[O1] Rozładowany aku.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • superczajnik
    Classic
    • 2009
    • 13

    [O1] Rozładowany aku.

    Po prostu to trzeba zamontowac zaciskajac odpowiednio mocnym cybantem na kolnierzu muszli turbosprezarki, seryjne kolanko jest metalowe jedynie z oringiem w wewnatrz i rzeczywiscie przykrecane jesl na jedna srubke na ktora jest miejsce w muszli turbo. Zadne "tuningowe" przewody nie maja takiego mocowanie jak ori.
    Po prostu ASO to nie jest odpowiednie miejsce do montazu takich gadzetow :wink:
  • Tommi4u
    Classic
    • 2008
    • 27

    #2
    [O1] Rozładowany aku.

    Pojawił się problem z moją o1, silnik 1.9TDI objawy, po paru godzinach stania akumulator jest rozładowany :roll: ledwo zakręci może z raz i nic więcej, sprawdzam napięcie VAG-iem i mam 9v, jak uda sie odpalić z kabelków to napięcie trzyma 13-14v.
    Sprawdziłem, że nie włączając alarmu problem dalej występuje,
    jeden błąd na vag-u to
    18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal
    P1601 - 35-00 - -
    nie do skasowania
    drugi to EGR :szeroki_usmiech
    co może go rozładowywać?
    Pozdr.

    Komentarz

    • rogoz
      Rider
      • 2006
      • 397

      #3
      Re: Rozładowany aku.

      Zmierz pobór prądu na klemach. Sprawdź też, czy aku traci napięcie jak jest odpięty od instalacji - jeżeli tak to ma zwarcie wewnętrzne

      Komentarz

      • Tommi4u
        Classic
        • 2008
        • 27

        #4
        Re: Rozładowany aku.

        Zamieszczone przez rogoz
        Zmierz pobór prądu na klemach. Sprawdź też, czy aku traci napięcie jak jest odpięty od instalacji - jeżeli tak to ma zwarcie wewnętrzne
        akus ma 6-ść miesięcy, dzisiaj dosiąde sie do niego z miernikiem.
        jeszcze jakieś sugestie? zapalniczka wypięta, podświetlenie/oświetlenie wyłączone, radia niema, cb odłączone, wszelki pobór prądu teoretycznie odłączony....

        Komentarz

        • JanuszSz
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 2835
          • Superb II combi (3T5)

          #5
          Tommi4u, Może ma juz swoje lata i czas najwyższy go wymienić?Rozładowywać może np. żarówka w bagażniku.ale to wróżenie z fusów.Musi go obejrzeć i pomierzyć elektryk.
          Błąd powinien dać się skasować po włożeniu naładowanego akumulatora.


          W międzyczasie napisałeś,że ma 0,5 roku.Tym bardziej z nim do elektryka i wymiana na gwarancji.
          Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

          Komentarz

          • Tommi4u
            Classic
            • 2008
            • 27

            #6
            Zamieszczone przez JanuszSz
            Tommi4u, Może ma juz swoje lata i czas najwyższy go wymienić?Rozładowywać może np. żarówka w bagażniku.ale to wróżenie z fusów.Musi go obejrzeć i pomierzyć elektryk.
            Błąd powinien dać się skasować po włożeniu naładowanego akumulatora.


            W międzyczasie napisałeś,że ma 0,5 roku.Tym bardziej z nim do elektryka i wymiana na gwarancji.
            akus od razu po zakupie był wymieniony na nowy bo niby był padnięty, błąd jak był tak jest i skasować sie nie dało,

            Komentarz

            • pablo_doctor
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2007
              • 791

              #7
              a moze to a moze tam to a to gwarancja a przecie napisane jak byk w zaczytanym bledzie. Mozna wsadzic dwa aku od kombajnu bizon i tak sie rozladuja tylko kwestja czasu.
              Trzeba pasc na kolanka dostac sie do przekaznikow i wg rozpiski sprawdzic glowny przekaznik. Mozna jeszcze sobaczyc czy po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki dzialaja obwody ktore zwykle nie dzialaja. dobrze jest tez zrobic pomiar poboru pradu na powylaczanym aucie /dla przypomnienia potrzebny amperomierz djeta klema dodatnia, jeden zacisk do aku drgi do klemy/ Zpomiaru powinno wyjsc nie wiecej jak 0,5A /z zapasam/
              pablo_doctor

              Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

              CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

              http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

              Komentarz

              • Tommi4u
                Classic
                • 2008
                • 27

                #8
                Zamieszczone przez pablo_doctor
                a moze to a moze tam to a to gwarancja a przecie napisane jak byk w zaczytanym bledzie. Mozna wsadzic dwa aku od kombajnu bizon i tak sie rozladuja tylko kwestja czasu.
                Trzeba pasc na kolanka dostac sie do przekaznikow i wg rozpiski sprawdzic glowny przekaznik. Mozna jeszcze sobaczyc czy po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki dzialaja obwody ktore zwykle nie dzialaja. dobrze jest tez zrobic pomiar poboru pradu na powylaczanym aucie /dla przypomnienia potrzebny amperomierz djeta klema dodatnia, jeden zacisk do aku drgi do klemy/ Zpomiaru powinno wyjsc nie wiecej jak 0,5A /z zapasam/
                nooo brawo, pierwsz osoba która zwróciła uwagę na błąd wywalony przez VAG-a
                teraz pytanie, masz może jakiś pomysł gdzie go szukać? jak narazie jeszcze raczkuje w skodach ops: pomiary będą robione jak wróce do domu

                Komentarz

                • edimax
                  Classic
                  • 2008
                  • 7

                  #9
                  kolego stawiam na akumulator poszła któraś cela , mimo że pół roczny jedz do sklepu tam gdzie go kupiłes oni ci powinni sprawdzić go i ci powiedzą co może być przyczyną. masz go na GWARANCJI!!!!!!!

                  Komentarz

                  • pablo_doctor
                    Elegance
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 791

                    #10
                    przekaznik do ktorego odwoluje sie zaczytany blad to taki czarodziejski relay /po polsku/ znaduje w nogach kierowcy tam gdzie wszystkie pozostale przekazniki. Przekaznikiem nazywa sie tylko z uproszczenia. Mozesz zrobic jeszcze jeden test na egos prawnosc.
                    W zacisznym miejscu przekrec kluczyk powinno byc slychac jak sie zalaczy /nie on jeden/ potem wylacz z kluczyka ale go ni wyciagaj -posiedz tak w ciszy z 10 min /okolo/ po tym czasie powinno byc slychac ze odpuszcza.
                    pablo_doctor

                    Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

                    CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

                    http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

                    Komentarz

                    Pracuję...