tykajacy wylacznik awaryjnych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Łebuz
    Classic
    • 2010
    • 18
    • Octavia I combi (1U5)
    • AUM 1.8 20VT 150 KM

    tykajacy wylacznik awaryjnych

    Witamy
    Człowiek człowiekowi wilkiem, a zombie zombie zombie... ;D
  • embulinki
    Classic
    • 2008
    • 2

    #2
    tykajacy wylacznik awaryjnych

    witam wszystkich mam octavie 2002rok 1,9tdi kombi .problem mam z tykajacym wylacznikiem awaryjnych wymienilem go na nowy orginalny i jes to samo on sobie tyka ala nic nie zalecza jest to strasznie denerwojace z gory dzieki. :roll:

    Komentarz

    • Geralt
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 589

      #3
      nie jestem pewien czy maja oddzielny obwod ale bezpieczniki sprawdziles?
      pozdrawiam
      Adam W.

      Komentarz

      • Thundi
        L&K
        • 2005
        • 1157

        #4
        embulinki, To nie jest problem z wyłącznikiem awaryjnych tylko z dźwignią kierunkowskazów !!
        w tym temacie masz rozwiązanie:


        A gdybyś nie znalazł to wymiana dźwigni lub po prostu przedmuchaj, zalej WD-40 tą dźwignię (znaczy tam gdzie ona wchodzi w kierownicę) u mnie ten problem też wystąpił zalałem środkiem podobnym do WD-40 i miałem przez 2h ciągłe tykanie po czym ustało i do dziś nie powróciło dobrze też jest (to z moich obserwacji) przejechać dłuższy dystans i wytrząść mechanizm z opiłków bo to one są przyczyną problemu
        O ortografie dba FF.
        Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
        http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
        Skoda Octavia & Audi A6

        Komentarz

        • embulinki
          Classic
          • 2008
          • 2

          #5
          Zamieszczone przez Thundi
          embulinki, To nie jest problem z wyłącznikiem awaryjnych tylko z dźwignią kierunkowskazów !!
          w tym temacie masz rozwiązanie:


          A gdybyś nie znalazł to wymiana dźwigni lub po prostu przedmuchaj, zalej WD-40 tą dźwignię (znaczy tam gdzie ona wchodzi w kierownicę) u mnie ten problem też wystąpił zalałem środkiem podobnym do WD-40 i miałem przez 2h ciągłe tykanie po czym ustało i do dziś nie powróciło dobrze też jest (to z moich obserwacji) przejechać dłuższy dystans i wytrząść mechanizm z opiłków bo to one są przyczyną problemu
          ok wielkie dzieki jutro tak zrobie moze cos pomoze jak nie to wymienie przelacznik kirunkow dzieki i pozdrawiam.

          [ Dodano: Nie 23 Lis, 08 20:22 ]
          [quote="Thundi"]embulinki, To nie jest problem z wyłącznikiem awaryjnych tylko z dźwignią kierunkowskazów !!
          w tym temacie masz rozwiązanie:


          ok wielkie dzieki jutro tak zrobie moze cos pomoze jak nie to wymienie przelacznik kirunkow dzieki i pozdrawiam.

          Komentarz

          • bzykacz
            Drive
            • 2008
            • 48

            #6
            W 100% zgadzam się z kolegą "Thundi", w ubiegłym tygodniu to przerabiałem u siebie, wymieniłem całą manetkę(nastała cisza), całość zajęła mi około 30minut. Najtrudniej zdjąć poduchę.
            1.9TDI ALH 148,6km + 311Nm

            Komentarz

            Pracuję...