Trochę dziwią mnie narzekania że LR przelacza na gaz przy temp. 40st.C., przez co trzeba przejechać ok. 0.8km. Ją tam jetem za tym, aby mi się za szybko nie przelaczal na gaz, bo to ma swoje zalety, takie jak większą temperatura reduktora, co chroni membrane, silnik - zawory i gniazda nie dostają tak jqk na zimnym silniku. To że pali Pbna zimnym i ją zużywa to normalne. Takie jest założenie tej instalacji. Po co poprawiać fabrykę, skoro takie parametry są optymalne dla współpracy LPG - silnik.
[O2] fabryczny gaz landi renzo, dziwna praca
Zwiń
X
-
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
-
-
mkania777 , nik tu nie narzeka, że temp. 40 stopni to zło. Osoby, które zaliczyły już kilka samochodów w swojej karierze kierowcy z LPG ( w tym ja ), ustawiają sobie instalacje "pod siebie" bez wzgledu na "fabryczne ustawienia".
Wymieniamy na forum różne swoje spostrzezenia, na różne tematy aby inne osoby mogły wyciągnąć swoje wnioski i czasami podjąć dobre decyzje.
Przykładem może być temat - LPG do TSi, dzieki któremu wiemy mniej lub wiecej jak to działa i kazdy z nas moze podjąć sobie decyzje czy chce TSI z LPG czy nie..... i o to chodzi ....
Komentarz
-
-
Sprawdzone wczoraj i w piątek (wg termometru w O2 było 2* i 0*):
- z garażu - po zamknięciu bramy - to będzie ze 20m. Zamykanie bramy i drzwi w normalnym tempie
- postój kilkugodzinny na dworze przy 0*C - 300m.
Zamieszczone przez mkania777większą temperatura reduktora, co chroni membrane
Samemu silnikowi nic nie będzie na gazie - tak samo jak na benie - ważne, żeby nie katować, póki oleum zimne i jest słabsze smarowanie.Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Komentarz
-
-
Andrzej.P, gdybym miał LR w konfiguracji "fabrycznej" to pewnie też bym o nią dbał z pewną nadgorliwością z uwagi na cenę nowego reduktora IG1 ( wydajność ma chyba coś ok 200KM - po co do Octavii 1.6 ??? :idea: ) i o wtryski, które z wymianą też mało nie kosztują....
Mój reduktor LR jednostopniowy kosztuje ok 240 zł ( wydajność ok 130KM )....
Komentarz
-
-
instalacja montowana w fabryce a nie w serwisie, auto prawie 2 lata, 30 tysi km, po nocy pod chmurka temp. ok 2C, po ok 200m przełącza na gaz. Jak dla mnie za szybko, gdyz o ile mnie pamiec nie myli to rok temu w podobnych warunkach przejeżdzalem 600-1000m i dopiero przelaczalo na gaz. Nie chce go katowac dlatego ostatnio zaczalem recznie przelaczac go na gaz. W lutym byłem w ASO na wymianie zbiornika gazu (gdyz ten fabryczny nie mial polskiej legalizacji) i zgłosilem sytuacje odwrotna. Mianowicie przy mrozach powyżej -15C wogóle nie przelaczał mi na gaz. W salonie gdzie sprzedali ok 7 takich aut dowiedzialem sie ze auta z fabryczna instalacja tak maja w swoim oprogramowaniu. W salonie gdzie kupilem auto ktore było jedynym sprzedanym tego typu, nie kumali bazy co do specyfiki tych instalek i coś czuję (bo mi o tym nie powiedzieli)ze wtedy pozaniżali mi temperatury i czasy przełaczania, co zimą nic nie dało. Oszukiwalem instalkę poprzez wyłaczenie i załączanie silnika po przejechaniu ok 2 km ( po tym odcinku prawie zawsze stałem w małym korku) i nawet przy -25C po tym manewrze jechałem na LPG. Prawdopodobnie latem nie zauważylem ich nastaw a teraz przy tych przejsciowych temperaturach zbyt wczesne zalaczanie LPG zaczyna mnie wkur..ć. Miesiac temu byłem na przegladzie, ktory jak dla mnie to pic na wodę.Bo to tylko wymiana olejow, plynów, filtrow i wziecie kasy. Na moje żale, że od niedawna po nocy po odpaleniu auta jest tylko 950obr/ min a kiedys było ok 1200-1300 stwierdzili ze na kompie nie ma błedow i musieli by sprawdzic sami po nocy wiec musialbym zostawic im auto.
Mam zamiar pojechać do serwisu ale nie do salonu w którym kupowałem auto, lecz do tego gdzie sprzedali 7 szt octavek z tego typu instlacja tj do Sopotu, wydaje mi się ze tam lepiej kumają bazę.Będę dzwonił w poniedziałek. Zgłoszę reklamację co do obrotów silnika i jesli mi to naprawią to zakładam ze za free, ale jesli będą mi regulować instalację LPG to pewnie za to mnie skroją mimo gwarancji? Dowiem się w poniedziałek ale ciekaw jestem jak to było w Waszym przypadku
Komentarz
-
-
kaskader, skoro gdybasz, że każą Ci płacić za regulację w ASO, to może podjedź do niezależnego serwisu LPG zajmujacego sie Landi Renzo, niech zajrzą do sterownika LPG i może powiedzą Ci coś więcej niż w ASO.
Moim skromny zdaniem inne ASO, tylko dlatego że sprzedali kilka sztuk aut w twojej specyfikacji, może Ci nie pomóc... ale mogę się mylić...
Komentarz
-
-
Kolego Kaskader,
jesli chodzi o wczesne przelaczanie na lpg, to z tego co pamietam przy fabrycznej instalacji tak wlasnie ma byc, wiec nie rozumiem twojego zdenerwowania, przeciez o to wlasnie chodzi,
druga sprawa, z tego co wiem to te fabryczne instalacje to tez produkt Landi Renzo, wiec moze najlepszym krokiem bedzie podjechanie do serwisu LR, sprawdz na ich stronie gdzie masz najblizszy serwis, bo na aso to bym nie liczyl, tak jak napisal Kolega yunior81, to, ze sprzedali kilka sztuk nie czyni ich fachowcami, wszystko zalezy od mechanika,
co do obrotow to ...ruletka, kazdy ma inne, wiec na aso to ja bym raczej nie liczyl, nawet na zwykle objasnienie
Komentarz
-
-
dzięki Panowie za info. Tak zgadza się mam LR. Z tego co kiedys słyszałem a nie znam sie na tym to do mojej instalki jest inne oprogramowanie. I podobno w co nie za bardzo wierzę (info sprzed prawie 2 lat) że niektóre ustawienia może zmienić tylko jedna osoba gdzies z poludnia Polski. Czy ktos z Trojmiasta ma tez taka instalację i mozę podzielić sie z mną na priv spostrzeżeniami oraz może polecić któryś z warsztatów bo na stronie LR wyrzuciło mi kilka warsztatów na terenie 3-city.
Komentarz
-
-
Koledzy na forum polecali http://www.autogaz.info.pl/.
Rozmawiałem z nim przez telefon, wydawał się zorientowany w regulacji LR.
Mam zamiar się do niego wybrać za jakiś czas na regulacje instalacji.
Komentarz
-
-
Byłem u innego gazownika z moim problemem i dowiedziałem się następujacych rzeczy. Instalacje ma LR, ale ktoś zmieniał reduktor i załozyl od innej instalacji tj. Lenovo. Gazownik stwierdził, że przez to komputer instalacji gazowej "niedogaduje" się z czujnikiem temperatury, są błędy w odczytach i dlatego później się przełącza. Rozwiazanie jakie przedstawil to zmiana komputera instalacji. Koszt ok 700 zł, a komputer założyłby z instalacji AGC. Co myslicie o tym i czy ktoś z Was miał styczność z instalacją AGC?
Komentarz
-
-
A nasz jakiegoś dobrego gazownika?
Zanim wydasz kasę to spróbuj jeszcze u nich zdiagnozować problem. Może wystarczy sam czujnik temp zmienić.
Co do elektroniki, to polecam STAGa.Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG
Komentarz
-
Komentarz