kolego nie zastanawiaj sie bierz octavie,na podzespolach vw nic dodac nic ujac,silniki diesla napewno koncern vw robi lepsze i sprawdzone niz opel,pozdrawiam dk
[O2] octavia
Zwiń
X
-
nie wiem czy w O2 tez jest podobnie ale w O1 najczesciej upalal sie drut oporowy w macie grzewczej, zazwyczaj w siedzisku a ze maty polaczone sa szeregowo to upalenie jednej powodowalo ze reszta tez byla zimana.
W przypadku O1 nalezalo wyjac fotel zdemontowac tapicetke naprawic mate i poskaldac dla osoby ktora nie ma pojaecia o tapicerstwie zleci ze 2h zeby wszystko wygladalo jak dawniej-mnie tyle zajelo.
Moja rada jest taka zeby za nim zaczniesz ciac rozdzierac i pruc najpierw zdobyc kawalek schematu fotela i zrobic pomiar rezystancji na wtyczce pod fotelem. Jesli bedzie brak przejscia /jakiejs tam rezystancji/ na wlasciwych pinach to znaczy ze mata jesli pomiar wykaze rezystancje to trzeba bedzie szykac w ukladzie sterowania.
W poprzedniej wersji uklad byl zabezpieczony jednym fusem - jak dobrze pamietampablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pablo_doctornie wiem czy w O2 tez jest podobnie ale w O1 najczesciej upalal sie drut oporowy w macie grzewczej, zazwyczaj w siedzisku a ze maty polaczone sa szeregowo to upalenie jednej powodowalo ze reszta tez byla zimana.
W przypadku O1 nalezalo wyjac fotel zdemontowac tapicetke naprawic mate i poskaldac dla osoby ktora nie ma pojaecia o tapicerstwie zleci ze 2h zeby wszystko wygladalo jak dawniej-mnie tyle zajelo.
Moja rada jest taka zeby za nim zaczniesz ciac rozdzierac i pruc najpierw zdobyc kawalek schematu fotela i zrobic pomiar rezystancji na wtyczce pod fotelem. Jesli bedzie brak przejscia /jakiejs tam rezystancji/ na wlasciwych pinach to znaczy ze mata jesli pomiar wykaze rezystancje to trzeba bedzie szykac w ukladzie sterowania.
W poprzedniej wersji uklad byl zabezpieczony jednym fusem - jak dobrze pamietam
ale i tak z gory dziekuje za pomoc
Komentarz
-
-
ravenx3 tak jak napisalem powyzej
proponowana kolejnosc:
1-wymontowanie fotela /bo wygodniej/
2-pomiar rezystanci na pinach od maty grzewczej / najgrubsze przewody we wtyczce kol.podam jak odzyskam dane ze swego kompa/
3-jesli pomiar miernikiem nie wykazuje zadnej rezystacji lub pogazuje w zakresie MΩ to upalonamata
4-zdjecie tapicerki, najlepiej rozpoczac od siedziska bo tam najczesciej sie upala
5-przepalony drut zobaczysz napewno widac wuyraznie maly pozar
6-odizolowanie druta opotowego po ok 5mm z kazdej strony, skrecenie i zlutowanie
7-zaizolowanie miejsca lutu UWAGA NIE TASMA FOLIOWA - polecam szmaciana elektotech.
8-pozakladanie tapicerki.pablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl
Komentarz
-
-
tak bylo by dobrze bo ja zawalilem, jak robilem to moglem porobic zdjecia jakbys mial jakies pytania to pisz lub dzwonpablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl
Komentarz
-
Komentarz