Akurat ten element ( nakładka czołowa podłużnicy) spawana jest ręcznie. Automat poszedł na piwo.
po czyszczeniu / regeneracji turbo
Zwiń
X
-
zależy jak kto robote wykonał i czy stosujesz PSJZamieszczone przez zbigniew147Witam, chciałbym sie dowiedzieć czy po regeneracji lub czyszczeniu turbiny notlauf powracał po jakims czasie lub przebiegu
Ziomal, pochwal się jak :?:Zamieszczone przez Ziomalwiem jak teraz zimą nie zamulać auta
Osobiście na rozgrzanej motorowni staram się przeciągać na 1,2 czasem 3 jak nie trzeba już hamować :roll: Specjalnie czasem wracam z roboty okrężną drogą żeby dmuchnąć turbawe na kawałku prostej :twisted:
Komentarz
-
-
P...zdowaty Styl Jazdy = zmiana biegów przy niskich obrotach (2000), jazda na wysokich biegach przy małych prędkościach i tego typu rzeczy które zasyfiają turbawkę. Turbo niestety trzeba przedmuchać od czasu do czasu (z naciskiem na od czasu :diabelski_usmiech ) inaczej przestanie cieszyć po XXkkm
Komentarz
-
-
Po prostu jak silnik nabierze temperatury i mniej więcej olej będzie rozgrzany zmienianie biegów poniżej 2500 obr/min nie ma miejsca. Codziennie staram się dać w palnik kilka razy , ale coś przed chwilą zauważyłem jakby znowu coś się działo , czyli musze popatrzeć i pojeździć z Vagiem.Zamieszczone przez zbigniew147A jaki to masz sposób na ujeżdżanie swojego rumaka zimową porą?Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
:diabelski_usmiechZamieszczone przez cysterniarzCzy nad tym topikiem wisi jakaś klątwa? najpierw szkoda, teraz Ty, mam nadzieje że jutro nie złapie notlaufa bo też uczestnicze w tej rozmowie
Pamięta ktoś może jaki powinien być skok sztangi ?Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
no przecież pisałem wcześniej :idea:Zamieszczone przez zurcioszkoda, jaki przebieg :?:
hehehe, kto napisze w tym topiku temu wysra się sprężarka :szeroki_usmiechZamieszczone przez cysterniarzCzy nad tym topikiem wisi jakaś klątwa? najpierw szkoda, teraz Ty, mam nadzieje że jutro nie złapie notlaufa bo też uczestnicze w tej rozmowie
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
no całe szczęście :lol:Zamieszczone przez bradleyDobrze, ze nie mam VNT
seryjna trzymała tyle ile regenerowana
spokojnie, nie denerwujcie się Panowie, wysranie sprężarki to nie jest ani nic wielkiego, ani najgorszego, ani najbardziej kosztownego co może się wam (nam) przytrafić, generalnie problem jest wyolbrzymiony przez tych, którzy trzymają się cen podawanych przez ASO (np. 7,5 kPLN z wymianą :lol: ), albo w ogóle gówno na ten temat wiedzą :lol:
ja nadal twierdzę, że przy takich kosztach, to mogę zakładać nawet jedną wysrywkę rocznie, a skoro jest to co 2 lata to tylko lepiej :lol:
teraz już po niewczasie, ale wcześniej miałem napisać, że ogólnie jestem w szoku, że ta sprężarka w ogóle jeszcze działa, bo Ola, co tu dużo gadać - zamula PRZEPOTWORNIE
keep trashin' :twisted:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Przy Jacka stylu jazdy nie musicie się o to obawiać :wink: Aczkolwiek jak rok temu przy takim przebiegu czyściłem :diabelski_usmiechZamieszczone przez zurciona szczęście u mnie w O1 jeszcze nie trzeba było czyścić obecnie 120kkmByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
no chyba że samo czyszczonko wystarczy
ops:
Komentarz