Zakupiłem na wakacjach octavie II i od początku mam problem z moim autkiem, mianowicie przy ruszaniu na niskich obrotach szarpie silnikiem wręcz całym autem, przy dodaniu gazu powyżej 2000 obr. rusza gładko, nadmieniam,że nie jest to mój pierwszy tdi (miałem golfa IV tdi) i nie jest to normalne zachowanie, sprawdzałem u kolegi w golfie V tdi i teżnic takiego nie występuje.
A od pewnego czasu pojawiły się wibracje podczas jazdy, jeśli zejdę na którymkolwiek biegu zejdę poniżej 2000 obr pojawiają się drgania praktycznie nie wyczuwalne ale widoczne na lusterku wstecznym wewnątrz auta ( drga obraz ).
Proszę o propozycje co to może być i co z tym zrobić.
przeczytałem cały temat i niestety nie ma tam objawów jak moje, u mnie nie ma problemów z przyspieszaniem i nie ma objawów jak by brakowało paliwa, no i nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny
tak pierwsze co było to drgania i szarpania przy ruszaniu a około 3 tygodnie temu pojawiło sie drganie podczas jazdy z obrotami poniżej 2000
[ Dodano: Pon 27 Paź, 08 21:50 ] gebek widzę że masz wirusa, ja też o tym myślę ale najpierw muszę się pozbyć tego problemu, a na początek założyłem 17 z dosyć szerokimi kapciami
U mnie ten sam problem (szarpanie przy ruszaniu + wibracje, drgania na 5 i 6 biegu między 2000 a 2500 obr). Trwa to już od roku i nikt nie wie co to może być. Na vagu wszystko ok - w czasie jazdy też. Wyczyściłem przepływke - troche pomogło. Ostanio jednak znajomy zaproponował żebym wymienił "rozdzielacz podciśnienia". Nie wiem czy sie to tak nazywa, ale wychodzą z tego wężyki do egr,a turbo itp. Ten co mam teraz jest na 100% sprawny i objawy jakby ustąpiły. Silnik mięcej pracuje, ładnie rusza. Jutro sprawdze na trasie te wibracje ale już teraz widze poprawe na lepsze w pracy silnika. Też mam BKC.
sylwester.kida, a moze to dwumasa.Jesli jest padnieta to drgania silnika
beda przenoszone dalej na uklad napedowy i moze posrednio na karoserie.
U mnie wymiana sprzegla zlikwidowala drgania przy ruszaniu ,ale krotkotrwale...pomoglo
na okolo 1000km.
Teraz bedzie wlasnie wymieniana dwumasa,aby ostatecznie wyeliminowac te drgania.
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
szkoda, wymieniony mialem kpl.bez lozyska i bylo dobrze przez 1000km.
Niestety te drgania powrocily..wiec jedynym wyjsciem jest wymiana DM.
Tak ustalilem w ASO.
pozdrawiam
Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
u mnie z czasem użytkowania autka pojawiły się delikatne wibracje, ale nie aż tak
Zamieszczone przez sylwester.kida
przy ruszaniu na niskich obrotach szarpie silnikiem wręcz całym autem
Zamieszczone przez sylwester.kida
wibracje podczas jazdy, jeśli zejdę na którymkolwiek biegu zejdę poniżej 2000 obr pojawiają się drgania praktycznie nie wyczuwalne ale widoczne na lusterku wstecznym wewnątrz auta ( drga obraz ).
ASO stwierdziło, że to nie dwumasa i faktycznie nie było charakterystycznych objawów co do DM.
pomogła wizyta w Mastersie
Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Ja też podejrzewam koło dwu masowe jednak chcę być pewien bo jak będzie to to to wiąże się to z nie małymi kosztami, około 2500 zł.
Chcę od razu zmienić koło razem ze sprzęgłem żeby za jakiś czas nie rozbierać tego powtórnie.
Co do tego że to dziwne że tak to szybko padają DM to też się dziwię, bo w golfie 4 nalatałem do 200 kkm i nic się nie działo a miałem ponoć najgorszy silnik AJM 115 km
Komentarz