Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Sposob na wybrzuszona spodnia oslone silnika?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Sposob na wybrzuszona spodnia oslone silnika?

    Jak masz jeszcze jakies znaki szczegolne na samochodzie to podaj tutaj, bedzie latwiej namierzyc auto jak pojawi sie gdzies. W sumie to nie wiadomo, gdzie ona trafila z Mikolowa bo w sumie to moze juz byc w innym wojewodztwie.

  • #2
    Sposob na wybrzuszona spodnia oslone silnika?

    Witam kolegow. Meczy mnie od czasu do czasu taki problem, ze oslona silnika czasem sie wybrzusza i trze o asfalt na wybojach. Podpinalem ja juz takimi opaskami zaciskowymi ale czasem sie i tak wybrzuszy i trze. Czy ktos juz przerabial ten temat i zna jakies triki na jej dodatkowe przymocowanie? bo do silnika chyba tak glupio no nie? Pozdrawiam

    Komentarz


    • #3
      maysee tez mam problem z ta cholerna "papierową" osłoną. Ostatnio podczas jazdy po bruku spadla i szorowała. Tez kombinowalem jak ją złapać gdzieś po środku ale nie zabardzo jest do czego. Jak nazbieram troche kaski to wypieprze ja i wstawiam blache bo już mam dosyć tej plastiko-makulatury :evil:

      Komentarz


      • #4
        a może zamontować od strony wewnętrznej, w poprzek osłony aluminowy kątownik o odpowiednim przekroju, który przymocowany do osłony będzie ją utrzymywał.

        U mnie (odpukać) nie mam żadnych problemów z tą osłoną. A autko ma już swoje lata.
        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
        =================================================

        Komentarz


        • #5
          no endryu z tym kątownikiem to może być dobry pomysł :szeroki_usmiech jakby udało się go tam wcisnąć to wtedy osłonka do kątownika na kilka śrubek i powinno banglać

          Komentarz


          • #6
            Nie kątownik,a płaskownik alu,oraz nie w poprzek,tylko wzdłuż,a poza tym pomysł dobry.
            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

            Komentarz


            • #7
              dlatego kątownik, że zdecydowanie lepsza sztywność i odporność na obciążenia. Płaskownik powinien wystarczyć (o odpowiedniej grubości), może być np. z duraluminium lub blachy z wytłoczeniami. Taka jak ta Strony nie znaleziono - Hurtownia stali i materiałów hutniczych CENTROSTAL-WROCŁAW SA
              A wzdłuż czy w poprzek, to należy sprawdzić organoleptycznie. :idea:
              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
              =================================================

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X