lacze2 No tak to już jest... A mocno pocharatało twoją octavkę??...

) Tak czy inaczej rezystor pomógł i to chyba najtańszy sposób na zlikwidowanie tej przypadłośći. Może komuś pomoge więc opiszę jak to wygląda. Odpinasz wtyk z czujnika temperatury z tyłu pod zasilaniem powietrza z filtra. Przecinasz kabel idący od 3 żyły On przesyła parametry dla ECU. Kabel idący do ECU lutujesz do styku głównego przekaźnika, teraz od styku który jest połączony bez podania zasilania na przekaźnik dodajesz rezystor o wartości około 5 kOhm i podłączasz przewodem do przewodu wychodzącego z pinu 1 ( dolutowujesz do niego). Teraz od styku przekaźnika który jest zwarty po podaniu napięcia na cewkę przekaźnika wyprowadzasz kabel i lutujesz go do przeciętego przewodu idącego od wtyku (pin3) i po sprawie. Wartość rezystora możesz oczywiście dobrać inną zależnie od potrzeby eksperymentalnie w granicach od 3 do 6 kOhm. Przekaźnik zasilasz z alternatora jeden kabel od cewki do masy, drugi do przewodu na którym po włączeniu silnika pojawia się zasilanie. Prościej chyba nie umie tego opisać. Ciesze się jeśli komuś pomogę w ten sposób.
. A czy to pomoże sprawdzisz odpinając wtyk z czujnika temperatury płynu. Ale tedy po odpięciu złapie błąd i trzeba wykasować hi ... Powodzenia
Komentarz