Zamieszczone przez loru
[O1] Jak(VAG) lub gdzie zmiana dawki rozruchowej wroclaw
Zwiń
X
-
[O1] Jak(VAG) lub gdzie zmiana dawki rozruchowej wroclaw
Witam
Jak w temacie, gdzie we wrocku najtaniej moglbym dokonac "korekty dawki rozruchowej"?
Chodzi oczywiscie o kiepskie palenie na cieplo, trzeba sporo pokrecic zeby sie odpalil, na zimno wszystko jest poprawnie. Ewentualnie prosilbym o informacje czy jest mozliwosc
zmiany tego przy pomocy VAGa, jesli tak to w ktorym miejscu i o ile ta wartosc nalezy zwiekszyc.
Pozdrawiam
RT
-
-
...we Wroclawiu masz:
-klubowicz Mirass (dynosoft.pl)
-JETRONIC (MT Wroclaw)
ul. Opolska 159
Wrocław
tel. 0-71 342 57 61
kom. 605 543 080
[email protected]
Komentarz
-
-
Hmm, chyba sie udało, a przynajmniej takie są aktualne wrażenia.
Opis jak zmienić dawkę paliwa przy rozruchu jeśli mamy problemy z odpaleniem na ciepło:
1.Po odpaleniu Vaga wybierasz sterownik engine.
2.Następnie logowanie i wpisujesz wartość 12233 ( prawdopodobnie logowanie to nakierowuje vaga w jaką strefę zmian w programowaniu sterownika silnika wchodzisz - nie znam innych logów - jeżeli ktoś zna się na tym chętnie bym poszerzył swoją wiedzę - myślę, że wchodzimy tutaj w mały "chip tuning" ).
3.Dalej adaptacja , zmieniasz kanał na 05.
4.Pojawia ci się takie okienko zmiany (patrz załącznik)
Masz tam podaną aktualną wartość i tam wpisujesz właśnie nową wartość.
U mnie także wartością max było 33268, sprawdzić to można wpisując większą wartość (max 65535-patrz załącznik) i wciskając testuj,
w rubryce test value wyświetli się max wartość.
5.Zapisujemy następnie nową wartość, odłączamy kompa i sprawdzamy w praktyce czy pomogło.
Zaczerpnięty z forum Passata... u mnie zadziałało bez problemu.
Komentarz
-
-
Jedyne pewne to zdaje sie wymiana pompy bo sie starzeje. Zapytalbym czym sie rozni "zmiana mapy sterownika" od tego co sam zrobilem. Jako domorosly grzebak-zmieniacz doszedlem do wniosku ze roznica pomiedzy fachowcem a amatorem to "mozliwosci techniczne" i "doswiadczenie". Majac powyzsze dane mozemy pogrzebac sobie wlasnie w sofcie, chyba ze sie myle?
Komentarz
-
-
RT, jednak sie mylisz, po przez adaptacje roznych kanalow mozesz dokonywac zmian przewidzianych przez producenta do koncowej kalibracji (wynikajacej z tolerancji poszczegulnych czesci), jest to dostepne w bardzo ograniczonym zakresie.
W przypadku zmiany map mowimy o ich nowym obliczeniu i umodelowaniu pod konkretny samochod( oraz jego slabostki), a mozliwosc adaptacji tez jest jeszcze dostepna (+- kilka procent).
Zamieszczone przez RTJedyne pewne to zdaje sie wymiana pompy bo sie starzeje
...nie wspominajac o tym ze na diagnozie u tunera moze sie okazac ze to nie pompa jest winna calego zamieszania (jest jeszcze kilka innych rzeczy powodujacych podobne objawy).
Komentarz
-
Komentarz