[O2] Szarpie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kubis
    Classic
    • 2010
    • 5

    [O2] Szarpie

    Dajecie na weekend spotkanko zapodaj ktos termin bo zawsze ja to robie :P

    [ Dodano: Sob 14 Lut, 09 15:01 ]
    P.S. Wszystkiego najlepszego z okazji walentynek dziewczyny
  • michalse
    Classic
    • 2008
    • 24

    #2
    [O2] Szarpie

    Witam.

    Nie sądziłem, że następnego dnia po odbiorze auta będę pisał w tym dziale
    Dziś rano jadąc do pracy auto zaczęło mi szarpać przy przyśpieszaniu, jadąc równo mniej, a zwalniając prawie nic nie było czuć. Do tego przy tym szarpaniu brak mocy. Zatrzymałem się, na wolnych obrotach czuć drganie silnika, ale obroty były równo. Więc zgasiłem, odpaliłem i wszystko jest ok!! W czym tkwi problem?? Poczytałem inne wątki, ale to jest inny przykład niż kolegów. Mam auto drugi dzień i pierwszy raz odpalałem po nocy.

    Super jeśli to się więcej nie powtórzy, ale jeśli jeszcze dziś albo jutro rano znowu to chyba skorzystam z gałęzi w sadzie

    Dziś podjadę do znajomego do warsztatu i sprawdzimy na vagu.
    Auto kupiłem troszkę po znajomości z serwisu Skody z Mińska, sprawdzali autko i mówili, że wszystko cacy, wymienili jedynie tuleje. Nie chce mi się wierzyć, że mnie tak w jajo zrobili.

    Dziś lub jutro napiszę co udało mi się ustalić, a jak macie jakieś pomysły, uwagi, pytania szczegółowe to walcie śmiało.

    Z góry dzięki.
    Pozdrawiam.

    [ Dodano: Czw 24 Lip, 08 17:38 ]
    Niestrty szarpanie i brak mocy powtarza sie za kazdym razem gdy auto dluzej postoi, jak sie zgasi i odpali to jest ok. A takie błędy wyskoczyły na vagu:

    16685 - cylinder 1 - wykryto wypadanie zapłonów
    17668 - dysza wtryskowa 1 - błąd wiarygodności sygnału

    Jakieś pomysły?

    [ Dodano: Sob 26 Lip, 08 14:33 ]
    Hmmm..

    Już naprawione. Okazało się, że to wina jakiegoś złącza od wtryskiwacza.

    [ Dodano: Wto 29 Lip, 08 07:01 ]
    Niestety nie naprawione.

    Teraz zmieniła się charakterystyka szarpania. Jest mniej wyczuwalne, ale nawet zgaszenie i włączenie silnika nie usuwa usterki. Do tego zapaliła się, żółta dioda z symbolem silnika W książce wyczytałem, że ma to coś wspólnego ze spalinami.

    Ma ktoś pomysły?

    Pozdrawiam
    Poldek Caro 1.6+gaz 1997
    VW Golf III 1.8+gaz 1997
    a obecnie:
    Skoda Octavia II 2.0 TDI
    VW Passat B5 FL 1.9 TDI

    Komentarz

    • Belais
      Classic
      • 2008
      • 2

      #3
      Odpowiedź

      Czy sprawdzono Ci jakość iskry w cylindrach?

      Komentarz

      • Uki
        Ambiente
        • 2005
        • 139

        #4
        Re: Odpowiedź

        Zamieszczone przez Belais
        Czy sprawdzono Ci jakość iskry w cylindrach?

        Jakiej iskry? :shock:
        Uki
        Premium Car Care - Auto Kosmetyka

        S-maxD
        V 50

        325ic

        Komentarz

        • Belais
          Classic
          • 2008
          • 2

          #5
          Ajć, chodzi o TDI, przepraszam.

          Komentarz

          • szkoda
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 22543

            #6
            Re: Odpowiedź

            Zamieszczone przez Uki
            Zamieszczone przez Belais
            Czy sprawdzono Ci jakość iskry w cylindrach?

            Jakiej iskry? :shock:
            ...Bożej :lol:
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz

            • zurcio
              RS
              • 2008
              • 2046

              #7
              Belais, no to teraz koleżanka pojechała po bandzie :wink:
              Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

              Komentarz

              • ptakup
                Classic
                • 2008
                • 10

                #8
                ciekawe czy kolega rozwiązał tą sprawę? Mam podobny problem tylko z silnikiem 1,6 benzyna 75kW
                pozdrawiam, ptakup

                Komentarz

                • michalse
                  Classic
                  • 2008
                  • 24

                  #9
                  Witam

                  Dzięki za zainteresowanie.

                  Problem rozwiązany, podobno wymienili pompowtryskiwacz Przypuszczam, że wiedzieli od początku co jest nie tak z autem, ale chcieli oszczędzić kasiorę i liczyli, że półśrodki pomogą (naprawę musieli wykonać w ramach gwarancji. Stąd, aż trzy wizyty u nich - a ile moich nerwów.

                  Mam nadzieję, że zacznę w końcu się cieszyć moją octavką.
                  Poldek Caro 1.6+gaz 1997
                  VW Golf III 1.8+gaz 1997
                  a obecnie:
                  Skoda Octavia II 2.0 TDI
                  VW Passat B5 FL 1.9 TDI

                  Komentarz

                  • forest20
                    Classic
                    • 2008
                    • 2

                    #10
                    u mnie mam podobne szarpanie od 3 biegu i wyzej.. ale zadna kontrolka sie nie pali.. czy to tez moze byc pompowtrysk?

                    [ Dodano: Czw 08 Sty, 09 20:12 ]
                    dodam ze vag nic nie wykazal

                    Komentarz

                    • Greg78
                      Classic
                      • 2009
                      • 1

                      #11
                      Zamieszczone przez forest20
                      u mnie mam podobne szarpanie od 3 biegu i wyzej.. ale zadna kontrolka sie nie pali.. czy to tez moze byc pompowtrysk?
                      Niestety tak. Miałem problem z szarpaniem na biegach od 4 w górę. Wymiana pompowtrysku rozwiązała problem.
                      ---------
                      Grzegorz

                      Komentarz

                      • ruwado
                        RS
                        • 2009
                        • 14959
                        • Octavia IV (NX3)

                        #12
                        Zamieszczone przez ptakup
                        ciekawe czy kolega rozwiązał tą sprawę? Mam podobny problem tylko z silnikiem 1,6 benzyna 75kW
                        ja też, a le tylko na zimnym silniku i w wilgotne dni (w, mroźne nie). Podłącz kompa, bo u mnie wywala sondę i wypadanie zapłonów na 3 cylindrze.
                        Zmieniłem świece, przewody zapłonowe - teraz liczę, że ostatni i trafiony krok to cewka. Oprócz sondy oczywiście.
                        pozdrawiam - Darek
                        ​​

                        Komentarz

                        Pracuję...