Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Po wymianie filtra wzrosło spalanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Po wymianie filtra wzrosło spalanie

    Mam pytanko, jak przykleiłeś znaczek na grill ? Też zamówiłem od kolegi Nico, czekam na przesyłkę ale nie mam pomysłu na montaż ? Dzięki z góry

  • #2
    Po wymianie filtra wzrosło spalanie

    Niedawno znajomy wymienił mi filtr paliwa, wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że spalanie wzrosło diametralnie!

    Przy niecałych 2 tys obrotów samochód spala 11 litrów! Nie mam pojęcia co się dzieje... Pomocy!

    Octavia 1.9 TDI AGR

    Dodam tylko, że był odpinany akumulator w tzw. międzyczasie, gdyż wymienialiśmy pasek

    Komentarz


    • #3
      Ludzie, nauczcie sie sprawdzac spalanie waszych aut a nie piszcie co komputer podal (kazdy komputer jest tylko tak dobry jak osoba ktora go obsluguje), przejedz trase 500km zatankuj do pelna i wylicz spalanie pozniej sie martw.

      Rozwiazaniem u ciebie bedzie pewnie odlaczony akumulator, co sowodowalo skasowanie starych wartosci do ktorych komp usrednial spalanie i/albo jest teraz przelaczony w tryb "1" a wczesniej byl na "2".
      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
      Zuzycie paliwa

      Komentarz


      • #4
        oba tryby sprawdzalem - nie ma roznic, czyli jesli znowu "pojezdze", to komputer ponownie wroci do poprzednich wartosci? czyli ponownie usredni je?

        Teoretycznie zawsze sie mowi, ze komputer moze przeklamywac, jednak czy kogos serce nie boli gdy na blacie widzi powiedzmy 19 l ;|

        Komentarz


        • #5
          hellboyek, ale czy ty mówisz o trybie spalania chwilowym? czy średnim, sądząc po tych 2000 obrotów to wychodzi że na chwilowym

          Zamieszczone przez hellboyek
          jednak czy kogos serce nie boli gdy na blacie widzi powiedzmy 19 l ;|
          nie bierz tego do siebie
          ale ja by powiedział że jak ktoś jeździ dłużej na spalaniu chwilowym przed oczami to chyba głowa go boli :lol:

          zatankuj na full, zrób trasę zatankuj tak samo i policz sobie i nic cię raczej nie będzie bolało (jeśli jakieś awarii faktycznie nie ma)

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez paf
            hellboyek, ale czy ty mówisz o trybie spalania chwilowym? czy średnim, sądząc po tych 2000 obrotów to wychodzi że na chwilowym
            ale to sie przeklada na srednie... wlasnie ide sie przejechac, zrobie jakies 20 km... i zobaczymy ile pokaze...

            Wylacze spalanie bo zawalu dostane po drodze

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez hellboyek
              ale to sie przeklada na srednie...
              no pewnie, ze sie przeklada

              ja chwilowe mam czasem sporo ponad 20 a srednie 6,2

              Komentarz


              • #8
                hellboyek, własnie zrobiłem 6km po mieście, dzisiaj jeszcze nie latany (tylko do pracy 1km z rana) i proszę :

                obroty max. 2500 - normalna jazda - spalanie chwilowe
                na 1 - 44
                na 2 - 27
                na 3 - 19
                na 4 - 16
                średnia z 6km pokazało 11,4, mój też pali 11
                a z całego zbiornika wychodzi średnio 6,5 podczas normalnej jazdy miasto / trasa :diabelski_usmiech
                Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                Komentarz


                • #9
                  U mnie po miescie jak jest zimno, pokazuje komp 33l po 1km od zapalenia, potem spada do 11l a na trasie 5.5l a srednie ok.6,7l
                  Po prostu na krotkich dystansach bedzie palił wiecej i nic na to nie poradzimy, zimno tez mu nie służy
                  Diesel Power i wszystko jasne

                  Komentarz


                  • #10
                    To spalanie chwilo jest naprawde dziwne i nie nalezy sie tym sugerowac. Jak np. ruszylem na samym sprzegle na "1" i doslownie musnalem gaz to spalanie bylo wieksze niz na "2" i troche wiekszym "musnieciu" gazu. BY-ZY-DU-RA :P
                    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez bradley
                      To spalanie chwilo jest naprawde dziwne i nie nalezy sie tym sugerowac. Jak np. ruszylem na samym sprzegle na "1" i doslownie musnalem gaz to spalanie bylo wieksze niz na "2" i troche wiekszym "musnieciu" gazu. BY-ZY-DU-RA :P

                      Żadna BY-ZY-DU-RA, tylko panie kolego trzeba trafnie interpretowac wyniki i wskazania kompa.
                      Komputer przelicza ile paliwa trzeba na przejechanie 100km.
                      Obrazowo czyli na Twoim przykładzie.
                      Przy toczeniu się na wolnych obrotach na jedynce musiałbyś jechać z 8 godzin aby przejechać dystans 100km do których się odnosi komputer, czyli w czasie 8h silnik spaliłby więcej niż w czasie powiedzmy 2,5 godziny jazdy na II biegu z prędkością 40km/h.
                      Tak więc spalanie pokazywane przez komputer należy interpretować zależnie od warunków i charakterystyki jazdy.

                      A średnią jak ktoś powiedział, najlepiej wyliczać tankując pod korek, z odpowietrznikiem!

                      Komentarz

                      POWRÓT NA GÓRĘ
                      Pracuję...
                      X