przez ten sygnal kilka razy omalo nie dostalem zawalu jadac rano do pracy :szeroki_usmiech
Buczenie wspomagania
Zwiń
X
-
Buczenie wspomagania
Buczenie wspomagania dopadło mnie na postoju przy kreceniu w lewo buczało głośno .
Teraz to nie wystepuje co moze byc przyczna. Czasem juz potrafiło zabuczeć ale tylko na chwile jak sie przejechałem pare kilometrów uspokoiło się. Może byc to spoowodowane ubytkiem płynu?nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
-
-
A powiedz kolego jak odkrecic tą zieloną nakretkę. Wiesz jaki płyn tam przychodzi i ile kosztuje w jakich jest opakowaniach ? J nie dolewałem płynu nigdy a mam 150tysnowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Tak , najlepiej odkrecac srobokretem w poprzek a nie pionowo ( czyt. bokiem odkrecasz) W srodku na korku jest miarka z min i max.Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
właśnie zajrzałem do bagażnika. ja dolewam Mobil ATF220 Premium. kupisz pewnie na większości stacji. co kilka miesięcy muszę nakrętkę lub dwie dolac a jak zapomnę to delikatne zgrzyty przypominają :wink:
po dolaniu nie przestanie Ci od razu zgrzytac. musisz kilka minut kręcic ostro w miejscu lub po dłuższej jeździe całkiem przestaje. płyn musi się "zaciągnąc"...
Komentarz
-
-
A pytanie w ksiazce serwisowej jest napisane ,zeby sprawdzac plyt po rozgrzaniu silnika.
Czyli jak teraz na postoju sprawdzilem mam troszke po nizej minimum(na zimnym silniku) to jak sie rozgrzeje to bedzie mniej czy więcej?
Pytanie 2 powiedzmy mam pół centymetra ponizej normy jaka to bedzie ilosc plynu. Nakretka pół nakrętki? Poniewaz podane bylo wyzej ,ze po chwili wciaga plyn a nie chcial bym tak latac i dozowac.
A czemu konkor dolewasz tak czesto?nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
nie wiem dlaczego, może gdzieś mi go wciąga. dzisiaj dolałem trzeci raz dopiero i może to będzie ostatni (zgrzytów nie było ale przez ten temat przypomniałem sobie żeby sprawdzic poziom).
jak dolejesz dwie lub nawet trzy nakrętki (z tej butelki Mobil co napisałem) to powinieneś miec poziom mniej więcej w połowie między min a maks. ja dolewałem na ciepłym silniku bez zastanawiania się dlaczego tak ma byc :wink:
Komentarz
-
-
Potwierdzam mi tez zrzera plyn.
Po 7 latach mi tez zaczelo wyc wspomaganie. Gdy odkrecilem korek to sie okazalo, ze miarka jest sucha. Musialem dosc sporo dolac. Bylo to jesienia zeszlego roku.
Zrobilo sie cieplej na wiosne i z dnia na dzien znow zaczelo mi wyc :evil:
Okazalo sie, ze znow poziom ledwo lapie miarke.
Mylslalem, ze bedzie problem z dostaniem zielonego plynu ale w pierwszym lepszym sklepie motoryzacyjnym w moim miescie go dostalem
Jakis SWAG w litrowej butelce identycznej jak ten z aukcji lane po 1L. Cena 24zl
Jak dolewalem poprzednio to dolalem czerwonego i niewiem czy to byl dobry pomysl :roll: Chyba bede musial go spuscic.
Wie ktos moze ile plynu wchodzi do wspomagania i jak najlepiej spuscic zeby wszystko zlecialo :?:
Komentarz
-
-
ostatnio miałem troche ponizej minimum, pojechałem do Skody i nalali 100ml za 6,50zł.
Zamieszczone przez deespeWie ktos moze ile plynu wchodzi do wspomagania i jak najlepiej spuscic zeby wszystko zlecialo
myślę że przy pompie powinien być jakiś spust...
Zamieszczone przez MisiekoctaviaJak dolewalem poprzednio to dolalem czerwonego i niewiem czy to byl dobry pomysl
Komentarz
-
-
Płyn
Ja mam tak ; na zimno mam minimalnie ponizej minimum.
Na ciepło jest troszke powyzej minimum.
Dolac do maksa ? Po 4 latach i 150 tys chyba nie wiele trzeba dolać?
Moze te stukoty jak sie zjezdza z kraweznika to wina przekladni a nie tulei , ktore wizualnie sa cłałe. Tak przy okazji przekladni. A objawem zuzycia przekladni jest ubytek płynu?nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafalusA objawem zuzycia przekladni jest ubytek płynu?
Zamieszczone przez deespemyślę że przy pompie powinien być jakiś spust...
Zamieszczone przez deespejak najlepiej spuscic zeby wszystko zlecialo
a plyn w orginale idzie Febi 6162 - banka 1l koszt okolo 25 zlotych i wychodzi taniej niz przez allegro
Komentarz
-
-
marekzu, bo wczesniej mi dolali do zielonego czerwonego a tak raczej niepowinno byc dlatego stwierdzilem, ze go wymienie na nowy niz pozniej mialbym wymieniac moze cala pompe. Kumpel przerabial w Passacie i nikomu niezycze :twisted:
Ja kupilem rowniez za 24zl w takiej samej butelce, zielony plyn ale nazywa sie on SWAG. Oznacenie zdaje sie ma takie samo jak FEBI.
Wyczytalem w instrukcji, ze niewystarczy jedynie dolac ubytek plynu. Nalezy sie udac do serwisu i sprawdzic uklad wspomagania
Podsumowujac:
Wchodzi prawdopodobnie 800ml plynu
Spuszcze go poprzez weze od przekladni
Dzieki wszystkim
Komentarz
-
-
Witam!
Mi również dawała o sobie znać pompa wspomagania. Kupiony płyn uzupełniony i dalej to samo. Okazało się że koło pasowe pompy wspomagania było już z lekka wyjechane. Podobno to standard, to koło szybciej się zużywa bo jest wykonane z aluminium. Po wymianie problem zniknął . Koszt to około 40-50zł za oryginał.
Pzdr
Komentarz
-
-
a ja właśnie po kolejnym dolaniu płynu i ponownym jego ubytku, wstawiłem auto do serwisu. Okazało się że listwa wspomagania do wymiany - gdzieś był wyciek, który się powiększał...tani interes to nie był. 1000zł za nową liswtę. Podobno regenerowane 500zł.190 koni +300 Nm + blow off = banan na twarzy
Komentarz
-
Komentarz