SZARPANIE PODCZAS PRZYSPIESZANIA ASV 110KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • fabia2
    Rider
    • 2008
    • 260

    SZARPANIE PODCZAS PRZYSPIESZANIA ASV 110KM

    nie ma problemu, jak tylko chłopaki będą coś organizować to musimy się wybrać a z czasem może u nas coś zorganizujemy
    Auto jest Bogiem, a prędkość nałogiem.
  • SLAWEKK0
    Classic
    • 2007
    • 16

    #2
    SZARPANIE PODCZAS PRZYSPIESZANIA ASV 110KM

    Dwa razy wymiana wienca z kierownicami (były zapieczone) wymiana mieszka, n75 i auto do 2tys nie ciagnie (szarpie,a nawet potrafi jakby zapchac sie powietrzem i zgasnac )aby je odpalic trzeba chwile poczekac bo nie można obrócic silnikiem.i auto odpala.nie łapie notlaufu,na vagu nie wykazuje błedu.Żeby auto nie szarpało to trzeba przyspieszac pompujac pedałem gazu a od 2tys idzie normalnie do 193km/h.na wolnych obrotach pracuje równo ale jak przygazuje to przy schodzeniu z obrotów to słychac dziwny szelest jakby cos obcierało.Jeżeli zdejmiemy przewód od n75 idący do mieszka to szlest nie wystepuje.auto nie szarpi e także jeżeli zdejmiemy przewód od egr ale wtedy wyskakuje notlauf(takze jak go zaslepie).Proszę kogos o pomoc bo już nie wiem co mam robic.może ktos jest z konina lub okolic co sie na tym zna.
    SLAWEK

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Ja bym sprawdził na Vagu przepływkę.

      Co do tego schodzenia z obrotów to nie bierz do głowy to przypadłość ASV , też tak mam.



      pzdr
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • SLAWEKK0
        Classic
        • 2007
        • 16

        #4
        Czy przepływke mozna sprawdzic inaczej niż vagiem?
        SLAWEK

        Komentarz

        • dariuspolo
          L&K
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1168

          #5
          Zamieszczone przez SLAWEKK0
          Czy przepływke mozna sprawdzic inaczej niż vagiem?
          ...mozesz wyjac jej wtyczke, ECU powinno przyjac wartosc zastepcza (auto bedzie slabsze, ale nie powinno wystepowac szarpanie, musi jednostajnie przyspieszac).
          Ja bym stawial na problemy z paliwem, moze byc nastawnik pompy zabrudzony, ewentualnie mocno przytkany/nieszczelny filtr paliwa.
          T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
          SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
          Zuzycie paliwa

          Komentarz

          • bogusg
            Rider
            • 2007
            • 355

            #6
            SLAWEKK0 objawy szarpania przy przyśpieszaniu moga wynikać także z zabrudzonego opiłkami metalu nastawnika pompy wtryskowej. Moze trzeba by spróbować pójść tą drogą. A jaki przebieg ma Twoja Octa bo jeśli w okolicach 250 tys to właśnie może to być nastawnik
            Teraz xenony by krzynol

            Komentarz

            • SLAWEKK0
              Classic
              • 2007
              • 16

              #7
              Przebieg to 205000 km ale jak odłączyłem przepływke to nie szarpał ale wyświetlił sie błąd .Jeżeli jest to przepływka to dlaczego nie występuje bład kiedy ją podłącze.Czy można ją jakoś wyczyścić?Czy na vagu można ją sprawdzić?
              SLAWEK

              Komentarz

              • Geralt
                Rider
                S_OCP Member
                • 2007
                • 589

                #8
                SLAWEKK0, jesli sie nie myle jelsi w VAG-COM wejdziesz na engine -> mass/mess block (czy jakos tak) to masz bloki porownawcze - jedz "go gory az zobaczysz przeplywke - bodajze bedzie "oxygen sensor" lub "mass flow sensor" (z 2 lata tego nie sprawdzalem) - tam sa jakie powinny byc wartosci przy podanych parametrach i jaki odczyt z czujnika - sprawdz czy miesci sie w normie
                pozdrawiam
                Adam W.

                Komentarz

                Pracuję...