Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

po czyszczeniu / regeneracji turbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • po czyszczeniu / regeneracji turbo

    Akurat ten element ( nakładka czołowa podłużnicy) spawana jest ręcznie. Automat poszedł na piwo.

  • #2
    po czyszczeniu / regeneracji turbo

    Witam, chciałbym sie dowiedzieć czy po regeneracji lub czyszczeniu turbiny notlauf powracał po jakims czasie lub przebiegu

    Komentarz


    • #3
      regeneracja nie równa regeneracji, u mnie nie powrócił jeszcze po 50kkm
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz


      • #4
        20 tys od czyszczenia i dalej nic , ale po prostu wiem jak teraz zimą nie zamulać auta.
        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

        Jest O1 1.6 BFQ

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Ziomal
          jak teraz zimą nie zamulać auta.
          A jaki to masz sposób na ujeżdżanie swojego rumaka zimową porą?

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez zbigniew147
            Witam, chciałbym sie dowiedzieć czy po regeneracji lub czyszczeniu turbiny notlauf powracał po jakims czasie lub przebiegu
            zależy jak kto robote wykonał i czy stosujesz PSJ
            Zamieszczone przez Ziomal
            wiem jak teraz zimą nie zamulać auta
            Ziomal, pochwal się jak :?:
            Osobiście na rozgrzanej motorowni staram się przeciągać na 1,2 czasem 3 jak nie trzeba już hamować :roll: Specjalnie czasem wracam z roboty okrężną drogą żeby dmuchnąć turbawe na kawałku prostej :twisted:

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez cysterniarz
              i czy stosujesz PSJ
              dobrodzieju rozszyfruj szarakowi znaczenie PSJ
              dzięki

              Komentarz


              • #8
                P...zdowaty Styl Jazdy = zmiana biegów przy niskich obrotach (2000), jazda na wysokich biegach przy małych prędkościach i tego typu rzeczy które zasyfiają turbawkę. Turbo niestety trzeba przedmuchać od czasu do czasu (z naciskiem na od czasu :diabelski_usmiech ) inaczej przestanie cieszyć po XXkkm

                Komentarz


                • #9
                  no to właśnie wygląda na to, że turbawka w BKD 5 minut temu się skończyła, co za ironia :lol:
                  ściągniemy wrak to pogadamy
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz


                  • #10
                    szkoda, jaki przebieg :?:
                    Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez szkoda
                      no to właśnie wygląda na to, że turbawka w BKD 5 minut temu się skończyła, co za ironia :lol:
                      ulala ale niema tego złego zawsze coś większego można zapodać no chyba że samo czyszczonko wystarczy
                      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez zbigniew147
                        A jaki to masz sposób na ujeżdżanie swojego rumaka zimową porą?
                        Po prostu jak silnik nabierze temperatury i mniej więcej olej będzie rozgrzany zmienianie biegów poniżej 2500 obr/min nie ma miejsca. Codziennie staram się dać w palnik kilka razy , ale coś przed chwilą zauważyłem jakby znowu coś się działo , czyli musze popatrzeć i pojeździć z Vagiem.
                        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                        Jest O1 1.6 BFQ

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Ziomal
                          przed chwilą zauważyłem jakby znowu coś się działo
                          Czy nad tym topikiem wisi jakaś klątwa? najpierw szkoda, teraz Ty, mam nadzieje że jutro nie złapie notlaufa bo też uczestnicze w tej rozmowie

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez cysterniarz
                            Czy nad tym topikiem wisi jakaś klątwa? najpierw szkoda, teraz Ty, mam nadzieje że jutro nie złapie notlaufa bo też uczestnicze w tej rozmowie
                            :diabelski_usmiech


                            Pamięta ktoś może jaki powinien być skok sztangi ?
                            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                            Jest O1 1.6 BFQ

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez zurcio
                              szkoda, jaki przebieg :?:
                              no przecież pisałem wcześniej :idea:

                              Zamieszczone przez cysterniarz
                              Czy nad tym topikiem wisi jakaś klątwa? najpierw szkoda, teraz Ty, mam nadzieje że jutro nie złapie notlaufa bo też uczestnicze w tej rozmowie
                              hehehe, kto napisze w tym topiku temu wysra się sprężarka :szeroki_usmiech
                              saport techniczny baj DGW
                              była BKD+DSG '05 120kkm
                              była BXE '08 190kkm
                              no i nie ma :-)

                              Komentarz


                              • #16
                                Dobrze, ze nie mam VNT :lol: A ile wam trzymala seryjna dmuchawa? Jaki przebieg?


                                Jakby co to
                                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez bradley
                                  Dobrze, ze nie mam VNT
                                  no całe szczęście :lol:

                                  seryjna trzymała tyle ile regenerowana

                                  spokojnie, nie denerwujcie się Panowie, wysranie sprężarki to nie jest ani nic wielkiego, ani najgorszego, ani najbardziej kosztownego co może się wam (nam) przytrafić, generalnie problem jest wyolbrzymiony przez tych, którzy trzymają się cen podawanych przez ASO (np. 7,5 kPLN z wymianą :lol: ), albo w ogóle gówno na ten temat wiedzą :lol:
                                  ja nadal twierdzę, że przy takich kosztach, to mogę zakładać nawet jedną wysrywkę rocznie, a skoro jest to co 2 lata to tylko lepiej :lol:

                                  teraz już po niewczasie, ale wcześniej miałem napisać, że ogólnie jestem w szoku, że ta sprężarka w ogóle jeszcze działa, bo Ola, co tu dużo gadać - zamula PRZEPOTWORNIE

                                  keep trashin' :twisted:
                                  saport techniczny baj DGW
                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                  była BXE '08 190kkm
                                  no i nie ma :-)

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez szkoda
                                    no przecież pisałem wcześniej
                                    ups ops:

                                    na szczęście u mnie w O1 jeszcze nie trzeba było czyścić :szeroki_usmiech obecnie 120kkm
                                    Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez zurcio
                                      na szczęście u mnie w O1 jeszcze nie trzeba było czyścić obecnie 120kkm
                                      Przy Jacka stylu jazdy nie musicie się o to obawiać :wink: Aczkolwiek jak rok temu przy takim przebiegu czyściłem :diabelski_usmiech
                                      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                                      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                                      Jest O1 1.6 BFQ

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Ziomal
                                        Przy Jacka stylu jazdy nie musicie się o to obawiać
                                        obydwie sztuki są "nadwyraz" eksploatowane :diabelski_usmiech
                                        Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X