Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
[O1] Nastawnik dawki paliwa - i co dalej???
Zwiń
X
-
[O1] Nastawnik dawki paliwa - i co dalej???
Witam
koledzy/ koleżanki
wyczyściłem (fachowiec to zrobił) nastawnik dawki paliwa, wymieniłem filtr paliwa..... i po dwóch dniach zapaliła mi się znowu kontrolka "check engine" i mruga kontrolka od świec żarowych.
Po podłączeniu vaga - dalej pokazuje nastawnik N146 17970 Quantity Adjuster - Uper limit reached.
Dodam tylko, że po usunięciu błędów vagiem - zapalają się te kontrolki tylko na zimnym silniku (postoi przez noc i rano przekręcam stacyjkę i zanim odpalę już się świecą błędy).
Nie mam klasycznych objawów typu szarpania, totalne zamulenia itp.; odrobinę auto jest głośniejsze i troszkę jakby traciło moc.
Pomocy, nie wiem co już robić.
Adacho74
-
Dziękuję za odpowiedź
Tylko nie wiem jak to wykonać.
Poluzować 3 śruby na nastawniku rozumiem.
Jakie wartości powinny być na vagu, gdzie jest injection quantity - 01 Engine??
Silnik ma być włączony?
pozdrowienia
[ Dodano: Czw 11 Wrz, 08 11:08 ]
Jeszcze jedno pytanie: z młotkiem na elektronikę?? To tak można??
Komentarz
Komentarz