Sposob na wybrzuszona spodnia oslone silnika?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ged
    Ambiente
    • 2009
    • 144

    Sposob na wybrzuszona spodnia oslone silnika?

    Jak masz jeszcze jakies znaki szczegolne na samochodzie to podaj tutaj, bedzie latwiej namierzyc auto jak pojawi sie gdzies. W sumie to nie wiadomo, gdzie ona trafila z Mikolowa bo w sumie to moze juz byc w innym wojewodztwie.
  • maysee
    Ambiente
    • 2007
    • 146
    • Superb I (3U4)

    #2
    Sposob na wybrzuszona spodnia oslone silnika?

    Witam kolegow. Meczy mnie od czasu do czasu taki problem, ze oslona silnika czasem sie wybrzusza i trze o asfalt na wybojach. Podpinalem ja juz takimi opaskami zaciskowymi ale czasem sie i tak wybrzuszy i trze. Czy ktos juz przerabial ten temat i zna jakies triki na jej dodatkowe przymocowanie? bo do silnika chyba tak glupio no nie? Pozdrawiam

    Komentarz

    • cysterniarz
      RS
      • 2008
      • 1887
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      maysee tez mam problem z ta cholerna "papierową" osłoną. Ostatnio podczas jazdy po bruku spadla i szorowała. Tez kombinowalem jak ją złapać gdzieś po środku ale nie zabardzo jest do czego. Jak nazbieram troche kaski to wypieprze ja i wstawiam blache bo już mam dosyć tej plastiko-makulatury :evil:

      Komentarz

      • endryu
        RS
        • 2006
        • 3773
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        a może zamontować od strony wewnętrznej, w poprzek osłony aluminowy kątownik o odpowiednim przekroju, który przymocowany do osłony będzie ją utrzymywał.

        U mnie (odpukać) nie mam żadnych problemów z tą osłoną. A autko ma już swoje lata.
        O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
        O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
        =================================================

        Komentarz

        • cysterniarz
          RS
          • 2008
          • 1887
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          no endryu z tym kątownikiem to może być dobry pomysł :szeroki_usmiech jakby udało się go tam wcisnąć to wtedy osłonka do kątownika na kilka śrubek i powinno banglać

          Komentarz

          • JanuszSz
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2835
            • Superb II combi (3T5)

            #6
            Nie kątownik,a płaskownik alu,oraz nie w poprzek,tylko wzdłuż,a poza tym pomysł dobry.
            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

            Komentarz

            • endryu
              RS
              • 2006
              • 3773
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #7
              dlatego kątownik, że zdecydowanie lepsza sztywność i odporność na obciążenia. Płaskownik powinien wystarczyć (o odpowiedniej grubości), może być np. z duraluminium lub blachy z wytłoczeniami. Taka jak ta http://www.centrostal.com.pl/Obrazki/blacha_al.jpg
              A wzdłuż czy w poprzek, to należy sprawdzić organoleptycznie. :idea:
              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
              =================================================

              Komentarz

              Pracuję...