[O1] Poranne odpalanie ALH

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wojciech_
    Ambiente
    • 2008
    • 164

    [O1] Poranne odpalanie ALH

    ufo, chłodnica jest dokładnie pod siedzeniem pasażera jak napisał kowal 2002, Ona nie jest niczym osłonięta i łatwo ją uszkodzić (ja zagiąłem radiatory od kamienia leżącego na drodze). Więc radzę uważać na leżące przedmioty na drodze.
  • Gripen
    Drive
    • 2007
    • 67

    #2
    [O1] Poranne odpalanie ALH

    Nie mogłem znaleźć czy był ten temat, może nie znalazłem. Otóż jak rano odpalam samochód to muszę dłużej kręcić, silnik nie ma zbytniej ochoty zaskoczyć, ale zaskakuje. Nie ma tego problemu jeżeli odpalam drugi raz. Czy to początek jakiegoś problemu ?

    Komentarz

    • Hubol
      Drive
      S_OCP Member
      • 2005
      • 79

      #3
      Mam to samo, najlepiej sprawdź u kogoś Vag-iem. Może to być:

      - zły kąt wtrysku
      - walnięte świece
      - fałszujący czujnik temp
      - i najgorsza ewentualność to pompa.
      Jak się domyślam na ciepłym silniku problem znika?
      Hołdys Królem jestttt........

      ----------------------------------------
      Octavia 1,9 TDI/ASV/110KM Drive
      ----------------------------------------
      CB Johny II + Presidet ML-145
      ----------------------------------------

      Komentarz

      • Gripen
        Drive
        • 2007
        • 67

        #4
        Zamieszczone przez Hubol
        Mam to samo, najlepiej sprawdź u kogoś Vag-iem. Może to być:

        - zły kąt wtrysku
        - walnięte świece
        - fałszujący czujnik temp
        - i najgorsza ewentualność to pompa.
        Jak się domyślam na ciepłym silniku problem znika?
        Tak, na ciepłym od dotyku pali. Nie jest to w tej chwili wielki problem, bo mimo wszystko odpala, ale aby zapobiec ewentualnemu problemowi warto się temu przypatrzeć. Byłem niedawno na przeglądzie w ASO to nie wykryli VAG-iem nic poza przetartym kabelkiem od zaworu AGR, tak to się chyba nazywa, naprawiono (jak się wyłączało silnik to strasznie telepał się)

        Komentarz

        • Hubol
          Drive
          S_OCP Member
          • 2005
          • 79

          #5
          EGR - ale on nie ma nic wspólnego z odpalaniem
          Hołdys Królem jestttt........

          ----------------------------------------
          Octavia 1,9 TDI/ASV/110KM Drive
          ----------------------------------------
          CB Johny II + Presidet ML-145
          ----------------------------------------

          Komentarz

          • Gripen
            Drive
            • 2007
            • 67

            #6
            Zamieszczone przez Hubol
            EGR - ale on nie ma nic wspólnego z odpalaniem
            Tak, EGR, racja, nie ma nic wspólnego, przytoczyłem przykład tego, bo w ASO mi to naprawili po zbadaniu VAG-iem. To tak na marginesie, nie ważne. Zatem ... no nie wiem od czego zacząć poszukiwania problemu :zlosnik:

            Komentarz

            • JanuszSz
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 2835
              • Superb II combi (3T5)

              #7
              Mnie to wygląda na uszkodzone świece.Jeśli ciepły pali z dotyku,a zimny nie to wydaje mi się,że nic innego.VAG tego nie pokaże.
              Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

              Komentarz

              • Gripen
                Drive
                • 2007
                • 67

                #8
                Zamieszczone przez JanuszSz
                Mnie to wygląda na uszkodzone świece.Jeśli ciepły pali z dotyku,a zimny nie to wydaje mi się,że nic innego.VAG tego nie pokaże.

                Hmmm, może być, nie były nigdy zmieniane :roll:

                Takie chyba będą dobre, co ? http://moto.allegro.pl/item338915684...iza_vw_lt.html

                Komentarz

                • gisama
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 118

                  #9
                  Mam tak samo, problem ten występuje po dłuższym staniu. I wydaje mi się, że to nie świece (ja mam nowe), ponadto odczyt temperatur jest prawidłowy. Kąt wtrysku i te inne są w porządku. Aktualnie jestem na etapie przygotowań do wymiany pompy (mam zapasową). Jak pomoże to dam znać
                  Pzdr Mariusz
                  ________________
                  1,9 TDI L&K 2000r

                  Komentarz

                  • sptom
                    Rider
                    • 2007
                    • 351

                    #10
                    Zamieszczone przez Gripen
                    Zamieszczone przez JanuszSz
                    Mnie to wygląda na uszkodzone świece.Jeśli ciepły pali z dotyku,a zimny nie to wydaje mi się,że nic innego.VAG tego nie pokaże.

                    Hmmm, może być, nie były nigdy zmieniane :roll:

                    Takie chyba będą dobre, co ? http://moto.allegro.pl/item338915684...iza_vw_lt.html
                    Gripen polecaną są Beru do nabycia w min. Auto zatoce czy InterCarsie, ktoś od nas kupował je na w sklepie przy Trzebnickiej. Cena bodaj za komplet 120zł.
                    Jak chcesz to dowiem się gdzie dokładnie je kupowali.
                    Dostojnie do przodu by Dynosoft

                    Komentarz

                    • Gripen
                      Drive
                      • 2007
                      • 67

                      #11

                      Gripen polecaną są Beru do nabycia w min. Auto zatoce czy InterCarsie, ktoś od nas kupował je na w sklepie przy Trzebnickiej. Cena bodaj za komplet 120zł.
                      Jak chcesz to dowiem się gdzie dokładnie je kupowali.
                      Też nad beru się zastanawiałem.

                      Komentarz

                      • sptom
                        Rider
                        • 2007
                        • 351

                        #12
                        Zamieszczone przez Gripen

                        Gripen polecaną są Beru do nabycia w min. Auto zatoce czy InterCarsie, ktoś od nas kupował je na w sklepie przy Trzebnickiej. Cena bodaj za komplet 120zł.
                        Jak chcesz to dowiem się gdzie dokładnie je kupowali.
                        Też nad beru się zastanawiałem.
                        Ano zacne to są Robek świeczki
                        A kupował na Hubskiej 120zł komplet.
                        Dostojnie do przodu by Dynosoft

                        Komentarz

                        • pantol
                          Elegance
                          • 2004
                          • 754

                          #13
                          Re: Poranne odpalanie ALH

                          Zamieszczone przez Gripen
                          to muszę dłużej kręcić,
                          Uściślij słowo dłużej!
                          Jarek "Vinci"

                          Komentarz

                          • vivvaldi
                            Drive
                            • 2007
                            • 56

                            #14
                            Mam ten sam problem. Zawsze kiedy zapalam samochód po dłuższym staniu, czy to po nocy czy to w ciągu dnia, i nieważne czy jest ciepło czy zimno, nigdy nie zapali od razu tylko za 2 razem i po zapaleniu telepie a po 2-3 sekundach chodzi jak cacuszko.
                            Nie wiem co to może być, bo świece sprawdzałem miernikiem i wychodzi na to, że wszystkie grzeją prawidłowo. Podpinałem pod Vag-a i nic nie pokazał. Trochę mnie to wkurza, ale zawsze zapala więc jadę dalej.
                            Może ktoś miał ten sam problem i doszedł do tego co to może być.

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #15
                              Swiece to maja tu drugorzedne znaczenie. Problemem moze byc cofajace sie paliwo do baku, bo np puszcza lewe powietrze na trojniku przy filtrze paliwa gdzie sa dwa oringi.

                              Problemem moze tez byc przestawiony kat wtrysku
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • cysterniarz
                                RS
                                • 2008
                                • 1887
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                #16
                                Mialem dokladnie to samo. W moim przypadku problem ustąpił po ustawieniu kąta wtrysku, który skopali robiąc wczesniej rozrząd. Kąt ustawiony auto pali na dotyk.

                                Komentarz

                                • dzony
                                  Ambiente
                                  • 2005
                                  • 111

                                  #17
                                  mam tak samo w moim ALH..przebieg 52 tysiące..rozrząd nie ruszany wiec co kąt wtrysku sam sie potrafi przestawić??..pompa raczej odpada bez przesady nie przy moim przebiegu..sprawdzę rano jak z paliwem w przewodach.
                                  "urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]

                                  176Km 343Nm
                                  hamulce 312mm przód i 256mm tył

                                  Komentarz

                                  • m.p
                                    Classic
                                    • 2007
                                    • 31

                                    #18
                                    jeśli te w/w tematy nie pomogą, to może zaworek zwrotny (cofa się paliwo) umieszczony jest na filtrze paliwa,niby pierdoła ale jednak się zdarza.

                                    Komentarz

                                    • Kuvel
                                      Ambiente
                                      • 2006
                                      • 138

                                      #19
                                      m.p, jak sprawdzić ten zaworek zwrotny lub czy jest jakiś widoczny objaw. Mam podobne objawy jak koledzy. Teraz, jak jest ciepło, to problem jest prawie niezauważalny ale przed zimą wypadałoby go rozwiązać :!:
                                      90 KM i uważam, że wystarczy - czy coś mi dolega ?

                                      Komentarz

                                      • m.p
                                        Classic
                                        • 2007
                                        • 31

                                        #20
                                        Kuvel, trzeba obserwować na przewodach przy filtrze paliwa czy pojawiają się pęcherzyki powietrza,jeśli tak to go należy wymienić,koszt samego zaworka w ASO to ok 80zł(najlepiej założyć oryginał).

                                        Komentarz

                                        Pracuję...