządku - nawet sprawdzić czy nie pojawiają się jakieś błędy w komputerze.
4. Jeśli masz kompa do zabawy sterownikiem gazowym i wiesz co się z tym robi, to sobie popraw ustawienia i będzie po sprawie.
Jeśli nie znasz się na tym, pojedź do kogoś kto się na tym zna, zapłać i niech ci fachowiec dobrze ten gaz ustawi :!:
Może w okolicy masz kogoś, kto zna się na rzeczy. Ale najważniejsze, żeby naprawdę wiedział co robi :diabelski_usmiech
Gazownicy dzielą się na 2 grupy - na tych co zakładają i na tych co znają się na tym :twisted:
Zdarzają się wyjątki i w jednym zakładzie znajdzie się się taki z jednej i drugiej grupy :wink:O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
Komentarz