Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

urwalem gwint

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • urwalem gwint

    Busku fakt mój ojciec miał takiego. Niezawodne, wygodne, bezawaryjne. Niedazajeżdżenia. Poprostu auto z duszą.

  • #2
    urwalem gwint

    Witam Was!wczoraj wziolem sie za wymiane gumek na stabilizatorze bo byly juz wytluczone i poszlo nawet gladko choc bez uzycia linki holowniczej do naciagniecia stabilizatora sie nie obylo, gdy to juz skonczylem chcialem wymienic rowniez laczniki stabilizatora, no i sie prawie udalo, prawie bo gdy juz jedna strone skrecilem na fest, z druga mialem problem bo gwint sie gdzies zerwal, i nie wiem gdzie, bo albo na srubie ktora przechodzi przez lacznik do wahacza albo gwint w wahaczu i teraz nie moge jej ani dokrecic ani Link jade po kiepskiej drodze to strasznie dudni.czy moga mi to mechanicy nagwintowac(naprawic)czy konieczna bedzie wymiana wahacza?Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

    Komentarz


    • #3
      Tez raz urwalem ta srube, ale mi urwala sie tak, ze mozna bylo ja wykrecic. Jak jej nie widac, to jej nie wyjmiesz, ani w zasadzie nie rozwiercisz i taniej bedzie na zlomie kupic nowy wahacz.

      Co do stabilizatora, zaklada sie go bez zadnych udziwnien, tylko trzeba miec dwa podnosniki
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Maicroft
        Tez raz urwalem ta srube, ale mi urwala sie tak, ze mozna bylo ja wykrecic. Jak jej nie widac, to jej nie wyjmiesz, ani w zasadzie nie rozwiercisz i taniej bedzie na zlomie kupic nowy wahacz.

        Co do stabilizatora, zaklada sie go bez zadnych udziwnien, tylko trzeba miec dwa podnosniki
        no tak ale dwa podnosniki mi nie wystarczyly, bo trzeba bylo jakos klemy, pod ktorymi sa owe gumy naciagnac, a wiadomo jak guma nowa to sztywna, a co do sruby to ja jej nie urwalem tylko gwint gdzies sie uszkodzil i nie wiem gdzie albo na wah. albo na srubie.
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

        Komentarz


        • #5
          Gwint to przekrecil sie raczej w wahaczu, bo ten na srubie jest na tyle mocny, ze predzej sruba peknie niz zjedzie sie na niej gwint.

          Trzeba rozkrecic teraz srube i zobaczyc co jest nie tak. Jakis rozpierak miedzy nadkole, a lacznik i wyjdzie.

          Te klemy daje sie tez naciagnac. Jak jest dobre wszystko poskladane, to wiekszych problemow z tym nie ma. Oprocz tego, ze nie ma jak tam rak wsadzic.
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Maicroft
            Gwint to przekrecil sie raczej w wahaczu, bo ten na srubie jest na tyle mocny, ze predzej sruba peknie niz zjedzie sie na niej gwint.

            Trzeba rozkrecic teraz srube i zobaczyc co jest nie tak. Jakis rozpierak miedzy nadkole, a lacznik i wyjdzie.

            Te klemy daje sie tez naciagnac. Jak jest dobre wszystko poskladane, to wiekszych problemow z tym nie ma. Oprocz tego, ze nie ma jak tam rak wsadzic.
            a wiec gwint sie zerwal na srubie, potrzebny byl:"lyzka" do naciagniecie lacznika i pistolet pneumat.i wszystko sie ladnie Link jezdzi jak nowepozdro.
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

            Komentarz


            • #7
              Dołączę się do tematu i mam prośbę związaną z wymianą gumek i łączników stabilizatora. Powiedzcie panowie czego mogę się spodziewać przy tej robocie, są potrzebne jakieś specjalistyczne narzędzia, jak do tego podejść?????? Bo jak się domyślam stabilizator jest zapewne naprężony chyba że się mylę.
              ----- Złota L&K by MASTERS ---
              __uuufffff cóż to była za maszyna____

              Komentarz


              • #8
                przede wszystkim sprawdz czy masz gumy z "garbem" czy bez.... ja przez to 2x musialem bawic sie z rozbebeszaniem
                President Johnny II + President Florida/ ML-145
                O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
                OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

                Komentarz


                • #9
                  mam oryginalne gumy kupione w skodzie
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

                  Komentarz


                  • #10
                    tak, ale sa dwa rodzaje, jak kupowalem to sie mnie nie zapytali ktore mam, kupilem z garbem a mialem w aucie te bez i za chomika waclawa nie mozna bylo ich wsadzic... tak sie bawilem az jedna zniszczylem, na szczescie w ASO przyjeli moje rozszczenia, i dostalem nowa gume za friko i rabat na nowe obejmy zeby zmiescily sie te "nowsze" z garbem

                    ale co sie z ojcem narobilismy...to nasze
                    President Johnny II + President Florida/ ML-145
                    O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
                    OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez 20omega
                      Dołączę się do tematu i mam prośbę związaną z wymianą gumek i łączników stabilizatora. Powiedzcie panowie czego mogę się spodziewać przy tej robocie, są potrzebne jakieś specjalistyczne narzędzia, jak do tego podejść?????? Bo jak się domyślam stabilizator jest zapewne naprężony chyba że się mylę.
                      stabil.jest naprezony jak jest przykrecony do lacznikow, jak odkrecisz laczniki to jest luzny.ja naciagalem z kumplem stabil.linka holownicza zeby naciagnac blaszki, pod ktorymi jest guma.inni podobno nie mieli takich zmartwien ale u mnie niestety byly.ale sie udalo.o jest cacytylko amorki do wymiany bo buja do przodu i do tylu i na boki.
                      pozdrawiam

                      [ Dodano: Pon 24 Lis, 08 07:59 ]
                      Zamieszczone przez 2pac
                      tak, ale sa dwa rodzaje, jak kupowalem to sie mnie nie zapytali ktore mam, kupilem z garbem a mialem w aucie te bez i za chomika waclawa nie mozna bylo ich wsadzic... tak sie bawilem az jedna zniszczylem, na szczescie w ASO przyjeli moje rozszczenia, i dostalem nowa gume za friko i rabat na nowe obejmy zeby zmiescily sie te "nowsze" z garbem

                      ale co sie z ojcem narobilismy...to nasze
                      a co do gum to chyba z garbem.
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

                      Komentarz


                      • #12
                        ja powiem tak, mam auto z 2003r i mialem taki:



                        a nowsze (i w ASO) mieli takie:



                        zdjecia ofc pogladowe wiec sie nimi nie sugeruj , chodzi o przestawienie mniej wiecej budowy

                        [ Dodano: Pon 24 Lis, 08 08:09 ]
                        dodam link:

                        Forum - Octavia Club Polska

                        jak masz u siebie gladkie to bedziesz musial wymienic tez obejmy (gladkich nie ma juz w sprzedazy)
                        President Johnny II + President Florida/ ML-145
                        O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
                        OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport

                        Komentarz


                        • #13
                          Tez potwierdzam to z tymi gumkami.
                          Sam je wymieniałem i też natknąłem się na ten problem.
                          Wiedz pojechałem do ASO i mi powiedzieli ze muszę obejmy kupić z wypukłością na gumy, bo płaskich gumek już nie ma. POZDRO.
                          A jeśli chodzi o sprzęt to wystarczą dwa podnośniki, jeden pod auto, a drugi pod wahacz. :P
                          POZDRO.
                          Mam również zdjęcia z wymiany, jak wrócę je na kompa to pokarze, co i jak!
                          http://bobek88.mybrute.com

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X