Nie pomyślałem o ciężarze pojazdu , ale ten mój objaw to tak jak turbo -dziura choć w tym silniku żadnej turbiny nie ma.
Szukam dobrego mechanika w Poznaniu
Zwiń
X
-
Szukam dobrego mechanika w Poznaniu
Miałem problem z odpalaniem skody na ciepłym silniku (długo kręcił) na zimnym odpalał na dotyk. Przy temperaturze + 2 C pojawiły się problemy przy odpalaniu na zimnym. Silnik kręcił jakoś tak mułowato i nie odpalał aż wysiadł mi akumulator (zegary się wyzerowały). Całą ockę ładowałem akumulator i rano odpalił na dotyk. Ale żeby nie było za pięknie to zaświeciła się kontrolka świec żarowych i migają cały czas. Podjechałem dzisiaj do majstra a ten zatrzymał mi samochód na 2 dni bo musi podłączyć go do kompa i sprawdzi co to za błąd i postara się go naprawić. Teraz jestem mądry bo poczytałem forum i wiem że to moźe być czujnik stopu. Ale co z odpalaniem? To chyba nie jest przyczyna ciężkiego uruchamiania silnika.Majster sprawdził mi ładowanie i jest ok. Akumulator z 2007 roku 70 Ah 600 Bosha- może powodem są zbyt krótkie odcinki jakie robię po mieście ok 15 km rano i tyle samo wieczorem. Może akumulator nie jest w stanie się naładować w takim krótkim czasie? Dlatego szukam dobrego mechanika w Poznaniu który będzie wiedział o co chodzi i nie weźmie tyle co w ASO. Wielkie dzięki za odpowiedzi.
-
-
Re: Szukam dobrego mechanika w Poznaniu
Zamieszczone przez kubmimaMiałem problem z odpalaniem skody na ciepłym silniku (długo kręcił) na zimnym odpalał na dotyk. Przy temperaturze + 2 C pojawiły się problemy przy odpalaniu na zimnym. Silnik kręcił jakoś tak mułowato i nie odpalał aż wysiadł mi akumulator (zegary się wyzerowały). Całą ockę ładowałem akumulator i rano odpalił na dotyk. Ale żeby nie było za pięknie to zaświeciła się kontrolka świec żarowych i migają cały czas. Podjechałem dzisiaj do majstra a ten zatrzymał mi samochód na 2 dni bo musi podłączyć go do kompa i sprawdzi co to za błąd i postara się go naprawić. Teraz jestem mądry bo poczytałem forum i wiem że to moźe być czujnik stopu. Ale co z odpalaniem? To chyba nie jest przyczyna ciężkiego uruchamiania silnika.Majster sprawdził mi ładowanie i jest ok. Akumulator z 2007 roku 70 Ah 600 Bosha- może powodem są zbyt krótkie odcinki jakie robię po mieście ok 15 km rano i tyle samo wieczorem. Może akumulator nie jest w stanie się naładować w takim krótkim czasie? Dlatego szukam dobrego mechanika w Poznaniu który będzie wiedział o co chodzi i nie weźmie tyle co w ASO. Wielkie dzięki za odpowiedzi.
Jeśli chodzi o powolne kręcenie przy niskich temp to zapytam jaki masz olej? Kiedy kontrolowałeś szczotki w rozruszniku, może już chodzić tylko na 2...
Jeśli robisz głównie krótkie odcinki akumulator dobrze jest od czasu do czasu doładować.
pozdrawiam.www.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
w o1 pompowtryski były na pewno w motorze ATD, BLS też?
Jeśli to PD to faktycznie porada festwww.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Mam silnik SLX ale nie było takiego do wyboru to wybrałem inny. Olej dolewali mi w ASO - mobil 1 TD OW-40. Sprawa wygląda tak, że mechanik podłączył kompa i podobno wyszedł błąd iglicy pompy. Pytał sie mnie też czy samochód nie był cholowany na lince bo wygląda jakby rozrząd był przesunięty, no i akumulator do wymiany bo im rano nie odpalił a jak podłączyli swój to zapalił na dotyk - no i wysłali mnie do pompiarza. Najpierw pojechałem sprawdzić akumulator do Sznajdera i wyszło że akumulator jest dobry, ładowanie jest dobre ale dużo pobiera przy rozruchu. Kiedy włożyliśmy nowy akumulator też nie zapalił na dotyk ale trochę pokręcił (na ciepłym silniku). Diagnoza była taka, że podczas postoju kilka godzin musi być jakiś pobór prądu co rozładowuje akumulator. Jak na razie sprawdzam odłączając jedną klemę.
U pompiarza po podłączeniu do kompa nie pokazał żadnego błędu (kontrolka świecy już się nie pali a światła stopu działały). Zaproponowali mi naprawę ale tak naprawdę nie wiadomo czego. Mam zostawić samochód na 2 dni to się posprawdza . Tak więc jestem biedniejszy o 150 zł i wiem tyle co przed wizytami u mechaników. Dowiedziałem się też ,że jeden koleś może dokonać zmian w sterowniku silnika i nie wiem co zrobić. Mogę prosić o poradę.
Komentarz
-
-
Z którego roku masz samochód i jaka mocwww.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kubmimaDowiedziałem się też ,że jeden koleś może dokonać zmian w sterowniku silnika i nie wiem co zrobić. Mogę prosić o poradę.
Raz zrobione i pomaga na zawsze, ale sam tego nie zrobisz.
U nas do zrobienia.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Krzychale sam tego nie zrobisz...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kubmimaAuto z 2000 roku silnik 81 KWwww.DURASOFT.pl
-Hamownia podwoziowa
-Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
-Diagnostyka
-Filtry FAP/DPF
Komentarz
-
-
kubmima napisał/a:
Dowiedziałem się też ,że jeden koleś może dokonać zmian w sterowniku silnika i nie wiem co zrobić. Mogę prosić o poradę.
Tak, dokładnie chodzi o zwiększenie dawki rozruchowej w programie.
Raz zrobione i pomaga na zawsze, ale sam tego nie zrobisz.
U nas do zrobienia.
Jak to nie, Allegro jego przyjacielem :twisted: :lol: Wszystko zrobi majac takie zaplecze :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
No i już wszystko wiadomo. Trzeba było słuchać forumowiczów a nie mechaników. Koleś w warsztacie przez telefon mówił że pompa a gdy przyjechałem po samochód to powiedział, że nie było wartości rozruchowej i musieli to ustawić. Rozrusznik też swoje dostał przez długie kręcenie na ciepłym i po świętach czeka mnie kolejna wizyta u elektryka. Za naprawę zapłaciłem 800 zł :evil: Szkoda, że dopiero po naprawie dowiedziałem się gdzie w Poznaniu mogę to zrobić taniej. Ale nic to człowiek uczy się na błędach - tylko szkoda że na swoich
Komentarz
-
Komentarz