Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

tryb awaryjny po przekroczeniu 160 km/h

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • tryb awaryjny po przekroczeniu 160 km/h

    Zamieszczone przez graca38
    Jaka stawiacie diagnoze co do usterki?????
    w moim przypadku były to zapieczone kierownice.

  • #2
    tryb awaryjny po przekroczeniu 160 km/h

    Witam!
    Moze ktos juz mial podobny problem.
    Objaw jest taki ze przy 160 na V albo 130 na IV biegu silnik przechodzi w tryb awaryjny (totalny spadek mocy), musze wylaczyc i wlaczyc silnik zeby bylo dobrze.
    Po podlaczeniu do VAG-a pokazuje za duze cisnienie przeladowania i lipa.
    Zmienialem juz "slynny" n95 i nadal to samo.
    Powiem szczerze ze nie wiem kiedy mi sie "stalo" bo nie jezdzilem z takimi predkosciami, zauwazylem ze w przewodzie od paliwa (za filtrem) jest sporo powietrza i jak silnik chodzi to sporo babelkow przelatuje i pomyslalem w swojej naiwnosci ze moze to "przepale" i wtedy przy 160 dostalem przeskok w awaryjny i stad moj problem.
    Z gory dzieki
    Passat 2.0 TDI, 140 KM, 2007, Comfortline
    mam nadzieję, że będzie równie dobry co octavia...

    Komentarz


    • #3
      Pisz na PW do kolegi Krzynola - to fachman w takich sprawach. pomoze napewno :diabelski_usmiech
      Pieniądze szcześcia nie dają, ale pozwalają być wygodnie nieszcześliwym

      Komentarz


      • #4
        kolega jest z piotrkowa, to co ja pomogę
        bliżej ma do dobregogrzesia

        Zamieszczone przez marcind
        Zmienialem juz "slynny" n95 i nadal to samo
        N75

        to sprawdzasz dalej:
        - ruchomość sztangi mieszka turbiny, czy podczas zapalnia wykonuje ruch i czy przy dodawaniu gazu się rusza
        - zdejmij rurkę z mieszka i zobacz czy ma podciśnienie
        - odłącz sztangę mieszka od turbiny i zobacz czy same kierownice się leciutko ruszają
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz


        • #5
          Sorki bylem "poza wirtualnym swiatem" przez dlugi czas dlatego teraz odpisuje.
          Zamieszczone przez krzynol
          - ruchomość sztangi mieszka turbiny, czy podczas zapalnia wykonuje ruch i czy przy dodawaniu gazu się rusza
          - zdejmij rurkę z mieszka i zobacz czy ma podciśnienie
          - odłącz sztangę mieszka od turbiny i zobacz czy same kierownice się leciutko ruszają
          Wszystko juz sprawdzilem, malo tego nawet ten mieszek mam wymieniony, byl problem z dostaniem ale udalo sie kupic uzywke. Kierownice chodza. Jak nowy mieszek byl montowany to mechanik kilka razy sprawdzal ustawienie jak to okreslil "poczatkowe" kierowniczek i klika razy czekali az ostygnie i cos poprawiali.
          Niestety w temacie przechodzenia w tryb awaryjny nic to nie zmienilo... :roll: gdzie dalej mam szukac?
          Passat 2.0 TDI, 140 KM, 2007, Comfortline
          mam nadzieję, że będzie równie dobry co octavia...

          Komentarz


          • #6
            A masz gdzies loga z tego jak przeladowuje??

            To ze kierowniczki chodza, nie oznacza, ze nie zacinaja sie. Turbina byla wyjmowana i czyszczona??
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              jutro podjade to wezme loga, z mojej wiedzy byla wyjmowana i czyszczona.
              Ale to jest dobra sugestia ze nadal moga sie zacinac.. :roll:
              Passat 2.0 TDI, 140 KM, 2007, Comfortline
              mam nadzieję, że będzie równie dobry co octavia...

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X