Objawy; silnik gdy wyłaczany szarpie, nie ma charakterstycznego clik po wyłączeniu.
Komp pokazuje też bład przepływomierza.
Ponoc zawor sterujacy egrem padl ale wymiana nie pomogla. zawór 239 błąd
Auto po virusie , generalnie jak dla mnie za bardzo sie za autem dymi.Ale jezdzi juz tak 70 tys km .
Auto Toledo TDI ASV 2004.
Może ktoś może pomóc
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
zawór 239 błąd , przepływomierz pokazuje wartość niższą niż powinnien ( zamiast 800 poakzuje 500) ja sie nie znam niestety . Opisuje co mi powiedzieli. jak będę wiedział o co to sie dopytam.
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
Szarpanie przy gaszeniu to dolegliwość przepustnicy przy EGR - jest tam taka dźwigienka i mieszek do którego dochodzi przewód podciśnienia. Przy wyłączaniu się przytyka i za chwilę odtyka (ten charakterystyczny klik). Zawór N239 to właśnie zawór zarządzający tą dźwigienką, odpowiada za gładkie(bez szarpnięć) gaszenia silnika. Czyściłeś kiedykolwiek EGR ?, może warto.
Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
________________________________________
Byłem dziś w warsztacie zobaczyć auto na razie dochodzą tematu z kablami.
Ponoć poprzecierane w środku.
Jednak na razie nie pomogło (pojechalismy do domu). Podnie bez pośrednio napiecia na zawór uruchamia klapkę. Z tego wynika ,ze EGR jest nie zawieszony chyba.
Przepraszam za nie scisłości ale dopiero ucze sie tych niuansów. Zawór jest ok N239
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
Komentarz