Zamieszczone przez patrolgr93
[O1] Kontrolka ECP
Zwiń
X
-
[O1] Kontrolka ECP
Witam dzisiaj zapaliła mi się kontrolka podczas jazdy ECP takie coś żółtego!!!!
Sprawdziłem vagiem i pokazało mi:
17811 - EGR System: Regulation Divergence
P1403 - 35-10 - - - Intermittent
Wie ktoś co to może być za zonk??? Szperałem w necie i nic sensownego nie znalazłem.
Autko z silnikiem 1.6BFQ 102KM + Gaz przejechane ok 115 kkm. A w instrukcji obsługi pisze że ECP - elektroniczne sterowanie silnikiem..... sratatata itd... że system przechodzi w tryb awaryjny i można kontynuować jazdę ale wiadomo że trzeba zgłosić się do ASONavi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka
-
-
zurcio z tego co znalazłem na necie i szperałem to albo że silnik łapie lewe powietrze lub system recyrkulacji spalin, różnica w regulacji czy coś takiego.....
Pasowałoby bo 2-3 dni temu zmieniałem filtr powietrza i spadła tzn odczepiła mi się rura która odchodzi od filtru powietrza i idzie do silnika ale ją założyłem. Jutro sprawdzę czy dobrze jest założone wykasuje błąd i mam nadzieję że się nie pojawi.Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka
Komentarz
-
-
Mam podobny (jak nie taki sam) problem - też 1.6MPI
Nova octavia 2 tygodnie temu wyjechała z salonu
3 zbiornik z gazem (dobra duża stacja)
Zapaliła mi się właśnie kontrolka EPC i na biegu jałowym obroty bardzo spadały i podskakiwały a ja nie dotykałem pedału gazu
Jak się w miarę uspokoiło po paru minutach kontynuowałem jazdę ale leeeedwo się zbiera :evil:
Nie wiem co robić, mam nadzieje ze serwis będzie działał w niedziele bo auto potrzebne mi jest do pracy!
Ktoś jest w temacie?----===LPG Powered By GABOREK===---
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZiomalZamieszczone przez zurcioSuchyX, sprawdź czy są światła stopu (czujnik stopu)
Zamieszczone przez SuchyXECPNie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
rezon, wątpię aby to GAZ powodował. U mnie nie mam falowania obrotów na biegu jałowym i auto przyspiesza tak samo także ciort wie co to może być przyczyną. A może świece ?? Bo mam do wymiany już. Ja obstawiam przepustnice że z nią coś nie teges jest tzn chyba zapchana/zabrudzona jest. W chwili wolnej rozbiorę ją i zobaczę jak to w środku wygląda.Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SuchyXU mnie nie mam falowania obrotów na biegu jałowymZamieszczone przez SuchyXJa obstawiam przepustnice że z nią coś nie teges jest tzn chyba zapchana/zabrudzona jestByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Ziomal, no to co to może być?? Jak patrze na obroty na biegu jałowym to coś ok 750 czyli git tak jak powinno być nawet wskazówka nie drgnie :-). Auto nie gaśnie i przyspiesza jak powinno. Po wykasowaniu błedu narazie się nie pojawiło a przejechałem ok 50km. Nie wiem czy to może być związane z tym łapaniem lewego powietrza?!?!?! bo kilka dni wcześniej jak zmieniałem filtr to odczepiła mi się rura od tego opakowania prostokątnego tam gdzie się filtr wkłada być może źle założyłem. Tak obastawiam może to to??Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SuchyXZiomal, no to co to może być?? Jak patrze na obroty na biegu jałowym to coś ok 750 czyli git tak jak powinno być nawet wskazówka nie drgnie . Auto nie gaśnie i przyspiesza jak powinno. Po wykasowaniu błedu narazie się nie pojawiło a przejechałem ok 50km. Nie wiem czy to może być związane z tym łapaniem lewego powietrza?!?!?! bo kilka dni wcześniej jak zmieniałem filtr to odczepiła mi się rura od tego opakowania prostokątnego tam gdzie się filtr wkłada być może źle założyłem. Tak obastawiam może to to??Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Witajcie,
zapaliła mi się kontrolka żółta EPC.
przyczyna: zwarcie w żarówce dwuwłókowej (stop + pozycyjne) wciskam hamulec - świecą sie wszystkie światła w obu układach, włączam światła - świeci się dodatkowo stop.
wymiana spalonej żarówki (spalone włókno stykało stop z postojem) na sprawną rozwiązała problem.
piszę bo to ciekawy przypadek.
pozdrawiam.
Komentarz
-
Komentarz