zerwany gwint w piascie...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Fleishmachine
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 292

    #2
    zerwany gwint w piascie...

    Witam,

    Na dniach kupuje od kumpla stara Lagune ( niestety musze pozyc ze szkodnikiem w separacji, angielska policja czepia sie moich pieknych, czarnych blach, tak wiec szkodzina smiga do garazu w PL ... ) i meczy mnie pewna rzecz - kumpel niedawno zmienial opony w tej Lagunie i w serwisie zerwali mu gwint w piascie, przez co jedno kolo trzyma sie na trzech zamiast czterech srubach... czy daloby sie to przegwintowac i dobrac do tego jakas srube, czy to nie wyda, badz nie ma sensu sie bawic i trzeba montowac nowa piaste ( badz jakis kompletny element ) ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz!
    Mikolaj

    Komentarz

    • marekzu
      L&K
      • 2007
      • 1412
      • Superb II combi (3V5)

      #3
      Zamieszczone przez Fleishmachine
      zerwali mu gwint w piascie
      to super mechanicy byli

      mysle ze lepiej wymienic piaste niz bawic sie w przerobke jednego otworu - teoretycznie mozliwe - trzeba najpierw znac rozmiar starej sruby

      Komentarz

      • Fleishmachine
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 292

        #4
        Zamieszczone przez marekzu
        Zamieszczone przez Fleishmachine
        zerwali mu gwint w piascie
        to super mechanicy byli
        nie ma co sie smiac - tacy tutaj sa fachowcy... dla przykladu moge tylko powiedziec tyle, ze mi zamiast zalatac opone to chcieli wpakowac detke, bo stwierdzili ze nie da sie zalatac ( oczywiscie w PL zalatali mi to bez problemu )

        Komentarz

        • abyss
          Ambiente
          S_OCP Member
          • 2007
          • 245

          #5
          W UK łata się zazwyczaj nie przez wulkanizację, a przez wsadzenie w dziurę czegoś, co przypomina knot nasycony gumą w płynie - dlatego większy ubytek to od razu "niemożliwe" - bo im sie nie chce szukać maszynki do wulkanizacji na gorąco. Zresztą na trasę to fajna sprawa - nie trzeba nawet koła zdejmować jak się ma pompkę - tylko zabawki troszkę kosztują.
          ...

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            U nas tez tak sie lata. To jest normalna technika, ten 'knot' nie wypadnie, a trzyma wystarczajaco dobrze. Wulkanizacja na goroca tez odchodzi do lamusa. Klei sie normalnie late od srodka i trzyma rowniez dobrze.

            A podejscie angoli do opon to mnie ogolnie bawi. Przeciez tam nikt nie zwraca uwage na to jak opona wyglada, wiekszosc aut kilku letnich kazda opone ma z innej firmy itd
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Fleishmachine
              Rider
              S_OCP Member
              • 2007
              • 292

              #7
              Angole tym sie nie przejmuja, w sumie jest dopuszczane to by miec cztery rozne biezniki, ale.. wszystkie opony musza byc sprawne. Jak rozgladasz sie po samochodach to widzisz, ze nie zawsze tak jest, ale jednak VOSA czy drogowka moze sholowac auto za zly stan gum.

              Komentarz

              Pracuję...