dziwne rzeczy - po badaniu VAGiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kruchyboss
    Drive
    • 2008
    • 69

    dziwne rzeczy - po badaniu VAGiem

    El Zygmunto, U mnie akurat zużycie paliwa waha sie w granicach 0,5 litra pomiędzy standardowymi kołami 195/65 na felgach 15", a 225/40 na felgach 18" Odczucie co do utraty mocy jest na prawde minimalne, przy tym silniku nie ma co oczekiwać cudów.
    Pozdrawiam,
    Filiżanka Cappucino
  • piatkos
    Drive
    • 2007
    • 72

    #2
    dziwne rzeczy - po badaniu VAGiem

    Hej,

    kilka dni temu pisałem już na forum, ale mocno po omacku.
    Moj silnik cos dziwnie pracuje. objawia sie to tym, ze co jakis czas, na niskich obrotach - na chwile "drzy" a pozniej sie uspokaja. w tym czasie przygasaja swiatla i silnik glosniej chodzi...
    tyle wrażen.

    dzisiaj zbadalem się VAGiem. mam cztery bledy. pomozecie je rozgryzc?

    VAG-COM Version: Release 311.2-N

    Control Module Part Number: 1U1 907 044 A
    Component and/or Version: CLIMATRONIC C 2.0.0
    Software Coding: 11000
    Work Shop Code: WSC 35110
    1 Fault Found:
    01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
    37-10 - Faulty - Intermittent


    VAG-COM Version: Release 311.2-N

    Control Module Part Number: 1U0 920 811 F
    Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04
    Software Coding: 22102
    Work Shop Code: WSC 35110
    Additional Info: TMBBG21U22X532281 SKZ7Z0A1153603
    1 Fault Found:
    01314 - Engine Control Module
    49-10 - No Communications - Intermittent


    VAG-COM Version: Release 311.2-N

    Control Module Part Number: 1U0 920 811 F
    Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04
    Software Coding: 22102
    Work Shop Code: WSC 35110
    Additional Info: TMBBG21U22X532281 SKZ7Z0A1153603
    1 Fault Found:
    01314 - Engine Control Module
    49-10 - No Communications - Intermittent


    VAG-COM Version: Release 311.2-N

    Control Module Part Number: 6N0 909 901
    Component and/or Version: Gateway K<->CAN 0001
    Software Coding: 00006
    Work Shop Code: WSC 35110
    1 Fault Found:
    01314 - Engine Control Module
    49-10 - No Communications - Intermittent

    Komentarz

    • marekzu
      L&K
      • 2007
      • 1412
      • Superb II combi (3V5)

      #3
      1 blad - to silnik obiegu wewnetrznego szwankuje

      reszta - ten sam blad w kazdym przypadku - problem z sterownikiem silnika - mysle ze moze ktoras wtyczka sobie zasniedziala skoro to sa krotkie bledy

      Komentarz

      • piatkos
        Drive
        • 2007
        • 72

        #4
        czyli co...
        przeczyścić złącze OBD w samochodzie? VAG jest nowy, od viaken'a - więc raczej nie to.
        zawsze lepsze to niż jakaś awaria modułu :P

        Komentarz

        • bielinek
          Ambiente
          • 2008
          • 157

          #5
          źle zrozumiałeś...:
          1) pierwszy bląd to dysfunkcja silnika zamykającego klapkę obiegu zamkniętego
          2,3,4) Błąd komunikacji z modułem sterowania silnika - wtyczka to mogła zaśniedzieć, ale przy module. Sprawdź kable i połączenia. Błąd ma status "intermittent" - przerywanyto znaczy, że moduł nie jest uwalony tylko czasem coś mu nie łączy. ECU w Octavi jest pod lewym podszybiem.Niestety wycieraczki do odkręcenia. Pozdrawiam

          Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
          ________________________________________

          Komentarz

          • piatkos
            Drive
            • 2007
            • 72

            #6
            Dla potomnych, którzy z pomocą na przykład szukajki tu trafią.

            Objawem było dziwne stukanie, w silniku, od czasu do czasu przygaszanie świateł, zapalająca się dioda ładowania...

            Niestety po rozkręceniu podszybie nie udało mi się dostać do modułu (zdjęcie podszybia wydawało się czynnością nieodwracalną - poddałem się więc), ale problemy zczytane VAGiem znikły... niestety nie samoczynnie.

            Elektryk naprawił mi alternator (standard - szczotki, napinacze i inne takie). Mimo to dziwne stukanie nie ustało. Problemem (i zapewne przyczyną całości) było "sprzęgiełko". Niestety nie wiem jak to się fachowo nazywa, ale jest ono zamocowane na trzpieniu alternatora i na nie założony jest pasek. Koszt samego "sprzęgiełka" 200 zł :|

            Jak już wspomniałem - błędy silnika po tej operacji znikły ufff

            pozostał mi jeszcze jeden problem, ale na to założę osobny wątek:P

            Komentarz

            Pracuję...