Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

spryskiwacze reflektorów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • spryskiwacze reflektorów

    Gotów jestem zostawić aparat w domu

  • #2
    spryskiwacze reflektorów

    Link ze temat byl juz poruszany ale nie znalazlem tam konkretnej odpowiedzi.No wlasnie spryskiwacze refl.nie wysowaja mi sie Link moze byc przyczyną?wyjalem spryskiwacze i plyn do nich dochodzi.a poza tym do spryskiwaczy refl.jest osobna pompka i na szybe tez osobna?bezpieczniki są ok.od czego zacząc sprawdzanie tej usterki?

    Komentarz


    • #3
      Przekaźnik sprysków , pompka , przewody . Od tego bym zaczął . Działać powinny przy włączonych światłach i przytrzymaniu trochę dłużej spryskiwania szyb .
      Takie zwykłe Ambiente

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez koja86
        Przekaźnik sprysków , pompka , przewody . Od tego bym zaczął . Działać powinny przy włączonych światłach i przytrzymaniu trochę dłużej spryskiwania szyb .
        kurde ale gdzie szukac tego przekaznika?ma on jakies oznaczenie?z reszta sobie poradze.

        Komentarz


        • #5
          ZTCW jest bezpiecznik od spryskiwaczy reflektorów, zacznij od tego. Być może jeśli nie jesteś I właścicielem, ktoś wyłączył tą funkcję VAGiem.
          Mądry Polak po ©kodzie...

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Klauzero
            ZTCW jest bezpiecznik od spryskiwaczy reflektorów, zacznij od tego. Być może jeśli nie jesteś I właścicielem, ktoś wyłączył tą funkcję VAGiem.
            ZTCW to bezpiecznik czy przekaznik?dodam tylko ze jezdze seatem toledo 2 wiec moze w seacie to cos innego.dodam ze bezpieczniki wszystkie są ok.

            Komentarz


            • #7
              Nie odpowiedziałeś, czy znasz historię auta. Zdarza się, że ktoś dezaktywuje spryskiwacze reflektorów za pomocą VAG-COM.
              Mądry Polak po ©kodzie...

              Komentarz


              • #8
                Witam,

                Panowie w mojej skodzinie 1.8 ARX Elegance były już kiedyś spryski założone, lecz poprzedni właściciel miał stłuczkę i ich już nie zamontowano. Przewód wychodzacy na spryskiwacze reflektorów zaślepiono. Jako że dziś zamontowałem oryginalne spryskiwacze, pojawił się dziwny problem. Reflektory są spryskiwane po dłuższym przytrzymaniu dźwigienki, ale po zakończeniu sprysku z dysz sączy się ciągle struga płynu.... Czy to tak ma być, czy też zawór powrotny nie zamyka się do końca i np. trzeba troche pojeździć by się wszystko rozruszało... czy też lepiej wymienić pompkę.... Miał ktoś już podobny problem? Bo szkoda mi tego sączącego się płynu.... Pod autem jest kałuża po jakiejś chwili. Pozdrawiam
                *1B1B*1.8T*4x4
                *1B1B*1.9T*DSG

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Klauzero
                  Nie odpowiedziałeś, czy znasz historię auta. Zdarza się, że ktoś dezaktywuje spryskiwacze reflektorów za pomocą VAG-COM.
                  Wiec tak.Autko sprowadzilem z niemiec 2 lata temu i nie wiem czy ktos we wtryskiwacze nie ingerował.Nawet nie wiedzialem ze VAG moze to unieruchomić.Mam dobrego mechanika ktory moze mi to sprawdzić-wiec powiedz mi jesli ktos to zablokowal czy nie bedzie problemu z ponownym uruchomieniem tego problemu?-pod warunkiem ze to byly zmiany robione VAG-iem.

                  Komentarz


                  • #10
                    Takie zmiany są na zasadzie ON->OFF->ON... więc nie powinno być problemów. Niektórzy wyłączają tą funkcję z powodu rzekomego znikania płynu od spryskiwaczy w szybkim tempie - myślę, że to pewna przesada.
                    Mądry Polak po ©kodzie...

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Klauzero
                      Takie zmiany są na zasadzie ON->OFF->ON... więc nie powinno być problemów. Niektórzy wyłączają tą funkcję z powodu rzekomego znikania płynu od spryskiwaczy w szybkim tempie - myślę, że to pewna przesada.
                      Bede musial to sprawdzic tylko to znowu klejne 60zl. ale dzieki za odpowiedzi.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zawsze możesz pojechać na jakiś najbliższy spot, często koledzy mają laptopa, który można podpiąć pod złącze diagnostyczne i sprawdzić.
                        Mądry Polak po ©kodzie...

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Klauzero
                          Zawsze możesz pojechać na jakiś najbliższy spot, często koledzy mają laptopa, który można podpiąć pod złącze diagnostyczne i sprawdzić.
                          No tak tylko nie mam czasu na takie przyjemnosci.

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Klauzero
                            Takie zmiany są na zasadzie ON->OFF->ON... więc nie powinno być problemów. Niektórzy wyłączają tą funkcję z powodu rzekomego znikania płynu od spryskiwaczy w szybkim tempie - myślę, że to pewna przesada.
                            Pewnie są. Wczoraj na moje pytanie odnośnie tego czy da się wyłączyć kompem spryskiwacze "mistrzowie" w serwisie zrobili wieeeelkie oczy i zawołali mechanika. Ten z rozbrającą szczerością przyznał, że nigdy tego nie robił i pewnie się da, ale zajmie trochę czasu, a jak się nie uda to można zawsze wypiąć kostkę. Ot i pomysłowy chłop :wink: . Trochę się zniesmaczyłem poziomem tego serwisu.

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez ciciek
                              Zamieszczone przez Klauzero
                              Takie zmiany są na zasadzie ON->OFF->ON... więc nie powinno być problemów. Niektórzy wyłączają tą funkcję z powodu rzekomego znikania płynu od spryskiwaczy w szybkim tempie - myślę, że to pewna przesada.
                              Pewnie są. Wczoraj na moje pytanie odnośnie tego czy da się wyłączyć kompem spryskiwacze "mistrzowie" w serwisie zrobili wieeeelkie oczy i zawołali mechanika. Ten z rozbrającą szczerością przyznał, że nigdy tego nie robił i pewnie się da, ale zajmie trochę czasu, a jak się nie uda to można zawsze wypiąć kostkę. Ot i pomysłowy chłop :wink: . Trochę się zniesmaczyłem poziomem tego serwisu.
                              No tak w serwisach pracuja czasami rozni ludzie(prawie jak fachowcy )

                              Komentarz


                              • #16
                                Panowie a z moim problemem wycieku plynu przez dysze - nikt sie nie spotkal. Ostatecznie podjade do ASO i kupie pompke nowa. Bardzo mi zalezy na dobrym oswietleniu stad potrzeba dobrego zmywacza. Sprawdzilem i na tej pompce splukuje rewelacha, ale co z tego skoro pompka chyba puszcza plyn i mi zwiewa przez spryski... Jakby jakis zaworek w niej nie tryzmal...
                                *1B1B*1.8T*4x4
                                *1B1B*1.9T*DSG

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X