nie ma problemu, jak tylko chłopaki będą coś organizować to musimy się wybrać a z czasem może u nas coś zorganizujemy
SZARPANIE PODCZAS PRZYSPIESZANIA ASV 110KM
Zwiń
X
-
SZARPANIE PODCZAS PRZYSPIESZANIA ASV 110KM
Dwa razy wymiana wienca z kierownicami (były zapieczone) wymiana mieszka, n75 i auto do 2tys nie ciagnie (szarpie,a nawet potrafi jakby zapchac sie powietrzem i zgasnac )aby je odpalic trzeba chwile poczekac bo nie można obrócic silnikiem.i auto odpala.nie łapie notlaufu,na vagu nie wykazuje błedu.Żeby auto nie szarpało to trzeba przyspieszac pompujac pedałem gazu a od 2tys idzie normalnie do 193km/h.na wolnych obrotach pracuje równo ale jak przygazuje to przy schodzeniu z obrotów to słychac dziwny szelest jakby cos obcierało.Jeżeli zdejmiemy przewód od n75 idący do mieszka to szlest nie wystepuje.auto nie szarpi e także jeżeli zdejmiemy przewód od egr ale wtedy wyskakuje notlauf(takze jak go zaslepie).Proszę kogos o pomoc bo już nie wiem co mam robic.może ktos jest z konina lub okolic co sie na tym zna.SLAWEK
-
-
Zamieszczone przez SLAWEKK0Czy przepływke mozna sprawdzic inaczej niż vagiem?
Ja bym stawial na problemy z paliwem, moze byc nastawnik pompy zabrudzony, ewentualnie mocno przytkany/nieszczelny filtr paliwa.
Komentarz
-
-
SLAWEKK0, jesli sie nie myle jelsi w VAG-COM wejdziesz na engine -> mass/mess block (czy jakos tak) to masz bloki porownawcze - jedz "go gory az zobaczysz przeplywke - bodajze bedzie "oxygen sensor" lub "mass flow sensor" (z 2 lata tego nie sprawdzalem) - tam sa jakie powinny byc wartosci przy podanych parametrach i jaki odczyt z czujnika - sprawdz czy miesci sie w normie
Komentarz
-
Komentarz