nierówna praca na biegu jałowym...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • artur2627
    Classic
    • 2010
    • 3

    nierówna praca na biegu jałowym...

    Zamieszczone przez marcello
    Zamieszczone przez Cierpiarz
    Z tego co mi wiadomo, to tak średnio... No chyba, że jest jakiś zakład, który tym się trudni, ale osobiście nie znam takiego. Pamiętaj jednak, że jest to układ kierowniczy czyli jeden z dwóch układów w samochodzie (zaraz po hamulcowym) który NIE MOŻE CIĘ NIGDY ZAWIEŚĆ, więc nie ma co oszczędzać na swoim bezpieczeństwie.
    a nie wiesz czy sam krzyzak da sie wymienic czy cala kolumne musze wymienic ??

    [ Dodano: Nie 22 Lut, 09 09:18 ]
    Zamieszczone przez bobas
    Powiem tak , ja miałem luzy na kierownicy po wymianie drążków kierowniczych, i skończyło się to tym ze padła mi przekładnia kierownicza ... Pojedź na stacje diagnostyczną obojętnie jaką , gość weźmie 10zł max i zobacz co Ci telepie.
    ja wiem gdzie mam luz - na kolumnie kierowniczej na krzyzaku
    własnie mam taki sam objaw luz na kierownicy na krzyzaku ile moze kosztowac wymiana i czy da sie wymienic sam krzyzak czy cała kolumna kierownicza
  • Octan75
    Classic
    • 2008
    • 5

    #2
    nierówna praca na biegu jałowym...

    witam,czy to normalne ze silnik 1,6 na wolnych obrotach nie chodzi idealnie równo tzn.delikatnie od czasu do czasu nim żuca ,zwłaszcza ze auto jest nowe i ma przejechane 1500km ,zgłaszałem to w serwisie ale nic nie stwierdzono :roll: czy to tak ma być ,proszę o poradę.. :roll:

    Komentarz

    • tomi76
      Classic
      • 2008
      • 4

      #3
      Ja mam to samo w swoim aucie, przebieg 8000km, w serwisie jeszcze nie bylem ale mnie to zaczyna niepokoic. Pisalem o tym na forum pod koniec lipca ale nikt nie odpisal na moj post. Mam nadzieje ze ten typ tak ma. 1,6 MPI to stara ale bardzo dopracowana konstrukcja.

      Komentarz

      • artur1169
        Classic
        • 2008
        • 3

        #4
        Mam podobny problem jednak tylko gdy włączy sie LPG. Byłem na przeglądzie instalacji i niestety sytuacja nie uległa poprawie
        NoWY

        Komentarz

        • Octan75
          Classic
          • 2008
          • 5

          #5
          witam,dziś dzwoniłem do serwisu ,koleś powiedział mi że może być to spowodowane małymi obrotami na biegu jałowym i tak jest w momęcie kiedy włączam klime obroty podbijają do 900 i zaczyna równiej pracować,bez klimy te obroty są żedu 700set i wtedy delikatnie żuca,może ten typ tak ma :roll:

          Komentarz

          • Konrad_wawa
            Ambiente
            • 2008
            • 112

            #6
            Ja miałem coś takiego w swoim poprzednim samochodzie - Punto. Na biegu jałowym lekko telepało całym samochodem, kiedy dodawałem gazu to przestawało. Natomiast gdy przełączałem na gaz telepało jeszcze bardziej. Mechanik stwierdził, że to wina wadliwego silniczka krokowego, który steruje właśnie obrotami na biegu jałowym. Natomiast na gazie bardziej czuć ten efekt, ponieważ to paliwo uwydatnia wszystkie objawy. I faktycznie, po odłączeniu (po prostu wyjęciu wtyczki) od silniczka krokowego samochód pracuje normalnie. Może w swoich Octaviach macie to samo? Ja w swoim dieslu 1.9 na szczęście nie mam żadnego telepania.

            Komentarz

            Pracuję...