[O1]wymiana rygielków

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gonzo888
    Classic
    • 2010
    • 14

    [O1]wymiana rygielków

    Jesli chodzi o plany to planuje testowac tyskie heh ale chyba pozno z pracy wroce wkec moze sil braknie
  • tomekka
    Classic
    • 2008
    • 7

    #2
    [O1]wymiana rygielków

    Witam chciałem się zapytać czy w Octavii I rygielki się wykręca czy trzeba ściągać tapicerkę?

    Komentarz

    • czarny_wwa
      Rider
      • 2008
      • 411
      • Octavia III combi (5E5)
      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

      #3
      tomekka, z tego co kojarzę to rygielka wykręcisz ale ale możesz mieć problem z wkręceniem nowego, jak ci np ten drut ucieknie gdzieś w bok i wtedy dopiero będziesz musiał tapicerkę zdejmować.

      Jeżeli się mylę to niech mnie koledzy poprawią ale ja mam takie spostrzeżenia

      Komentarz

      • Maru 123
        RS
        • 2008
        • 4660

        #4
        czarny_wwa, masz rację są wykręcane ale jeśli uciekną w bok to torxy w tuch i zdejmujemy tapicernę 8)
        1.8T AGU L&K

        2.0TDI BKD ELEGANCE

        TOYOTA LAND CRUISER J95

        Komentarz

        • looker
          RS
          • 2008
          • 1886
          • Octavia II (1Z3)
          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

          #5
          Nie do końca wkręcane. Przed wyjęciem należy go obrócić o 180 stopni i wtedy wychodzi do góry po wyfrezowanym rowku.
          Pręcik pod rygielkiem ma gwint, ale nie do końca, z jednej strony jest spiłowany na płasko. , ten wystający w środku plastik wpasowuje się idealnie na pręcik, gdzie jest spiłowany gwint. Metoda montażu jest bardzo prosta, bo przekręcamy rygielek w lewo lub prawo i ten plastik wżyna się w gwint unieruchamiając rygielek. Demontując musisz przekręcić i trafić w te spłaszczone miejsce i rygielek powinien wyjść do góry. Przynajmniej u mnie tak było w chromowanych plastikowych rygielkach z Allegro. Jeżeli masz metalowe chromowane to raczej tylko nakręcisz.
          Do przekręcenia polecam małe kombinereczki i najlepiej przez jakiś kawałek skóry, aby tego chromu lub rygielka nie zniszczyć.
          Po zdemontowaniu starych nowe należy wsunąć na pręcik ("dzyndzelek" w rygielku musi przesuwać się po spiłowanym gwincie) na odpowiednią wysokość i następnie lekko przekręcić w prawo (ok. 180 stopni właśnie). Wtedy wszystkie będą równo.
          OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
          SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

          Komentarz

          Pracuję...