Czujnik płynu chłodniczego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ryjeks
    Rider
    • 2010
    • 488
    • Octavia III combi (5E5)
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    Czujnik płynu chłodniczego

    no dobra (kotlet! ), a czy te pierścienie kupuje się jakieś uniwersalne, czy trzeba mierzyć felgę, piastę itp, bo nie mam za cholerę pojęcia...

    i czy jesli olać je przy montazu, to rzeczywiście czymś grozi, skoro felga jest jednak przykręcona śrubami jakby nie było...
  • 12433138
    Classic
    • 2008
    • 7

    #2
    Czujnik płynu chłodniczego

    Witajcie,

    Mam 1.9 TDi Kombi, 4x4, 74kw, 12.2001 Elegance.

    Od kilku dni tuż po uruchomieniu silnika 3 razy pipczy i zapala się czerwony czujnik-maszt od płynu chłodniczego.

    Raz non stop mryga, raz gaśnie, a czasem wcale się nie zapala.

    Płynu dolałem, pomimo, że poziom nie był za mały, a ten nadal pipczy i mryga jak mu się podoba.

    Niestety jestem teraz w Dojczlandii i mój kumpel mechanik z kompem jest w Polsce a Niemiaszkom za taki drobiazg płacił nie będę, lepiej żeby kasa za usługę została w PL.

    Na razie kolega zaproponował mi przeczyszczenie kostki dochodzącej do czujnika.

    Zaraz idę to sprawdzić.

    Jakie macie doświadczenia na ten temat?
    Kamil

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Odkrec korek i przeczysc te drytu w srodku do ktorych dochodzi czujnik. Plynu nalej na max i powinna zapanowac cisza. Chyba ze lampka wskazuje jeszcze na jakies inne uszkodzenie, ale tego na odleglosc nikt Ci nie powie.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • 12433138
        Classic
        • 2008
        • 7

        #4
        Przeczyściłem szczoteczką do zębów (hahaha) druciki w środku i całe gniazdko i wtyczkę gdzie dochodzi prąd do czujnika i odpaliłem auto i nic na razie nie mówi.

        Zobaczymy jutro jak ruszę do pracy, dziś już piłem browary i nie ruszam się nigdzie autkiem (święto u Niemiaszków)
        Kamil

        Komentarz

        • O II RS LINE
          Classic
          • 2007
          • 25

          #5
          Też to miałem w AHF - ta sama akcja serwisowa - czyszczenie drutów i płyn dałem troszkę powyżej maxa - 100% sukces. W serwisie chcieli wymieniać zbiorniczek.
          gornik

          Komentarz

          • ketome
            Drive
            • 2007
            • 61

            #6
            Zamieszczone przez O II RS LINE
            Też to miałem w AHF - ta sama akcja serwisowa - czyszczenie drutów i płyn dałem troszkę powyżej maxa - 100% sukces. W serwisie chcieli wymieniać zbiorniczek.
            Ja to zapropnowałem w serwisie kiedy zglosiłem świecenie lampki - to tylko dolali płynu do zbiorniczka i kazali jechać.

            Komentarz

            Pracuję...