Czy czeka mnie regeneracja turbawki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Dig Dug
    L&K
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1306
    • Seat

    Czy czeka mnie regeneracja turbawki

    również my z sebo czekamy na naklejeczki jeszcze czekamy cierpliwie hehe :P
    Była O1 jest F2.
  • xekon
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 742

    #2
    Czy czeka mnie regeneracja turbawki

    W mojej Octavi zaczal wystepowac notlauf niestety tak gdzies 130-140. Wiem ze przeplywka jest ok - na fabrycznie nowej jest tak samo (lub podobnie). Sprawdzając sterowanie turbawka po zejsciu w kanal okazalo sie ze przycina sie ten dynks do sterowania kierownicami - mieszek jest ok - raczej cos w korpusie turbiny.

    Macie jakis pomysl na sprawdzenie czy to to?

    Komentarz

    • rokoski
      Classic
      • 2005
      • 4

      #3
      Witam!

      Mam to samo . Notlauf okolo 160 lub przy pelnym gazie. Jestem juz umowiony na rozwiazanie problemu. Mam pytanko co mozna zrobic, ewnetualnie sprawdzic samemu, gdzie znajduja sie te kierownice, czy przesmarowanie wd40 cos da czy szkoda czasu.
      Co to jest przeplywka, mozna to samemu rozebrac?
      Ewentualnie chetnie poslucham innych porad, lacznie z modlitwami i innymi ;p

      Komentarz

      • pantol
        Elegance
        • 2004
        • 754

        #4
        Myślę, że WD40 to jak przysłowiowe kadzidło dla umarłego.

        W załączeniu coś poglądowego na temat zapieczonych kierownic w turbinie (Garret)

        Zapieczona turbina wygląda tak:
        Załączone pliki
        Jarek "Vinci"

        Komentarz

        • Emil
          L&K
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1092

          #5
          Zamieszczone przez pantol
          Myślę, że WD40 to jak przysłowiowe kadzidło dla umarłego.

          W załączeniu coś poglądowego na temat zapieczonych kierownic w turbinie (Garret)

          Zapieczona turbina wygląda tak:

          Juz wielokrotnie o tym pisałem. U mnie przesmarowanie wd40 bez rozkręcania pomogło. Jezdze juz po tym zabiegu pół roku i jest gicior.

          Xekon, myślę że bez względu na stan turbiny, nie ma sensu jej regenerować. Jest to zbyt kosztowne biorąc pod uwagę ceny używanych turbin w przyzwoitym stanie.
          BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
          CR-V 2,2 i-ctdi
          Perfectservice by Dobrygrześwawa

          Komentarz

          • figurel
            Classic
            • 2005
            • 36

            #6
            A tak kierownice powinny chodzić.

            Golf IV ALH@ASV

            Komentarz

            Pracuję...