[O1] Kontrolka ECP

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • hevet2
    Classic
    • 2009
    • 16

    [O1] Kontrolka ECP

    Zamieszczone przez patrolgr93
    Chiptuning na ogół prowadzi do wzrostu zużycia paliwa i zwiększenia zanieczyszczeń w spalinach
    Seryjne silniki na ogół są przelane paliwem. Dobry program spowoduje spadek zużycia paliwa w pewnych zakresach pracy silnika, a przez to zmniejszy wydzielanie szkodliwych związków, gdyż spalanie mieszanki odbywa się dokładniej
  • SuchyX
    L&K
    S_OCP Member
    • 2007
    • 1170

    #2
    [O1] Kontrolka ECP

    Witam dzisiaj zapaliła mi się kontrolka podczas jazdy ECP takie coś żółtego!!!!

    Sprawdziłem vagiem i pokazało mi:

    17811 - EGR System: Regulation Divergence
    P1403 - 35-10 - - - Intermittent


    Wie ktoś co to może być za zonk??? Szperałem w necie i nic sensownego nie znalazłem.

    Autko z silnikiem 1.6BFQ 102KM + Gaz przejechane ok 115 kkm. A w instrukcji obsługi pisze że ECP - elektroniczne sterowanie silnikiem..... sratatata itd... że system przechodzi w tryb awaryjny i można kontynuować jazdę ale wiadomo że trzeba zgłosić się do ASO
    Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
    Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka

    Komentarz

    • zurcio
      RS
      • 2008
      • 2046

      #3
      SuchyX, sprawdź czy są światła stopu (czujnik stopu)
      Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

      Komentarz

      • SuchyX
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1170

        #4
        zurcio z tego co znalazłem na necie i szperałem to albo że silnik łapie lewe powietrze lub system recyrkulacji spalin, różnica w regulacji czy coś takiego.....

        Pasowałoby bo 2-3 dni temu zmieniałem filtr powietrza i spadła tzn odczepiła mi się rura która odchodzi od filtru powietrza i idzie do silnika ale ją założyłem. Jutro sprawdzę czy dobrze jest założone wykasuje błąd i mam nadzieję że się nie pojawi.
        Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
        Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka

        Komentarz

        • Ziomal
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 5841
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez zurcio
          SuchyX, sprawdź czy są światła stopu (czujnik stopu)
          To by wyświetliła się kontrolka świec żarowych

          Zamieszczone przez SuchyX
          ECP
          a czasem nie EPC ? :wink:
          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

          Jest O1 1.6 BFQ

          Komentarz

          • SuchyX
            L&K
            S_OCP Member
            • 2007
            • 1170

            #6
            Ziomal dokładnie EPC czeski błąd.
            Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
            Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka

            Komentarz

            • __kater__
              Ambiente
              • 2008
              • 151

              #7
              Mam podobny (jak nie taki sam) problem - też 1.6MPI

              Nova octavia 2 tygodnie temu wyjechała z salonu

              3 zbiornik z gazem (dobra duża stacja)

              Zapaliła mi się właśnie kontrolka EPC i na biegu jałowym obroty bardzo spadały i podskakiwały a ja nie dotykałem pedału gazu

              Jak się w miarę uspokoiło po paru minutach kontynuowałem jazdę ale leeeedwo się zbiera :evil:

              Nie wiem co robić, mam nadzieje ze serwis będzie działał w niedziele bo auto potrzebne mi jest do pracy!

              Ktoś jest w temacie?
              ----===LPG Powered By GABOREK===---

              Komentarz

              • zurcio
                RS
                • 2008
                • 2046

                #8
                Zamieszczone przez Ziomal
                Zamieszczone przez zurcio
                SuchyX, sprawdź czy są światła stopu (czujnik stopu)
                To by wyświetliła się kontrolka świec żarowych

                Zamieszczone przez SuchyX
                ECP
                a czasem nie EPC ? :wink:
                w benzynie :roll:
                Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                Komentarz

                • Ziomal
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 5841
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez zurcio
                  w benzynie
                  Ja wiem że to benzyna.
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz

                  • rezon
                    RS
                    • 2006
                    • 1894
                    • Volvo
                    • AKL 1.6 MPI 101 KM
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez __kater__
                    Nie wiem co robić,
                    jeździć w wolnej chwili do ASO. Prawdopodobnie instalacja LPG powoduje błąd. Krótka wizyta powinna rozwiązać problem. Też miałem raz w O2 na początku taki problem.

                    Komentarz

                    • SuchyX
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 1170

                      #11
                      rezon, wątpię aby to GAZ powodował. U mnie nie mam falowania obrotów na biegu jałowym i auto przyspiesza tak samo także ciort wie co to może być przyczyną. A może świece ?? Bo mam do wymiany już. Ja obstawiam przepustnice że z nią coś nie teges jest tzn chyba zapchana/zabrudzona jest. W chwili wolnej rozbiorę ją i zobaczę jak to w środku wygląda.
                      Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
                      Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka

                      Komentarz

                      • Ziomal
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 5841
                        • Octavia I (1U2)
                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez SuchyX
                        U mnie nie mam falowania obrotów na biegu jałowym
                        Zamieszczone przez SuchyX
                        Ja obstawiam przepustnice że z nią coś nie teges jest tzn chyba zapchana/zabrudzona jest
                        Sam już to wykluczyłeś :wink:
                        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                        Jest O1 1.6 BFQ

                        Komentarz

                        • SuchyX
                          L&K
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 1170

                          #13
                          Ziomal, no to co to może być?? Jak patrze na obroty na biegu jałowym to coś ok 750 czyli git tak jak powinno być nawet wskazówka nie drgnie :-). Auto nie gaśnie i przyspiesza jak powinno. Po wykasowaniu błedu narazie się nie pojawiło a przejechałem ok 50km. Nie wiem czy to może być związane z tym łapaniem lewego powietrza?!?!?! bo kilka dni wcześniej jak zmieniałem filtr to odczepiła mi się rura od tego opakowania prostokątnego tam gdzie się filtr wkłada być może źle założyłem. Tak obastawiam może to to??
                          Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
                          Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka

                          Komentarz

                          • Ziomal
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 5841
                            • Octavia I (1U2)
                            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez SuchyX
                            Ziomal, no to co to może być?? Jak patrze na obroty na biegu jałowym to coś ok 750 czyli git tak jak powinno być nawet wskazówka nie drgnie . Auto nie gaśnie i przyspiesza jak powinno. Po wykasowaniu błedu narazie się nie pojawiło a przejechałem ok 50km. Nie wiem czy to może być związane z tym łapaniem lewego powietrza?!?!?! bo kilka dni wcześniej jak zmieniałem filtr to odczepiła mi się rura od tego opakowania prostokątnego tam gdzie się filtr wkłada być może źle założyłem. Tak obastawiam może to to??
                            Pojeździj i jak masz możliwość to sprawdzaj czy coś nie wyskakuje w kompie.
                            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                            Jest O1 1.6 BFQ

                            Komentarz

                            • SuchyX
                              L&K
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 1170

                              #15
                              Ziomal, sprawdzam od wczoraj co jakiś czas dzisiajj w dłużą trase mykam a po powrocie podepne pod vaga i zobaczymy czy coś pokaże.
                              Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
                              Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka

                              Komentarz

                              • adek81
                                Drive
                                • 2009
                                • 41

                                #16
                                Witajcie,

                                zapaliła mi się kontrolka żółta EPC.

                                przyczyna: zwarcie w żarówce dwuwłókowej (stop + pozycyjne) wciskam hamulec - świecą sie wszystkie światła w obu układach, włączam światła - świeci się dodatkowo stop.

                                wymiana spalonej żarówki (spalone włókno stykało stop z postojem) na sprawną rozwiązała problem.

                                piszę bo to ciekawy przypadek.

                                pozdrawiam.

                                Komentarz

                                • speede
                                  Ambiente
                                  • 2007
                                  • 248

                                  #17
                                  EPC - zazwyczaj usterka swiatel STOP czyli albo brak swiatel lub wlacznik stopu pod kierownica. Wtedy EPC swieci sie ciagle.

                                  Komentarz

                                  Pracuję...