Problem z 1 i wstecznym

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • angelopulos
    Classic
    • 2010
    • 3

    Problem z 1 i wstecznym

    witam,
    tak jak w tytule.
    pojawil mi sie komunikat by sprawdzic olej i to uczynilem. okazalo sie ze jest w strefie dolnego przedziału (b) na bagnecie czyli wczodzi w strefe minimum.
    uznalem ze dolanie zimnego oleju na goracy silnik nie bedzie do konca dobre wiec spokojnie dojechalem do domu jakies 120km. nie przekraczajac 2000 obr/min
    kontrolka czerwona sie nie zapalila.
    mam pytanie czy tem komunikat informujacy o stanie oleju wyswietlany na pomaranczowo pojawia sie stosunkowo wczesniej- zanim dojdzie do np. przytarcia lub zatarcia silnika?
    czy wlasnie zrobilem sobie male kuku?
    Szamot
  • zibi63
    Classic
    • 2008
    • 6

    #2
    Problem z 1 i wstecznym

    Od jakiegoś czasu mam problem z wrzuceniem 1 i wstecznego. Zachowuje się tak jakby sprzęgło nie zawsze do końca wysprzęglało. raz jest dobrze a raz nie. Czasem gdy wrzucona jest jedynka lub wsteczny i wciśnięty pedał sprzęgła, to auto dalej " pełznie ".
    Co to może być ? sprzęgło czy skrzynka ?
    zibi;
    OCT II 1.9 tdi 4x4 adventure 2005

    Komentarz

    • gregorianin
      Ambiente
      • 2008
      • 215
      • Octavia II (1Z3)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      sprzęgło.
      www.DURASOFT.pl

      -Hamownia podwoziowa
      -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
      -Diagnostyka
      -Filtry FAP/DPF

      Komentarz

      • zibi63
        Classic
        • 2008
        • 6

        #4
        Ale co może się z tym sprzęgłem dziać ? Jest do wymiany (tarcza, docisk)? Czy może do regulacji itp.?
        zibi;
        OCT II 1.9 tdi 4x4 adventure 2005

        Komentarz

        • gregorianin
          Ambiente
          • 2008
          • 215
          • Octavia II (1Z3)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Jeśli masz sprzęgło hydrauliczne to może być np. lekko zapowietrzony układ i nie wysprzęgla do końca. To tylko jedna z możliwości.
          www.DURASOFT.pl

          -Hamownia podwoziowa
          -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
          -Diagnostyka
          -Filtry FAP/DPF

          Komentarz

          • zibi63
            Classic
            • 2008
            • 6

            #6
            To moja pierwsza Oktawka i dotychczas byłem z niej b.zadowolony.Mam ją 3 miesiące .Ma najechane 107tyś.Ja dokręciłem ostatnie 5,5 tyś. Słyszałem , że to się zdarza, ale nie sądziłem że mnie to trafi tak szybko :!:
            zibi;
            OCT II 1.9 tdi 4x4 adventure 2005

            Komentarz

            Pracuję...