Spadek mocy Octavia 1.6 AKL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • janki
    Classic
    • 2009
    • 5

    Spadek mocy Octavia 1.6 AKL

    Ok no to pewnie go zamówię
    Dzięki za pomoc

    Edit: Masz ode mnie punkcik (choć sam nie jestem zwolennikiem takich rzeczy na forum )
  • Linda_Siedlce
    Classic
    • 2008
    • 9

    #2
    Spadek mocy Octavia 1.6 AKL

    Od czasu założenia gazu, autko dziwnie przyspiesza.. Na komputerze pokazuje błąd sondy lambda, ale biorąc pod uwagę koszt sondy w Skodzie i brak zamienników(chodź może nie umiem znaleźć) chciałem najpierw Was poradzić się, czy to w niej tkwi problem. Przebieg auta 212tys., gaz od 13tys, po założeniu gazu (BRC sekw.) czuć wyraźny spadek mocy, zarówno na benzynie jak i na gazie. Podczas przyspieszania do ok 2,5tys obrotów, auto jest strasznie oporne, czuć jakby co chwile nie dostawało paliwa (jakby przyspieszając co raz przerywało), później z mocą jest już lepiej, ale ciągle czuć jakby przy przyspieszaniu coś przerywało dostawę paliwa (ja tak to sobie tłumaczę). Gaziarze rozkładają ręce, przepustnicę wyczyściłem i zaadaptowałem, świece wymieniłem.. Są dni, że auto chodzi jak marzenie, nie ma żadnych problemów z przyspieszaniem, ale rzadko się to zdarza. Przewody zapłonowe mają już ponad 100tys przebiegu, może to też ma w tym wypadku jakieś znaczenie.. Dodam tylko, że autko bierze ok. 0,5l oleju na tysiąc km, na korku od wlewu oleju widać białą maź.. Z góry dziękuję za sugestię i pomoc.

    Komentarz

    • Angel
      Rider
      • 2008
      • 503
      • Octavia III combi (5E5)
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM
      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

      #3
      Ja bym proponowal podmienic sonde lambda. A oleju to tez troske duzo bierze. Prawdopodobnie gaziarze zle dobrali instalke LPG. I niemasz emulatora sondy lambda
      Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

      Komentarz

      • liroyek
        Rider
        • 2008
        • 620

        #4
        na korku od wlewu oleju widać białą maź

        to chyba uszczelka pod glowice do wymiany, co do slaboscia na gazie jedz i niech ci to poprawia, przy sekwencji nie powinno byc wyraznego spadku mocy, moze inny gaziarz niech luknie
        Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
        bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
        http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
        Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

        Komentarz

        • Angel
          Rider
          • 2008
          • 503
          • Octavia III combi (5E5)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM
          • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

          #5
          Niekoniecznie. O ile jezdzi na krotkich odcinkach tzn 5km i wylacz silnik to nigdy w zyciu wilgoc nieodparue z silnika i bedzie te maselko. Jesli jezdzi w dlugie trasy i ma maselko to jedna z przyczyn powstawania moze byc uszczelka pod glowic. Oczywiscie moze byc tak ze ubywa plynu chlodzacego i przybywa oleju to tez jest oznaka padajacej uszczelki pod glowica. No i kopcenie z wydechu przez caly czas na bialo to spala sie plyn w komorze cylindra. Jesli na niebiesko to spala olej z silnika co oznacza z regolu padniete pierscienie na tlokach ale rownierz uszczelnienia na trzonkach zaworow, czarny dymek to zbyt bogata mieszanka paliwa.
          Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

          Komentarz

          • huwe
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2005
            • 976

            #6
            Angel, nie obraź się, ale jako kolejny pleciesz kosmiczne bzdury w zakresie instalacji LPG. kolega ma założoną sekwencję BRC. Więc o jakim do cholery emulatorze sondy lamda piszesz?? Masz pojęcie co to urządzenie ma robić i przy jakich instalacjach się je montuje i w jakim celu??
            Linda_Siedlce, :
            1. jaki masz reduktor - geniusz o wydatku 1200, czy 1500mbar
            2.wtryski jakiego koloru- niebieskie, pomarańczowe?

            czy problemy pojawiły sie od razu po montażu instalki, czy zaczęły narastać wraz z ilością przejechanych kilometrów na gazie.
            jaki konkretnie błąd odnosi sie do lambdy- ten o którym piszesz.

            przewody zapłonowe wymieniaj czym prędzej - kup SENTECH- nie zrujnują, a dobra jakość.
            jeśli masz dostęp do softa BRC , lub też czegokolwiek innego , czym będziesz mógł odczytać informację dotyczące:
            - czasu pracy wtryskiwaczy benzynowych
            - krótkotrwałej adaptacji sondy lambda
            to będę mógł Ci konkretnie pomóc w skalibrowaniu tej instalacji.
            Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

            Komentarz

            • Angel
              Rider
              • 2008
              • 503
              • Octavia III combi (5E5)
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM
              • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

              #7
              huwe, Masz reacje moge sie nieznac. Ale poprostu niedoczytalem ze to sekwencja.
              Skoda Octavia Combi 2012 elegance 2.0 TDi 140 KM 320Nm

              Komentarz

              Pracuję...