analiza logów grupa 011

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wojtekk
    Ambiente
    • 2011
    • 109

    analiza logów grupa 011

    Cześć, jestem nowy, ale też staram się zawsze pomagać. Do tej pory raczej przekazywałem 1% podatku, ale teraz pomyślę też nad cegiełkami. Pozdrawiam
  • tomaszwrc
    Rider
    • 2010
    • 368
    • Octavia II combi (1Z5)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #2
    analiza logów grupa 011

    Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

    Czy to już całkowity koniec, czy czyszczenie pomoże?

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Zrób jeszcze 011 statyczne Basic Settings.

      Ile fura ma realnego przelotu ?

      I ile jezdzisz na tej modyfikacji ?
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • tomaszwrc
        Rider
        • 2010
        • 368
        • Octavia II combi (1Z5)
        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        Przelot 259000
        A co di modyfikacji to nawet nie wiedzialem ze.jakas byla.
        Poza zwiększeniem dawki rozruchowej która robilem 2 lata temu nic wiecej.
        Auto mam od przebiegu 86000i jak pisalem nic poza.dawką nie robiłem. ...

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Czyli dostałes bonusa podczas zwiekszania dawki. Szkoda ze bardzo mocnego.
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • tomaszwrc
            Rider
            • 2010
            • 368
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #6
            To moze cos wiecej odnisnie bonusa?

            Komentarz

            • alxxx
              RS
              • 2010
              • 1823
              • Octavia I (1U2)
              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

              #7
              tomaszwrc, no ktoś Ci dowalił koksu.. turbina ładuje 1,5bara... gdzie seria dla tego silnika to niecały 1 bar czyli widzisz że jest dużo dowalone ciekawe jak inne kwestie... zrób komplet logów.
              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

              Komentarz

              • tomaszwrc
                Rider
                • 2010
                • 368
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                #8
                to ppowiem tak... turbina od samego poczatky tj od momentu zakupu (86000) w 2008 roku. Turbo wydaje czasem dziwne dzwieki, tzw. szuranie (chrobotanie)podczas zmiany biegow. Zmiana dawki nic jak dla mnie zmienila w.jej pracy,wiec zakladam ze ktos przede mna cos kombinowal. Dodam iz 2 lata temu po czyszczeniu turbo dzwieki na kilka dnia ustaly. Po przelocie ok 200 km od czyszczenia dzwieki wróciły. ..
                Rozumiem ze zmiana turbosprezarki i tak by nic nie zmienila i trzeba by w oprogramowaniu pogrzebac w nastawach?

                Komentarz

                • alxxx
                  RS
                  • 2010
                  • 1823
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #9
                  Jak widać.. masz ~1,25 zadanego ciśnienia. W tej chwili rozumiem łapiesz przeładowanie.. Nie wiadomo co poeta miał na myśli jak tego softa tam robił lub wrzucał gotowca...
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz

                  • przemik
                    RS
                    • 2012
                    • 1610

                    #10
                    Wykonanie w tym stanie sprezarki kompletu logów moze byc praktycznie niemozliwe. i IMO - szkoda meczyc suszary i całego osprzętu.
                    Wyjmij sprezarke - wyczysc, zweryfikuj jej stan i po calej akcji... wpadnij z kompletem logow.... bedzie mozna wiecej powiedziec co tam są za kwiatki w sterowniku.
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz

                    Pracuję...