Zamieszczone przez loru
[O1] Jak(VAG) lub gdzie zmiana dawki rozruchowej wroclaw
Zwiń
X
-
[O1] Jak(VAG) lub gdzie zmiana dawki rozruchowej wroclaw
Witam
Jak w temacie, gdzie we wrocku najtaniej moglbym dokonac "korekty dawki rozruchowej"?
Chodzi oczywiscie o kiepskie palenie na cieplo, trzeba sporo pokrecic zeby sie odpalil, na zimno wszystko jest poprawnie. Ewentualnie prosilbym o informacje czy jest mozliwosc
zmiany tego przy pomocy VAGa, jesli tak to w ktorym miejscu i o ile ta wartosc nalezy zwiekszyc.
Pozdrawiam
RT
-
-
...we Wroclawiu masz:
-klubowicz Mirass (dynosoft.pl)
-JETRONIC (MT Wroclaw)
ul. Opolska 159
Wrocław
tel. 0-71 342 57 61
kom. 605 543 080
[email protected]
Komentarz
-
-
Hmm, chyba sie udało, a przynajmniej takie są aktualne wrażenia.
Opis jak zmienić dawkę paliwa przy rozruchu jeśli mamy problemy z odpaleniem na ciepło:
1.Po odpaleniu Vaga wybierasz sterownik engine.
2.Następnie logowanie i wpisujesz wartość 12233 ( prawdopodobnie logowanie to nakierowuje vaga w jaką strefę zmian w programowaniu sterownika silnika wchodzisz - nie znam innych logów - jeżeli ktoś zna się na tym chętnie bym poszerzył swoją wiedzę - myślę, że wchodzimy tutaj w mały "chip tuning" ).
3.Dalej adaptacja , zmieniasz kanał na 05.
4.Pojawia ci się takie okienko zmiany (patrz załącznik)
Masz tam podaną aktualną wartość i tam wpisujesz właśnie nową wartość.
U mnie także wartością max było 33268, sprawdzić to można wpisując większą wartość (max 65535-patrz załącznik) i wciskając testuj,
w rubryce test value wyświetli się max wartość.
5.Zapisujemy następnie nową wartość, odłączamy kompa i sprawdzamy w praktyce czy pomogło.
Zaczerpnięty z forum Passata... u mnie zadziałało bez problemu.
Komentarz
-
-
Jedyne pewne to zdaje sie wymiana pompy bo sie starzeje. Zapytalbym czym sie rozni "zmiana mapy sterownika" od tego co sam zrobilem. Jako domorosly grzebak-zmieniacz doszedlem do wniosku ze roznica pomiedzy fachowcem a amatorem to "mozliwosci techniczne" i "doswiadczenie". Majac powyzsze dane mozemy pogrzebac sobie wlasnie w sofcie, chyba ze sie myle?
Komentarz
-
-
RT, jednak sie mylisz, po przez adaptacje roznych kanalow mozesz dokonywac zmian przewidzianych przez producenta do koncowej kalibracji (wynikajacej z tolerancji poszczegulnych czesci), jest to dostepne w bardzo ograniczonym zakresie.
W przypadku zmiany map mowimy o ich nowym obliczeniu i umodelowaniu pod konkretny samochod( oraz jego slabostki), a mozliwosc adaptacji tez jest jeszcze dostepna (+- kilka procent).
Jezeli ktos wie co robi to pompy nie trzeba wymieniac, nalezy jedynie uwzglednic jej nowe tolerancje.Zamieszczone przez RTJedyne pewne to zdaje sie wymiana pompy bo sie starzeje
...nie wspominajac o tym ze na diagnozie u tunera moze sie okazac ze to nie pompa jest winna calego zamieszania (jest jeszcze kilka innych rzeczy powodujacych podobne objawy).
Komentarz
-

Komentarz