Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Problemy z utrzymaniem kierunku jazdy, znosi na koleina

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O1] Problemy z utrzymaniem kierunku jazdy, znosi na koleina

    Zamieszczone przez mammoth
    oczywiscie pierwsza turbina to nie ARL bo ARL jest z kolektorem, to turbina dedykowana to jakiegos fiat'a wiec zeby zamontowac ją w octavii muszisz doliczyc do tego jeszcze koszt zrobienia kolektora wydechowego i zrobienia wydechu lączonego na opaske z turbiną
    Uzupełniając: powyższy opis dotyczy oczywiście również GT22 - należy dorobić kolektor i wydech

  • #2
    [O1] Problemy z utrzymaniem kierunku jazdy, znosi na koleina

    Witam i przyznam że szukałem na forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na mój problem. A mianowicie od pewnego czasu zaczęło się dziać coś dziwnego, moja skodzina zaczęła jeździć jak sobie chce, po prostu znosi ją to w jedną to w drugą stronę, a na koleinach to już masakra :evil: Mam cykora kogokolwiek wyprzedzić. Na pewno doświadczył już ktoś coś takiego i proszę o pomoc aby nie wymieniać wszystkiego. Podejrzewam silentbloki (czy jakoś tak) na wahaczach tylko że ja wymieniałem je na wiosnę :?: . Chciałbym od tego zacząć i doczytałem się że vw i audi stosuje pełne gumy a skoda ma niepełne . Mam o tego zacząć?
    ----- Złota L&K by MASTERS ---
    __uuufffff cóż to była za maszyna____

    Komentarz


    • #3
      20omega, nie wiem czy trafiłeś na to ale sporo wyjaśnia:

      Forum - Octavia Club Polska
      Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

      Komentarz


      • #4
        Dzięki kolego , nie trafiłem na ten post ale chyba trafiłem z tym silentblockami. Pytanko mam następne, czy warto wymienić silentblocki na poliuretanowe chodzi mi o komfort i gdzie je można dostać najtaniej?
        ----- Złota L&K by MASTERS ---
        __uuufffff cóż to była za maszyna____

        Komentarz


        • #5
          silentblock poliuretanowy napewno będzie twardszy ale i pewnie sporo droższy :diabelski_usmiech

          co do komfortu to pewnie musi się ktoś z autopsji wypowiedzieć, ale kiedyś słyszałem że stosują je w wyścigach (nazywa się to chyba uniball lub tp.) więc podejrzewam, że wytrzymałość musi być duża a z komfortem niewiele ma to coś wspólnego :P

          ale jeśli się mylę i coś pokręciłem to niech fachowcy mnie poprawią :diabelski_usmiech

          co do dostępności podejrzewam, że powinno być to ogólno dostępne, wystarczy pewnie trochę podzwonić po sklepach i porównać ceny
          Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez 20omega
            Pytanko mam następne, czy warto wymienić silentblocki na poliuretanowe chodzi mi o komfort i gdzie je można dostać najtaniej?
            Ja uważam ze nie warto przerabiałem ten temat co do poliuretanów to nie są one takie dobre jak o nich piszą. Jeśli chcesz wymienić tulejki to jedynie na oryginały.

            Komentarz


            • #7
              Hello

              Co prawda malo sie na tym znam, ale pare rzeczy wymienialem w zawiasie i nie bym byl taki szybki i pewny czy to akurat silentbloki - je przede wszystkim slychac zanim padna
              Popatrz raczej na lacznik stabilizatora i przegub kulisty wahacza - wystarczy pojechac na szarpaki w stacji kontroli pojazdow lub do kogos kto ma podnosnik i robi cos ze zbieznoscia

              Pozdrawiam
              Zibi

              Komentarz


              • #8
                mnie nosilo na lewo i prawo jak mialem zle zbierznosc ustawiona
                octavia 2001 1,9 TDI kombi elegance

                Komentarz


                • #9
                  głupio mi to stwierdzić ale według źródeł policyjnych przyczyną takiego prowadzenia pojazdu jest najczęściej alkohol

                  Komentarz


                  • #10
                    Rafi2007
                    ... a co jest przyczyną takiego postu jak Twój :shock:
                    usrany pracą po same pachy

                    Komentarz


                    • #11
                      żart...

                      Komentarz


                      • #12
                        no to ja wtrącę swoje 3 grosze :
                        zwróć uwagę na opony , może któraś jest uszkodzona ?? , pęknięte włókna ,
                        zgubione odważniki na felgach ( kola nie wyważone)
                        mam nadzieję ze ciśnienie w oponach masz sprawdzone :P,
                        zużyte spręzyny zawieszenia lub może blokuje sie jeden z hamulców

                        Komentarz


                        • #13
                          20omega, sprawdź przede wszystkim czy nie ma gdzieś luzów
                          Silentbloki to raczej trafna diagnoza. Jeśli będziesz wymieniał, zakładaj tylne pełne a przednie oryginalne. (mowa oczywiście o przednim wahaczu)
                          Poliuretan nie jest tak trwały jak to zapewniają producenci a koszt zakupu dużo wyższy
                          NFPNorth-West
                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                          WARSZTAT www.dsize.pl
                          ->
                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                          Komentarz


                          • #14
                            Witam wszystkich. Przerabiałem temat znoszenia na koleinach w Fabii 1ce z 2003 roku i faktycznie część z Was ma rację,że chodzi o silentblock Link mniej jednak znoszenie po wymianie poduszek wahaczy nie ustąpiło całkowicie.Ba!. Po pewnym czasie nawet się nasiliło! Powodem były wybite poduszki i łożyska kolumnMcPhersonóLink wiecie, kolumny są podparte też u góry-w kielichach zawieszenia.Podczas przejazdu przez koleiny całe kolumny buja na ich górnych mocowaniach.Zgodnie z powyższym wymiana łożysk i poduszek całkowicie pomogła.A odnośnie sworznia wahacza(przegubu kulistego) to nie ma możliwości,by na nim był jakikolwiek luz.Gdyby taki się pojawił, to natychmiast po wjeździe w głębszą dziurę kolumna pożegnałaby się ze sworzniem.Słyszałem i kilku przypadkach wypadnięcia sworznia(to tak na marginesie).

                            [ Dodano: Sro 19 Lis, 08 10:32 ]
                            Jeśłi chodzi natomiast o łącznik stabilizatora,to jego luzy mają wpływ tylko i wyłącznie na bujanie na boki.Stabilizator wraz z łącznikami i poduszkami gumowymi ma za zadanie "trzymać" auto,by nie wychylało się nadmiernie na lewo i prawo.Stąd nazwa stabilizator. Tak mi to wyjaśnił mądry Pan inżynier z serwisu ASO w Krakowie.

                            [ Dodano: Sro 19 Lis, 08 10:35 ]
                            Wybity łącznik ponadto stuka przy niewielkich przechyłach auta a bujanie na boki jest szczególnie wyraźne przy wybitych gumach stabilizatora.

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X