Problem, brak mocy 1.9 TDI AHF

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • witekk963
    Classic
    • 2010
    • 8

    Problem, brak mocy 1.9 TDI AHF

    zajas, DZIĘKUJĘ O TO MI CHODZIŁO WŁAŚNIE :szeroki_usmiech
    OBAJ Panowie po plusie :wink:

    [ Dodano: Wto 06 Paź, 09 13:47 ]
    omzonk to njie to ta część jest do vw :P
  • Tomczyk_L
    Classic
    • 2008
    • 35

    #2
    Problem, brak mocy 1.9 TDI AHF

    Witam, mam nie lada problem moje auto traci moc, po podłączeniu pod VAG`a mam taki komunikat błędu

    17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

    Według Vag`a jest to błąd sporadyczny. Pomożcie co to może być. Powiem ze auto po ponownym uruchomieniu jeździ jak szalone ale po jakims czasie znow traci moc i tak w koło. Szukałem na forum i takiego błędu nie znalazłem czytałem też o Notlauf`ie ale nie jestem pewny czy to jest to, co to może być?
    Łukasz
    Skoda Octavia L&K Combi
    TDI RULEZ

    Komentarz

    • momo05
      Rider
      • 2008
      • 395

      #3
      a czy traci ci moc po nap wcisnieciu gazu jak wyprzedzasz po np 2500 tys obrotow jesli tak to na 99% mieszek albo zapiekajace sie kierowniczki jedyna rada to achmen z zakladu dobrygrzeswawa jak chcesz dam ci namiar do niego niedaleko wawy
      .................................................. ..............
      O SERCE SZKODNIKA dba
      Perfect Serwis DobryGrześWawa

      .................................................. ..............

      Komentarz

      • najjan10
        Classic
        • 2008
        • 26

        #4
        Witam
        Proponuję domowym sposobem wyluczyc coś takiego lub podjechac do warsztatu. Jeśli chodzi o domowy sposób to wypnij wtyzkę od przepływomierza i zobaczy czy moc wzrosła. Jełśi tak to przepływomierz do wymiany jesli nie to może to być któryś z zaworów na scianie grodziowej lub taki mały zaworek podaję link http://www.skodaczesci.pl/oferta/czesc.php?id=2364#
        Pzdrwaiam i powodzenia

        Komentarz

        • momo05
          Rider
          • 2008
          • 395

          #5
          u mnie bylo tak sporadyczny bledzik do aso nie jedz bo tam wymienia ci wszystko a napewno nie to co trzeba u mnie stawiano na przeplywke potem na zawor N75 inne zawory itd lacznie z turbina podjechalem do dobrogrzeslawa i temat mi zalatwil w 30 min
          .................................................. ..............
          O SERCE SZKODNIKA dba
          Perfect Serwis DobryGrześWawa

          .................................................. ..............

          Komentarz

          • geodeta
            Classic
            • 2008
            • 6

            #6
            Witam, ja mam prawie identyczny problem. W sierpniu objawy miałem takie same i mechanik wymienił mi przepływke przez jakiś czas samochód chodził prawie dobrze ( po wymianie przepływki przyspiszając pomiedzy 2000 a 3000 obrotów moment obroty skakał w zależności od humoru, ale nie rzucało to się aż tak w oczy bo na dowód ojciec to zauważył dopiero jak mu o tym powiedziałem.) Teraz problem powrócił. Dziś po naprawie mechanik dał mi do sprawdzenia na jeden dzień i musze przyznać ze wreszczie samochod chodzi bez zarzutów , ale dopiero jutro mi powie co nie grało i jak się dowiem to napiszę

            Komentarz

            • krzynol
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 10960
              • Superb II combi (3T5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              szukajcie pod hasłem "brak mocy" lub "notlauf" są dzisiątki tematów

              w pigułce:
              praktycznie wszystko się sprowadza do uszkodzonego układu podciśnienia
              czyli mieszek turbiny, kierowniczki turbiny, zawór N75, przewody podciśnieniowe,
              zawór zwrotny, może też być przepływka ewentualnie "lewe powietrze"

              jak nie macie pojęcia o tym co i jak to wtedy punkty w Polsce:
              północ - TUNE-UP
              centrum - dobrygrześwawa
              południe - MastersTuning

              ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
              ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
              poprzednie modele:
              ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
              ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
              O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

              Komentarz

              • Tomczyk_L
                Classic
                • 2008
                • 35

                #8
                Brak mocy następuję roznie przy wyprzedzaniu i przy normalnej jeździe, a mianowicie zdaża się że przy przyśpieszaniu tak ok 3000 obr. nagle szarpnię i juz nie przyspiesza a czasami przy 4000 obr. nigdy poniżej 3000 obr. mi sie nie zdażyło. Wystarczy że zgaszę silnik i gdy zapalę powtornie auto znow żyje i ja mam spokoj przez jakiś czas. Denerwuje mnie to bo przy wyprzedzaniu, czasami na styk, robi mie sie ciepło i az nie chce mi sie nigdzie jechać na samą myśl o tym.

                Może dacie jakiś namiar na kogoś kto to rozgryzie i w sumie jeszcze nie wiadomo na 100 % co to ale ile może kosztować naprawa?


                A co do tego przepływomierza to mam go wypiąć jak sie zamuli czy wogle odłączyć i sprobować sie przejechać?
                Skoda Octavia L&K Combi
                TDI RULEZ

                Komentarz

                • trytek11
                  Drive
                  • 2008
                  • 46

                  #9
                  Nie wiem czy to coś wyjaśni ale miałem taki sam obiaw zaraz po kupnie mojej Oktavki. U mnie był to problem przesiadania się z benzynki na dieselka. Ja mu w gaz a on zgasł A poważnie, okazało się że nie powinno się mocno przeciągać obrotów na ostro. Sam myśłałem że turbina jest dead ale po instrukcji jak sie jeździ wszystko jest ok. Obecnie jeżdżę starając się dociągac do ok. 3000 obrotów i zmiana no i stopniowo się rozpędzać. Wyprzedza się super a i leci spokojnie 180 jak trzeba. Może to tylo kwestia techniki jazdy.
                  Octavia 1 Combi 1.9 TDI GLX 110KM (140KM)

                  Komentarz

                  • krzynol
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 10960
                    • Superb II combi (3T5)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Tomczyk_L
                    Może dacie jakiś namiar na kogoś kto to rozgryzie i w sumie jeszcze nie wiadomo na 100 % co to ale ile może kosztować naprawa?
                    ^
                    || czytasz posty?! spójrz wyżej! :x


                    dla gamoni:

                    Jesteśmy jedną z największych polskich firm o zasięgu międzynarodowym. Na rynku działamy od 2006, od ponad dekady realizujemy do kilkuset modyfikacji rocznie.




                    Ogłoszenia o tematyce: w kategorii Tuning - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w kategorii Tuning na Sprzedajemy.pl


                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz

                    • momo05
                      Rider
                      • 2008
                      • 395

                      #11
                      [quote="Tomczyk_L"]Brak mocy następuję roznie przy wyprzedzaniu i przy normalnej jeździe, a mianowicie zdaża się że przy przyśpieszaniu tak ok 3000 obr. nagle szarpnię i juz nie przyspiesza a czasami przy 4000 obr. nigdy poniżej 3000 obr. mi sie nie zdażyło. Wystarczy że zgaszę silnik i gdy zapalę powtornie auto znow żyje i ja mam spokoj przez jakiś czas.



                      mialem to samo i byl to mieszek
                      .................................................. ..............
                      O SERCE SZKODNIKA dba
                      Perfect Serwis DobryGrześWawa

                      .................................................. ..............

                      Komentarz

                      • Tomczyk_L
                        Classic
                        • 2008
                        • 35

                        #12
                        Teraz z inne beczki. Panowie jak zakończyć wątek, sprawa zakończona czas na wizytę u dobrygrześwawa, bo to jest moj trzeci post a ciągle pisze ze pierwszy.
                        Skoda Octavia L&K Combi
                        TDI RULEZ

                        Komentarz

                        Pracuję...