Żółta lampka silnika, zawieszony egr?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TommyLee
    Ambiente
    • 2006
    • 179

    Żółta lampka silnika, zawieszony egr?

    rubik_83, niestety,nie da się tu napisać.Wyślę Ci emila.

    zmieniłem zdanie.Napisałem na gg. :szeroki_usmiech
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Żółta lampka silnika, zawieszony egr?

    Żółta lampka silnika, zawieszony egr?

    Objawy; silnik gdy wyłaczany szarpie, nie ma charakterstycznego clik po wyłączeniu.
    Komp pokazuje też bład przepływomierza.
    Ponoc zawor sterujacy egrem padl ale wymiana nie pomogla. zawór 239 błąd
    Auto po virusie , generalnie jak dla mnie za bardzo sie za autem dymi.Ale jezdzi juz tak 70 tys km .
    Auto Toledo TDI ASV 2004.

    Może ktoś może pomóc
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Ale jakie bledy, bo tak to mozna sobie wrozyc. Jaki blad przeplywomierza??
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • rafalus
        L&K
        • 2005
        • 1140
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        zawór 239 błąd , przepływomierz pokazuje wartość niższą niż powinnien ( zamiast 800 poakzuje 500) ja sie nie znam niestety . Opisuje co mi powiedzieli. jak będę wiedział o co to sie dopytam.
        nowy cSIMC od Aliego
        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

        półosie seryjne przebieg 273 tyś

        Komentarz

        • bielinek
          Ambiente
          • 2008
          • 157

          #5
          Szarpanie przy gaszeniu to dolegliwość przepustnicy przy EGR - jest tam taka dźwigienka i mieszek do którego dochodzi przewód podciśnienia. Przy wyłączaniu się przytyka i za chwilę odtyka (ten charakterystyczny klik). Zawór N239 to właśnie zawór zarządzający tą dźwigienką, odpowiada za gładkie(bez szarpnięć) gaszenia silnika. Czyściłeś kiedykolwiek EGR ?, może warto.

          Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
          ________________________________________

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            rafalus, A kable macie podlaczone do przeplywki?? Moze ta wartosc to stale 550??

            Blad zaworu, ale konkretnie jakis numerek wyskoczyl, a to moze byc wazne.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • rafalus
              L&K
              • 2005
              • 1140
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #7
              Wartość 500 a powinien mieć 800 .

              Byłem dziś w warsztacie zobaczyć auto na razie dochodzą tematu z kablami.
              Ponoć poprzecierane w środku.
              Jednak na razie nie pomogło (pojechalismy do domu). Podnie bez pośrednio napiecia na zawór uruchamia klapkę. Z tego wynika ,ze EGR jest nie zawieszony chyba.

              Przepraszam za nie scisłości ale dopiero ucze sie tych niuansów. Zawór jest ok N239
              nowy cSIMC od Aliego
              seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
              Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

              półosie seryjne przebieg 273 tyś

              Komentarz

              Pracuję...