Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Szukam dobrego mechanika w Poznaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Szukam dobrego mechanika w Poznaniu

    Nie pomyślałem o ciężarze pojazdu , ale ten mój objaw to tak jak turbo -dziura choć w tym silniku żadnej turbiny nie ma.

  • #2
    Szukam dobrego mechanika w Poznaniu

    Miałem problem z odpalaniem skody na ciepłym silniku (długo kręcił) na zimnym odpalał na dotyk. Przy temperaturze + 2 C pojawiły się problemy przy odpalaniu na zimnym. Silnik kręcił jakoś tak mułowato i nie odpalał aż wysiadł mi akumulator (zegary się wyzerowały). Całą ockę ładowałem akumulator i rano odpalił na dotyk. Ale żeby nie było za pięknie to zaświeciła się kontrolka świec żarowych i migają cały czas. Podjechałem dzisiaj do majstra a ten zatrzymał mi samochód na 2 dni bo musi podłączyć go do kompa i sprawdzi co to za błąd i postara się go naprawić. Teraz jestem mądry bo poczytałem forum i wiem że to moźe być czujnik stopu. Ale co z odpalaniem? To chyba nie jest przyczyna ciężkiego uruchamiania silnika.Majster sprawdził mi ładowanie i jest ok. Akumulator z 2007 roku 70 Ah 600 Bosha- może powodem są zbyt krótkie odcinki jakie robię po mieście ok 15 km rano i tyle samo wieczorem. Może akumulator nie jest w stanie się naładować w takim krótkim czasie? Dlatego szukam dobrego mechanika w Poznaniu który będzie wiedział o co chodzi i nie weźmie tyle co w ASO. Wielkie dzięki za odpowiedzi.

    Komentarz


    • #3
      Re: Szukam dobrego mechanika w Poznaniu

      Zamieszczone przez kubmima
      Miałem problem z odpalaniem skody na ciepłym silniku (długo kręcił) na zimnym odpalał na dotyk. Przy temperaturze + 2 C pojawiły się problemy przy odpalaniu na zimnym. Silnik kręcił jakoś tak mułowato i nie odpalał aż wysiadł mi akumulator (zegary się wyzerowały). Całą ockę ładowałem akumulator i rano odpalił na dotyk. Ale żeby nie było za pięknie to zaświeciła się kontrolka świec żarowych i migają cały czas. Podjechałem dzisiaj do majstra a ten zatrzymał mi samochód na 2 dni bo musi podłączyć go do kompa i sprawdzi co to za błąd i postara się go naprawić. Teraz jestem mądry bo poczytałem forum i wiem że to moźe być czujnik stopu. Ale co z odpalaniem? To chyba nie jest przyczyna ciężkiego uruchamiania silnika.Majster sprawdził mi ładowanie i jest ok. Akumulator z 2007 roku 70 Ah 600 Bosha- może powodem są zbyt krótkie odcinki jakie robię po mieście ok 15 km rano i tyle samo wieczorem. Może akumulator nie jest w stanie się naładować w takim krótkim czasie? Dlatego szukam dobrego mechanika w Poznaniu który będzie wiedział o co chodzi i nie weźmie tyle co w ASO. Wielkie dzięki za odpowiedzi.
      Drogi kolego, ciężkie odpalanie na ciepłym silniku wymaga adaptacji bloku 05 dawki rozruchowej. VW po prostu ustawiło fabrycznie dawkę "na styk" ale samochody po pewnym przebiegu nia mają już tak szczelnej pompy wtr jak nowe i trzeba to skorygować. 5 minut przy vag-u. Jestem z okolic Żywca jak się tutaj wybierasz to pomogę.
      Jeśli chodzi o powolne kręcenie przy niskich temp to zapytam jaki masz olej? Kiedy kontrolowałeś szczotki w rozruszniku, może już chodzić tylko na 2...
      Jeśli robisz głównie krótkie odcinki akumulator dobrze jest od czasu do czasu doładować.

      pozdrawiam.
      www.DURASOFT.pl

      -Hamownia podwoziowa
      -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
      -Diagnostyka
      -Filtry FAP/DPF

      Komentarz


      • #4
        Re: Szukam dobrego mechanika w Poznaniu

        Zamieszczone przez gregorianin
        ale samochody po pewnym przebiegu nia mają już tak szczelnej pompy wtr jak nowe i.
        Albo kolega pomylił się w opisie i ma pompę,albo się nie pomylił ma PD-ka.
        Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

        Komentarz


        • #5
          w o1 pompowtryski były na pewno w motorze ATD, BLS też?
          Jeśli to PD to faktycznie porada fest
          www.DURASOFT.pl

          -Hamownia podwoziowa
          -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
          -Diagnostyka
          -Filtry FAP/DPF

          Komentarz


          • #6
            Mam silnik SLX ale nie było takiego do wyboru to wybrałem inny. Olej dolewali mi w ASO - mobil 1 TD OW-40. Sprawa wygląda tak, że mechanik podłączył kompa i podobno wyszedł błąd iglicy pompy. Pytał sie mnie też czy samochód nie był cholowany na lince bo wygląda jakby rozrząd był przesunięty, no i akumulator do wymiany bo im rano nie odpalił a jak podłączyli swój to zapalił na dotyk - no i wysłali mnie do pompiarza. Najpierw pojechałem sprawdzić akumulator do Sznajdera i wyszło że akumulator jest dobry, ładowanie jest dobre ale dużo pobiera przy rozruchu. Kiedy włożyliśmy nowy akumulator też nie zapalił na dotyk ale trochę pokręcił (na ciepłym silniku). Diagnoza była taka, że podczas postoju kilka godzin musi być jakiś pobór prądu co rozładowuje akumulator. Jak na razie sprawdzam odłączając jedną klemę.
            U pompiarza po podłączeniu do kompa nie pokazał żadnego błędu (kontrolka świecy już się nie pali a światła stopu działały). Zaproponowali mi naprawę ale tak naprawdę nie wiadomo czego. Mam zostawić samochód na 2 dni to się posprawdza . Tak więc jestem biedniejszy o 150 zł i wiem tyle co przed wizytami u mechaników. Dowiedziałem się też ,że jeden koleś może dokonać zmian w sterowniku silnika i nie wiem co zrobić. Mogę prosić o poradę.

            Komentarz


            • #7
              Z którego roku masz samochód i jaka moc
              www.DURASOFT.pl

              -Hamownia podwoziowa
              -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
              -Diagnostyka
              -Filtry FAP/DPF

              Komentarz


              • #8
                Auto z 2000 roku silnik 81 KW

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez kubmima
                  Dowiedziałem się też ,że jeden koleś może dokonać zmian w sterowniku silnika i nie wiem co zrobić. Mogę prosić o poradę.
                  Tak, dokładnie chodzi o zwiększenie dawki rozruchowej w programie.
                  Raz zrobione i pomaga na zawsze, ale sam tego nie zrobisz.
                  U nas do zrobienia.
                  DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                  www.chiptuning.katowice.pl
                  DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Krzych
                    ale sam tego nie zrobisz...
                    Pewnie ma silnik VP-37 AHF 81 kW. Dlaczego sam tego nie zrobi? VaG i jechana. Jak pompa jest w miarę Ok jeszcze to zakres regulacyjny w bloku 05 zupełnie wystarczy. Dawka startowa na maksa i będzie dobrze. "cuda" trzeba robić jak pompa dokonuje żywota. U mnie problemy z zapalaniem jak ręka odjał. Znajdź kogoś z VAG w okolicy.

                    Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
                    ________________________________________

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez kubmima
                      Auto z 2000 roku silnik 81 KW
                      czyli to masz na zwykłej pompie, Twoje info wprowadziło od początku trochę zamieszania. W związku z PW czyli problemy z paleniem na ciepłym faktycznie podniesienie dawki rozruchowej załatwi sprawę na dłuuuugi czas. Zrobi to każdy kto umie się posługiwać vagiem. Skąd jestes?
                      www.DURASOFT.pl

                      -Hamownia podwoziowa
                      -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
                      -Diagnostyka
                      -Filtry FAP/DPF

                      Komentarz


                      • #12
                        Z Poznania

                        Komentarz


                        • #13
                          kubmima napisał/a:
                          Dowiedziałem się też ,że jeden koleś może dokonać zmian w sterowniku silnika i nie wiem co zrobić. Mogę prosić o poradę.


                          Tak, dokładnie chodzi o zwiększenie dawki rozruchowej w programie.
                          Raz zrobione i pomaga na zawsze, ale sam tego nie zrobisz.
                          U nas do zrobienia.

                          Jak to nie, Allegro jego przyjacielem :twisted: :lol: Wszystko zrobi majac takie zaplecze :diabelski_usmiech
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #14
                            Zobacz dokładnie jaki masz typ silnika i zaktualizuj profil

                            Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
                            ________________________________________

                            Komentarz


                            • #15
                              Znalazłem dzisiaj przedstawicielstow Masters`a w Poznaniu ale Oni stwierdzili, że nie pomogą mi wzwiększeniu dawki rozruchowej bo w roczniku 2000 jest ona prawidłowa i odesłali mnie do pompiarza. Cóż robić, autko w warsztacie i zobaczymy jakie będą tego skutki no i koszty :cry:

                              Komentarz


                              • #16
                                "Znalazłem dzisiaj przedstawicielstwo Masters`a w Poznaniu"...
                                znaczy się w geko byłeś??

                                sprawdź jeszcze na grunwaldzkiej Auto-Lider. Mają VAG-a, znajomy u nich robił i był zadowolony. ustawili mu kąt wtrysku i zwiększyli dawkę startową

                                pozdr

                                Komentarz


                                • #17
                                  Poszukaj lepiej kogoś z VAG z forumowiczów. Zrobią Ci to za "Bóg zapłać" a jeszcze piwko będziesz miał z kim wypić.

                                  Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
                                  ________________________________________

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    No i już wszystko wiadomo. Trzeba było słuchać forumowiczów a nie mechaników. Koleś w warsztacie przez telefon mówił że pompa a gdy przyjechałem po samochód to powiedział, że nie było wartości rozruchowej i musieli to ustawić. Rozrusznik też swoje dostał przez długie kręcenie na ciepłym i po świętach czeka mnie kolejna wizyta u elektryka. Za naprawę zapłaciłem 800 zł :evil: Szkoda, że dopiero po naprawie dowiedziałem się gdzie w Poznaniu mogę to zrobić taniej. Ale nic to człowiek uczy się na błędach - tylko szkoda że na swoich

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      a gdzie w końcu to zrobiłeś??

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Diesel-serwis na Trzebiatowskiej niedaleko Auchan - Komorniki, a ten Master`s jest na ulicy Głównej w Poznaniu

                                        Komentarz

                                        POWRÓT NA GÓRĘ
                                        Pracuję...
                                        X