Problem z odpaleniem samochodu za drugim razem OCTAVIA 1.6 5

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • owocmg
    Classic
    • 2010
    • 26

    Problem z odpaleniem samochodu za drugim razem OCTAVIA 1.6 5

    sprawdź przepływomierz, na vag-u nie wyjdzie. chodzi mi o błędy
  • longiermartin
    Classic
    • 2008
    • 34

    #2
    Problem z odpaleniem samochodu za drugim razem OCTAVIA 1.6 5

    Witam wszystkich!!Moj samochod za pierwszym razem zapala bez zadnego problemu na styk ale jak np. jade do sklepu i w racam za pare minut to jest juz problem krece i nic ale jak lekko nacisne pedal gazu to zapal tak jakby beznzyny nie dostawal.Nie chce tak robic bo za kazdym razem zalewam go.Prosze mi napisac jaka jest tego przyczyna Dziekuje z gory

    Komentarz

    • mroko
      Rider
      S_OCP Member
      • 2006
      • 659
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Najprawdopodobniej przepustnica jest brudna i trzeba ją wyczyścić albo wymienić.
      Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

      Komentarz

      • longiermartin
        Classic
        • 2008
        • 34

        #4
        Dzis ja wyczyscilem i juz od razu samochod inaczej chodzi i zapala jak lala POZDRAWIAM

        Komentarz

        • w.z.
          Drive
          • 2006
          • 41

          #5
          Mała prośba. Jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę, ale mam pytanko jak dojśc do przepustnicy. Zakupiłem na allegro jakiś preparat i spróbuję ją przeczyścic, ale szczerze mówiąc wstyd się przyznac, ale nie wiem gdzie jej szukac. Moglibyście podesłac jakieś zdjęcie i jak do niej dojśc.

          Komentarz

          • mroko
            Rider
            S_OCP Member
            • 2006
            • 659
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Jeżeli jesteś laikiem to lepiej podjedź do jakiegoś warsztatu żeby Ci to zrobili bo możesz sobie zrobić kuku które później będzie Cie kosztowało około 1000zł. Po czyszczeniu trzeba zrobić adaptacje przepustnicy Vagiem. Masz Vaga??
            Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

            Komentarz

            • norbixmen
              Classic
              • 2008
              • 2

              #7
              Witam jestem posiadaczem octavii 98r.1,6L benzyna i jestem debiutantem na forum, więc proszę o pomoc i wyrozumiałość. Mam problem z gasnącym silnikiem podczas jazdy i czasami na biegu jałowym.W pewnym momencie czuję jak zaczyna mu brakować paliwa to dodaję gazu ,ale to nie pomaga i samochód gaśnie.Tydzień temu wymieniłem filtr paliwa (tak zalecił mi mechanik),ale sytuacja się nie poprawiła.Proszę o pomoc bo nie wiem co dalej robić.

              Komentarz

              • Andrev3
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 6116

                #8
                norbixmen, masz ten sam problem co kolegalongiermartin, czyli przepustnica. Wyczyść przepustnice i zrób adaptacje VAG-iem
                Powodzenia
                RENT COMPLEX

                DACAR.team

                Komentarz

                • w.z.
                  Drive
                  • 2006
                  • 41

                  #9
                  No i udało się nawet mi laikowi przeczyscic przepustnicę. Kupiłem na allegro preparat do czyszczenia i bez większych problemów to się udało. Od razu lepiej chodzi. Obroty nie falują. Nie gaśnie.

                  Komentarz

                  • opsia
                    Ambiente
                    • 2007
                    • 189

                    #10
                    A ja wczoraj oddałem do ASO auto ( falowały obroty na biegu jałowym na benzynie i na gazie i nawet gasł samochód ), przeczyścili przepustnicę, zaadaptowali.............i Niby wszysyko miało być w porządku, ale po przejechaniu 2 km, wszystko wróciło "do normy"?????!!!!!!!! Gaśnie i faluje na biegu jałowym. A co najdziwniejsze, zawsze dopiero jak silnik sie nagrzeje. Jadę w poniedziałek do ASO jeszcze raz, skasowali 190 zł. A może wiecie, co może być jeszcze za przyczyna. A nadmieniam, że stało się to po zatankowaniu gazu na jakiejś trefnej stacji. Najpirew zaczął wariować na gazie, jak przełączyłem na benzynę było przez jakiś czas OK, a potem i falowanie na gazie i benzynie. Byłem u gazownika, zrobił co tzreba, byłem w ASO...i juz nie wiem.
                    Moja Octavka tyle pali---

                    Piszę poprawnie po polsku.

                    Komentarz

                    • huwe
                      Elegance
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 976

                      #11
                      zrób najpierw porządek na benzynie - zapomnij na chwilę, że masz gaz. czyli kolejność : robisz benzyne, potem jak juz jest ok na benzynie, to dopiero jedziesz do gazownika i robisz jeszcze raz gaz. a tak jak mówisz, że gaziarz zrobił swoje - to jeśli robił na zdupconej benzynie, to nie dziw się, że jak już ci ja zrobili, i przełączyłeś na gaz to miało byc niby OK. bo nie ma prawa być dobrze.
                      Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                      Komentarz

                      • TOM67
                        Drive
                        • 2008
                        • 88
                        • Octavia I (1U2)
                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez opsia
                        A ja wczoraj oddałem do ASO auto ( falowały obroty na biegu jałowym na benzynie i na gazie i nawet gasł samochód ),
                        Sprawdź ciepłotę świec mnie co prawda w ASO Fiat zamiast założyć świece NGK o ciepłocie
                        8 założono 7 :x .
                        + LPG

                        Komentarz

                        Pracuję...