nie ma problemu, jak tylko chłopaki będą coś organizować to musimy się wybrać a z czasem może u nas coś zorganizujemy
SZARPANIE PODCZAS PRZYSPIESZANIA ASV 110KM
Zwiń
X
-
SZARPANIE PODCZAS PRZYSPIESZANIA ASV 110KM
Dwa razy wymiana wienca z kierownicami (były zapieczone) wymiana mieszka, n75 i auto do 2tys nie ciagnie (szarpie,a nawet potrafi jakby zapchac sie powietrzem i zgasnac )aby je odpalic trzeba chwile poczekac bo nie można obrócic silnikiem.i auto odpala.nie łapie notlaufu,na vagu nie wykazuje błedu.Żeby auto nie szarpało to trzeba przyspieszac pompujac pedałem gazu a od 2tys idzie normalnie do 193km/h.na wolnych obrotach pracuje równo ale jak przygazuje to przy schodzeniu z obrotów to słychac dziwny szelest jakby cos obcierało.Jeżeli zdejmiemy przewód od n75 idący do mieszka to szlest nie wystepuje.auto nie szarpi e także jeżeli zdejmiemy przewód od egr ale wtedy wyskakuje notlauf(takze jak go zaslepie).Proszę kogos o pomoc bo już nie wiem co mam robic.może ktos jest z konina lub okolic co sie na tym zna.SLAWEK
-
-
...mozesz wyjac jej wtyczke, ECU powinno przyjac wartosc zastepcza (auto bedzie slabsze, ale nie powinno wystepowac szarpanie, musi jednostajnie przyspieszac).Zamieszczone przez SLAWEKK0Czy przepływke mozna sprawdzic inaczej niż vagiem?
Ja bym stawial na problemy z paliwem, moze byc nastawnik pompy zabrudzony, ewentualnie mocno przytkany/nieszczelny filtr paliwa.
Komentarz
-
-
SLAWEKK0, jesli sie nie myle jelsi w VAG-COM wejdziesz na engine -> mass/mess block (czy jakos tak) to masz bloki porownawcze - jedz "go gory az zobaczysz przeplywke - bodajze bedzie "oxygen sensor" lub "mass flow sensor" (z 2 lata tego nie sprawdzalem) - tam sa jakie powinny byc wartosci przy podanych parametrach i jaki odczyt z czujnika - sprawdz czy miesci sie w normie
Komentarz
-


Komentarz