Octa nie odpala (90KM ALH)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • awis
    Classic
    • 2009
    • 1

    Octa nie odpala (90KM ALH)

    Ufffffff jedna mala przerwa i 140 postów do przeczytania Jesteście niesamowici.
    W takim razie i ja będę miał kierowcę :szeroki_usmiech Tylko jak my moda w sobotę będziemy robić :?: :idea: :?:

    Czyli piątek godzina 19
  • Toledziak
    Classic
    • 2008
    • 13

    #2
    Octa nie odpala (90KM ALH)

    Panowie,otóż mam problemik.Nie dalej jak wczoraj slag trafił sprzęgło alternatora i w konsekwencji pasek sie powoli ciachał, aż sie urwał. Komp dostał świra i stop. Dziś wymieniłem owo łożysko,załozyłem pasek i auto nie odpala Rozrząd OK.Odpiąłem klemy od akumulatora na noc i po poskładaniu dziś, przykręcilem. Odpalam fure, a tu zonk. No więc myślę sobie,że znów odkręce klemy i sprobuje. Jak pomyslelem, tak tez zrobilem,ale dalej to samo. Jak myslicie, po nocy mu sie polepszy?? Czy tez bez laptopa sie nie obejdzie??

    Aha i powiedzcie mi drodzy Koledzy jaki jest patent na zakladanie napinacza w ALH bez klimy?? Ja przy swoim, przed założeniem, zblokowałem go trzpieniem (centrując 2 otwory), nie ma nic prostszego?? W sam naprawiam sugerują użycie klucza do "wygięcia" napinacza,ale w tym przypadku nie bardzo kumam gdzie ten klucz zaczepić.Po prostu niema gdzie zabardzo.

    Komentarz

    • Witek1952
      Ambiente
      • 2007
      • 196

      #3
      Witam serdecznie.Zmierz napięcie akumulatora i ewentualnie doładuj.Jak go nie będziesz wyciagał to na okres ładowania odłącz zaciski.Pozdrawiam.
      Witek

      Komentarz

      • Toledziak
        Classic
        • 2008
        • 13

        #4
        Fajnie jest.Ale rzecz w tym,że akumulator jest OK.Silnik kreci,ale nie odpala.

        Komentarz

        • rob555
          Rider
          • 2006
          • 748

          #5
          Po przekreceniu stacyjki mrugnie kontrolka swiec zarowych?
          pozdrawiam

          Diagnostyka i tuning
          hybrydowe wtryski i turbiny
          programy na ulice jak i do sportu

          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
          www.tune-up.pl

          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

          Komentarz

          • Toledziak
            Classic
            • 2008
            • 13

            #6
            Więc tak.Po przekręceniu kluczyka kontrolka zapala sie i gasnie.Czyli generalnie jest jak byc powinno. Wszystkie kontrolki ktore maja gasnąć, gasną.Natomiast przy odpalaniu zapala sie ABS i kontrolka awarii,auto po prostu nie zaskakuje Kręcić nim można,dymek z wydechu ale nie zatrybia.

            Komentarz

            • Romekm76
              Rider
              • 2008
              • 392
              • Opel

              #7
              cos gdzies bylo ze jak aku na wykonczeniu to wlasnie kontrolka ABS-u sie zaswieca
              Jest Skoda Octavia 1,9 tdi Jest Seat Alhambra 1,9 tdi
              Była Skoda Octavia 1.9 sdi , VW Passat b5 fl 1.9 tdi , Opel Vectra C 3.0 cdti
              A mówiła mama -
              "Ucz się synu na ginekologa, bo to i forsy dużo i ręce cały czas w cieple" - mruczał pod nosem kierowca TIR-a zmieniając w mroźną noc koło w naczepie.
              http://campaign.scania.com/v8/

              Komentarz

              • Toledziak
                Classic
                • 2008
                • 13

                #8
                No wporzadku,ze jak aku na wyknczeniu,bo jest nagle duzy pobor mocy.Ale dziwi mnie,kontrolka awarii przy odpalaniu i to ze auto kreci,ale nie zakakuje.Czyli dobrze by było podładować akumulator??

                Komentarz

                • pantol
                  Elegance
                  • 2004
                  • 754

                  #9
                  1. Czy kręci Ci normalnie, czy tak bardziej "lekko" ?? jakby niemalże chodził tylko rozrusznik?
                  2. Czy masz alarm?
                  Jarek "Vinci"

                  Komentarz

                  • Aras
                    Ambiente
                    • 2008
                    • 163
                    • Citigo

                    #10
                    A zobacz czy Ci się przypadkiem EGR nie zawiesił. Ja tak miałem, niby chciał zapalić za pierwszym razem a potem kręcił, kręcił i nic. A już myślałem że mi rozrząd przeskoczył :evil: I też się jakaś kontrolka zaświecała ale nie pamiętam dokładnie jaka.

                    Komentarz

                    • Toledziak
                      Classic
                      • 2008
                      • 13

                      #11
                      pantol, otóż kręci normalnie,nie dychawicznie jakby mu sie bateria konczyła a alarm jest przy czym po przyjeździe został zamkniety bez alarmu, tzn z kluczyka. Żeby było śmieszniej po odstawieniu na parking darł się sygnał niewylaczonych swiateł.Wszystko bylo zgaszone,chodzi o przelaczniki (manetka kierunków była na neutralu).Okazalo sie na nastepny dzien po poludniu,ze palila sie jedna zarowka swiatla tylnego.Jutro sie podladuje aku i okaze co to da.W każdym razie wszystko mialo swoj poczatek po zerwaniu paska alternatora. Komp zwariował i auto zgasło.Wszystko poskładałem a tu dupa.Jutro będzie próba po naladowaniu baterii.Co do EGRa to troszke wątpie w to, bo on sie otwiera gdy auto stoi na postoju,natomiast auto zgasło w jeździe. Ale na wszelki wypadek, jak odwiesić EGR??

                      Komentarz

                      • Aras
                        Ambiente
                        • 2008
                        • 163
                        • Citigo

                        #12
                        Jeśli to się stało w czasie jazdy to pewnie nie EGR ale jakby co to po prostu pociągnij za ten trzpień od zaworu.

                        Komentarz

                        • pantol
                          Elegance
                          • 2004
                          • 754

                          #13
                          Toledziak, "nie dychawicznie jakby mu sie bateria konczyła " ja pytałem czy nie kręci łatwiej - miałem tak po zawieszeniu wspomnianego EGR - możesz kręcić do usr... a i tak nie odpali. Rusz dźwignią sterującą EGR - jak była zawieszona to powinna odskoczyć.
                          2. Jeżeli chodzi o alarm to mam coś takiego, że alarm po około 30 sekundach od otwarcia auta przełącza się w stan programowania/odczytu. Stan ten trwa około 5 sek. Gdy właśnie w ciągu tych 5 sek chcę odpalić auto, to nie da rady - obiawy jak u Ciebie (zapala się lampka ASR, kręci, niby wszystko git - a nie bangla). I tak sobie pomyslałem, że w alarmie może nastąpić jakaś awaria i alarm może zblokować uruchamianie. Może zerwany pasek zerwał jakis przewód od alarmu/czujnika?
                          Jarek "Vinci"

                          Komentarz

                          Pracuję...