agr sie dusi,hamulce nie dzialaja??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • daniello1979
    Classic
    • 2009
    • 5

    agr sie dusi,hamulce nie dzialaja??

    OK może być 5 stycznia, a propo naklejek to jestem zainteresowany takowymi.
  • wshgrohu
    Classic
    • 2008
    • 18

    #2
    agr sie dusi,hamulce nie dzialaja??

    Witam, posiadam Octavke z 98r AGR, 160tys km przebiegu,

    problem mam taki, ze gdy hamuje , do zatrzymania, z wcisnietym wsprzeglem i na luzie ,silnik sie dusi, nie gasnie,ale jakby zaraz mial , trwa to 2-5 sekund ,po czym znow normalnie chodzi.

    na postoju na odpalonym silniku, gdy chce go przygazowac to sie krztusi,jakby cos bylo zapchane ,wymienilem filrt powietrza, zmienialem olej, filrt paliwa ma ze 3 miesiace.

    Nie wiem co sie dzieje ,ale jest to bardzo denerwujace,

    Czy ktos wie moze co to moze byc oraz jak to naprawic?

    Nastepne to dziwnie zachowujace sie hamulce,
    1.sa bardzo slabe (moj Tata posiada taka samą octavke tylko ze z 2000r i u niego jest igla)

    2.Gdy wciskam pedal hamulca ,czuje pod noga jak pedal wibruje, (podnosi sie gora dol,delikatnie lecz szybko )

    Proszę o pomoc ,

    Dziekuje

    [ Dodano: Pon 12 Maj, 08 22:49 ]
    Nie wie nikt? jakies domysly ??

    Komentarz

    • Purchawa
      Admin
      S_OCP Member
      • 2004
      • 8007

      #3
      Z tym dlawieniem sie mam podobny problem. Czasem jak wcisne sprzeglo i jednoczesnie hamulec, obroty spadaja do jakis 600rpm i wracaja do normy jak sie zatrzymam.

      Bede diagnozowal to dam znac.
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz

      • tomek
        L&K
        • 2005
        • 1078

        #4
        wshgrohu,
        a opony masz wszystkie takie same? czy to wibrowanie jest takie jakby abs zaczal dzialac?
        O2FL RS | S2 | F2

        Komentarz

        • wshgrohu
          Classic
          • 2008
          • 18

          #5
          opony z przodu mam inne ,ktos mi przecial jedna i musze 2 kupic wiec mam zapas wsadzony.wlasnie jakby abs sie zalaczal ,ale nie rozumiem, bo strasznie ciezko sie hamuje, musze mu naprawde mocno wcisnac zeby hamowal i jak juz wcisne to mi wibruje pedal. nie mam pojecia co to, mysle ze moze cz. absu ,nie wiem nie wiem

          Komentarz

          • kriskarp
            Classic
            • 2008
            • 7

            #6
            wshgrohu,
            Objawy które opisałeś moim zdaniem wskazują na uszkodzone serwo (jest nieszczelne)
            stąd twardy pedał hamulca i w czasie hamowania spadek podciśnienia które też jest potrzebne do sterowania silnika dlatego się dusi silnik.
            Odwiedź warsztat który sprawdzi serwo
            kris karp

            Komentarz

            • Arti23
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2005
              • 892
              • Superb II combi (3T5)
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #7
              kriskarp, też obstawiam na serwo
              Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

              Komentarz

              • wshgrohu
                Classic
                • 2008
                • 18

                #8
                hej. Jakie dzwieki powinno wydawac zepsute serwo?u mnie ani nie syczy ani nic.
                ahah i kolejny problem ,moze drobnostka ale jest.
                Jak zosawiam przed domem samochod ,to reczny zaciagam, pozniej gdy wsiadam z powrotem ,zpuszczam reczny i probuje zachamowac hamulcem ,to pedal jest twardy nie da sie wcisnac .

                Komentarz

                • kriskarp
                  Classic
                  • 2008
                  • 7

                  #9
                  no hej .Serwo nie wydaje żadnych dźwięków , w układzie jest niskie podciśnienie dodatkowo
                  pracuje silnik.
                  Zamieszczone przez wshgrohu
                  Jak zosawiam przed domem samochod ,to reczny zaciagam, pozniej gdy wsiadam z powrotem ,zpuszczam reczny i probuje zachamowac hamulcem ,to pedal jest twardy nie da sie wcisnac .
                  wtedy naciśnij pedał hamulca i trzymaj go,uruchom silnik jeżeli serwo jest sprawne to pedał
                  hamulca powinien się obniżyć o około jeden cm.
                  Jeżeli nie to serwo jest uszkodzone ewentualnie pompa podciśnienia nie daje 100%
                  kris karp

                  Komentarz

                  • wshgrohu
                    Classic
                    • 2008
                    • 18

                    #10
                    Okj, podjate w tygodniu do mechanika ,zeby sprawdzil, zobaczymy ile beda chciec w tej anglii

                    Komentarz

                    • ginter
                      Drive
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 43

                      #11
                      miałem podobne objawy z hamowaniem w swoim AGR - trzeba było dobrze cisnąć żeby się zatrzymać, dodatkowo wyłączając silnik dostawał jakby samozapłonu.
                      przyczyna była banalna - przewód po serwie szlak trafił - nieszczelność. podobno często się to zdarza przy przebiegu pow. 150tyś.
                      AUTOMATY SPRZEDAJĄCE
                      NIEZALEŻNY OPERATOR W TRÓJMIEŚCIE
                      www.kawomat.eu

                      Komentarz

                      • wshgrohu
                        Classic
                        • 2008
                        • 18

                        #12
                        Ja mam 160 tys. droga naprawa byla ??

                        Idzie to samemu wymienic ,czy raczej oddac to mechanikom ?

                        Dzis bylem u mechanika angielskiego i zyczyl sobie 40 funia za sprawdzenie ,to podziekowalem .Nie dosc ze ich uslugi sa do niczego to jeszcze sie skubancy cenia .

                        [ Dodano: Pią 06 Cze, 08 22:48 ]
                        Witam, sorry ze odkopuje temat, ale wciaz mam ten problem, czy moze ktos mi powiedziec ,sprecyzowac ,ktory to jest ten węzyk od serwa i jak mam to sprawdzic ?

                        Te wezyki od serwa sprawdzalem ,tzn ogladalem je i nic tam chyba nie przepuszcza powietrza .

                        Nie wiem co robic ,ale problem staje sie uciazliwy .

                        Do tego cos mi sie z ABS dzieje ,raz sie zapala kontrolka raz gasnie ,w ciagu jazdy gdy kontrolka zapala sie przy hamowaniu pod pedalem czuje straszne harczenie, czyli tak jakby abs sie zalaczal, ale nie ma sily hamowania ...

                        Do mechanika zajade wtedy gdy bede wiedzial co to jest, bo w anglii mechanicy bardzo ladnie potrafia oszukac,

                        pomozcie prosze,

                        pozdrawiam
                        wshgrohu

                        Komentarz

                        Pracuję...