Czujnik oleju

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gradient
    Classic
    • 2010
    • 2

    Czujnik oleju

    Evil, a jak ten czerwony zacisk wyglądał po paru miesiącach? widać go jeszcze było, czy pył z klocków wszystko zabrudził. zastanawiam się u siebie nad malowaniem zacisów albo na czarno albo na zielono. nie wiem który będzie wyglądał lepiej?
  • kardi77
    Classic
    • 2008
    • 11

    #2
    Czujnik oleju

    Przeglądałem tematy poruszane na forum odnośnie problemów z czujnikiem ciśnienia oleju i przeważnie ktoś miał problem z tym czujnikiem na zimnym silniku i gasł gdy się silnik zagrzał natomiast u mnie jest odwrotnie Ale od początku:
    Rozwaliłem miskę olejową w octavii (nie ja pierwszy i nie ostatni) i po chwili zapaliła mi się czerwona kontrolka oleju wraz z sygnałem ostrzegawczym, a że do domu miałem niedaleko zamiast zgasić od razu silnik przejechałem tak jakieś 4km.
    Kupiłem nową miskę filtr olej powymieniałem uzupełniłem stan i wydawało mi się że wszystko jest ok. Odpaliłem samochód przejechałem kilka kilometrów no i niestety znów dała znać o sobie czerwona kontrolka oleju, na zimnym silniku wszystko jest super do czasu aż wskazówka temperatury silnika nie dojdzie do połowy skali wtedy zapala się kontrolka

    Komentarz

    • DGW
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 2330

      #3
      Zamieszczone przez kardi77
      zamiast zgasić od razu silnik przejechałem tak jakieś 4km.
      :shock:
      Zamieszczone przez kardi77
      [color=red]Czy mam się zacząć rozglądać za nowym silnikiem???
      dobry pomysł
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz

      • JanuszSz
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 2835
        • Superb II combi (3T5)

        #4
        Re: Czujnik oleju

        Zamieszczone przez kardi77
        ]Czy mam się zacząć rozglądać za nowym silnikiem???
        Może wystarczą nowe panewki korbowodowe.
        Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

        Komentarz

        • chevidan
          Drive
          • 2008
          • 80

          #5
          nowe panewki nadwymiarowe i szlif wału.

          Komentarz

          • kardi77
            Classic
            • 2008
            • 11

            #6
            a orientujesz sie ile mniej więcej taka "przyjemność" będzie mnie kosztowała?

            Komentarz

            • chevidan
              Drive
              • 2008
              • 80

              #7
              orientacyjne ceny:
              szlf wału 200zł
              kątowanie i "opuszczanie" korbowodów 120zł
              panewki 300zł(komplet nadwymiarowy)
              robota 700-zł
              uszczelka pod głowicę 80zł
              inne które wyjdą po drodze 200zł
              max 1600zł

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratoRS
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                I prawda jest taka, ze trzeba sie modlic, zeby po zlozeniu nie wyszlo cos znowu.

                Pamietam jak z rok temu na forum Mastersa, tez przeczytalem post jak to gosc przytarl miska, pojechal dalej, potem po postoju odpalil i wrocil do domu. Silnik oczywiscie do remontu, zrobili co trzeba i niedlugo skonczylo sie tym, ze kupil nastepny, bo cos tam bylo nie tak.
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • kardi77
                  Classic
                  • 2008
                  • 11

                  #9
                  toteż się właśnie zastanawiam czy od razu nowego nie kupić ceny od 1600 wzwyż przynajmniej z tego co sie orientowałem no i koszt przełożenia silnika

                  Komentarz

                  • chevidan
                    Drive
                    • 2008
                    • 80

                    #10
                    jak szlif itp.jest zrobiony fachowo i na dobrych maszynach,a panewki nie są kupione za 30zł (gięte na kolanie) to silnik będzie chodził na nich setki tysięcy kilometrów lub do następnego pęknięcia miski.jak kupisz używany silnik to wtedy nie wiesz ile to pochodzi.

                    Komentarz

                    • kardi77
                      Classic
                      • 2008
                      • 11

                      #11
                      W okolicach Tychów jest ktoś wart polecenia z mechaników, komu spokojnie mogę powierzyć naprawę?

                      Komentarz

                      • DGW
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 2330

                        #12
                        Dziwi mnie jedna sprawa: czemu skupiliście się na wale i panewkach ????
                        Czemu nikt koledze nie napisze że ma bardzo dużo szczęścia że dojechał te 4 km i silnik nie stanął dużo wcześniej.
                        Wziął ktoś pod uwagę jak wyglądają cylindry, tłoki??? Czy nie popękały pierścienie???? Jak wygląda łożyskowanie wałków rozrządu ???? W jakim stopniu zaszły zmiany termiczne ???? ITD

                        kardi77, proponuje dać sobie spokój z tą motorownią i znaleźć drugą. Nie sugeruj się ceną. Czasem warto dorzucić parę zł żeby być pewnym zakupu.
                        Będziesz bez stresowo śmigał a nie myślał cały czas jaki kolejny "kwiatek wyrośnie" ale zrobisz oczywiście jak zechcesz
                        NFPNorth-West
                        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                        WARSZTAT www.dsize.pl
                        ->
                        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                        Komentarz

                        • satoot
                          Rider
                          • 2008
                          • 525

                          #13
                          Uprzejma prośba do administratorów o zamknięcie lub zablokowanie możliwości zmian w wątku http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=18881 gdzie kardi77 ma możliwość zmioany lub manipulowania terścią ogłoszenia. Właśnie przed chwilą pojawiła się informacja o próbie ingerencji w ogłoszenie (Ostatnio zmieniony przez kardi77 Dzisiaj 12:08, w całości zmieniany 1 raz)

                          Komentarz

                          • salvado
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 314

                            #14
                            satoot,
                            wiesz, w razie czego, back-up archiwum prawdę i tak powie ...
                            Staram się pisać poprawnie po polsku.

                            Komentarz

                            Pracuję...