[O1] trzeszczenie i stukanie tylnej kanapy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kasiuelka
    Classic
    • 2010
    • 13

    [O1] trzeszczenie i stukanie tylnej kanapy

    A czemu nie fabryczne alusy? Niektóre modele są naprawdę ładne. Mam dezenty 15" model V w swojej właśnie porzucanej jedynce. Do dwójki FL zamówiłem fabryczne 16" crateris bo są według mnie bardzo ładne. A co do 17-tek to chyba już trochę za niski profil gumy się przy bich robi. Co kto lubi, ale przy naszych drogach chyba trochę za mocno trzęsie.

    Jędrek
    kasiuelka
  • radzio30
    Classic
    • 2008
    • 6

    #2
    [O1] trzeszczenie i stukanie tylnej kanapy

    Witam użytkowników i zwracam się o pomoc. Choć ten temat był już parokrotnie poruszany, ale jakoś mało odpowiedzi co z tym zrobić. Chodzi o tylną kanapę w octavii I, trzeszczy, skrzypi doprowadza do szału, nie pomaga regulacja wkrętami gumowymi a jeśli już coś się podłoży aby nie skrzypiało to zamek w kanapie zaczyna stukać, byłem również w ASO "ale nie będę komentował". Jeśli ktoś z was ma jakiś pomysł to proszę o rade co z tym zrobić.

    Komentarz

    • zgucio
      Rider
      • 2007
      • 691

      #3
      z którego miejsca dochodzą te odgłosy z siedziska czy z oparcia?

      masz kratke z tyłu?
      ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

      JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

      Komentarz

      • radzio30
        Classic
        • 2008
        • 6

        #4
        z oparcia tylnej kanapy, gdyż jak jest położona wszystko jest oki, bez kratki, wersja nadwozia limuzyna, od strony prawej tam gdzie jest dłuższa kanapa, dzięki za zainteresowanie

        Komentarz

        • zgucio
          Rider
          • 2007
          • 691

          #5
          wiesz co u mnie jak skrzypiało to długo długo nie mogłem dojść co jes przyczyną,

          jak sie okazało obcierał plastik z którego wychodzi pas bezpieczeństwa, musaiłem go odkręcić od spodu wyjąć i lekko go oszlifowałem pilnikiem z kadej strony tak samo otwór gdzie był umocowany ten plastik. Po tym zabiegu cisza nic nie trzeszczy

          może i u ciebie to jest przyczyną

          jeśli nie to spawdż w bagażniku czy wszystko jest podokręcane od plastiku na którym opiera sie pólka

          Zamieszczone przez radzio30
          jeśli już coś się podłoży aby nie skrzypiało to zamek w kanapie zaczyna stukać
          w samej kanapie nic nie ma prawa stukać bo jest to zespawana blacha więc przyczyna leży w plastikach, musisz obejrzeć i dotykowo sprawdzić w których miejscach elementyobcierają sie o siebie i wtedy lekko podpłowac albo podłożyć jakiś filc

          no chyba ze zamek plastikowy w kanapie sie poluzował i to jego wina ale wątpie
          ROCZNIK 98 PO LIFTINGU ;-) ---> fotki

          JOHNNY II ASC + SIRIO AS-100

          Komentarz

          • gugu
            Classic
            • 2006
            • 7

            #6
            W moim przypadku (nadwozie kombi) przyczyną skrzypienia było „drapanie” zamka tylnej kanapy (tego który pozwala na kładzenie/składanie oparcia).
            Pomogło owinięcie uchwytu zamka taśmą izolacyjną.
            Może u Ciebie też pomoże.

            Komentarz

            • Artur73
              Drive
              • 2007
              • 82

              #7
              U mnie również oparcie tylnej kanapy umilało jazdę, regulacja gumowymi dystansami zapobiegła tylko klekotaniu oparcia, oklejenie zaczepów taśmą izolacyjną wyciszyło trzeszczenie zamka kanapy i teraz jest cichutko.

              Komentarz

              • Viniu
                Rider
                • 2008
                • 517

                #8
                Zamieszczone przez zgucio
                jak sie okazało obcierał plastik z którego wychodzi pas bezpieczeństwa
                Gdybym mógł, to chętnie kliknął bym Ci "pomógł".. ale nie mogę, bo to nie mój temat Tak mi się wydaje, że dokłądnie z tych samych miejsc dochodzi u mnie skrzypienie z tym, że dziwnym zbiegiem okoliczności pojawiło się to po wymianie szyby czołowej, a skrzypienie słychać przy przeciążeniach (np. przy ruszaniu, hamowaniu, w zakręcie, przy podjeżdżaniu pod krawężnik) to znaczy zawsze gdy dochodzi do większych naprężeń. Nigdy natomiast nie słychać kiedy jadę np. po kostce... Mam nadzieję, że u mnie przyczyna będzie taka sama...
                Pozdrawiam

                Komentarz

                Pracuję...