OI AUM (1,8T) gasnie po dodaniu gazu na zimno

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ArekBinek
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 447

    OI AUM (1,8T) gasnie po dodaniu gazu na zimno

    Zamieszczone przez radek radziszewski
    do aluminiowych felg maja jeszcze podkładkę
    tzw. pływające śruby, stosuje się je w momencie gdy rozstaw śrub w feldze nie do końca pasuje do rozstawu w tarczy.
  • Marian
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2006
    • 225

    #2
    OI AUM (1,8T) gasnie po dodaniu gazu na zimno

    Problem jest taki:
    odpalam: normalnie... i:
    - pochodzi kilkanaście sek. i albo zgaśnie w chwili włączenia się jakiegoś odbiornika pradu - np. dmuchawy przez climatronic
    - jak wyłączę klimę to pochodzi normalnie i albo i tak zgaśnie albo się rozgrzeje i potem jest już normalnie
    - lekkie "butowanie" powoduje, że "zaskoczy" i nie ma problemów później już żadnych problemów.

    Gazu nie mam
    Na ciepło jest normalnie, analiza vagiem nic nie wykazała, świece wymienione.
    Na forum nic nie znalazłem na podobny temat w tym silniku.
    Jakieś propozycje, gdzie szukać problemu?
    20v

    Komentarz

    • roLLo
      L&K
      • 2008
      • 1063
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      To jest raczej normalnie zachowanie. Miałem ten sam problem tylko że w Fabii 1.4 MPI.
      On musi chwile pochodzić i najlepiej lekko zwiekszyc obroty i chwile potrzymać.

      Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

      Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
      Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
      Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

      Komentarz

      • misiekwaw
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7715
        • Ford

        #4
        bez jaj :lol: to ze auto gasnie nie jest normalne
        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
        http://www.disi-tune.pl
        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
        Był WRX
        Była Octa

        Komentarz

        • eX
          Elegance
          • 2006
          • 980

          #5
          obroty ci nie faluja ? u mnie dzialo sie tak ze auto gaslo nawet jak do oporu skrecilem kola po odpaleniu, potrafil tez wylaczyc sie gaz w sensie wciskales a on swoje 900obr trzymal (po odpaleniu) u mnie pomoglo z obrotami i gasnieciem, wyczyszczenie przepustnicy

          Komentarz

          • roLLo
            L&K
            • 2008
            • 1063
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Moze autko zgasnąc jak jest zimno i sie go odpali to po chwili moze. Czesto tak mialem a z tym skreceniem koł też prawda.

            Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

            Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
            Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
            Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

            Komentarz

            • Hanz2k
              Rider
              S_OCP Member
              • 2006
              • 522

              #7
              Tu chyba są podobne objawy:
              Hanz2k
              1,8 T by MT
              :admin: bo nie użyłem Szukaj

              Komentarz

              • Marian
                Ambiente
                S_OCP Member
                • 2006
                • 225

                #8
                Hanz2k,
                dzieks... mniej więcej o to chodziło, ale niewiele sie wyjasniło :roll:
                Na poczatku 2009 wstawie padakę do znajomego elektromechanika z zacięciem do rozwiązywania trudnych spraw i zobaczymy. :twisted:
                20v

                Komentarz

                • eX
                  Elegance
                  • 2006
                  • 980

                  #9
                  roLLo, to nie jest normalne i nie ma prawa zgasnac chyba ze mowimy o jakims starym zajezdzonym aucie. zadne gasniecie auta po odpaleniu nie jest oznaka zdrowego i sprawnego auta.

                  Komentarz

                  • yoschua
                    Rider
                    • 2006
                    • 339

                    #10
                    To ja dodam swoje trzy grosze, bo widze temat pochodnego mojego silnika.

                    Mój rano gaśnie.
                    Tzn. odpalamy go, a on się krzutsi, prycha i takie tam.
                    Jak się wykrztusi to albo wejdzie na prawidłowe obroty, albo zgaśnie. Potrafi tak zrobić do kilku razy. Jak już się wykrztusi i wyprycha to każde następne odpalenie jest już bezproblemowe. Odlapać odpala zawsze od pierwszego obrotu więc normalnie.
                    A ponieważ silnik mam z gazem elektronicznym, to podczas tego prychania moge se go naciskać dowoli, komputer w tym czasie nie reaguje na niego.

                    VAG nie pokazuje, ani nie pokazał nigdy nic.
                    Świece wymienione na takie same platynowe.
                    Cewki zapłonowe wymienione bo przyszła na nie pora (ponad 180kkm).

                    Objaw ten mam w zimne dni, a idzie zima więc się zaczyna. W zeszłym roku było tak samo.
                    Objaw nie jest zawsze, w sensie nie codziennie.
                    Octavia Combi 4x4 1,8T ARX 2001
                    HPI Baja 5B SS - nowa zabawka

                    Komentarz

                    • Sev
                      L&K
                      • 2007
                      • 1295

                      #11
                      Marian, taki objaw miałem przy padniętych cewkach ale auto oprócz tego że gasło po uruchomieniu to do tego nie jechało i mrugała kontrolka engine check. VAG wykazywał przerwy w zapłonie. Po wymianie cewek na nowe problem zniknął całkowicie. Tyle że wtedy padniętą miałem jeszcze przepływkę, czy ona też może mieć wpływ? Spróbuj ją odłączyć i sprawdź co się dzieje.
                      6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                      Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                      Komentarz

                      • cook
                        Ambiente
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 181

                        #12
                        chyba by nie zaszkodziło dokładnie obejrzeć wszystkie wężyki od podciśnienia. Pod pokrywą silnika, jest po prawej stronie taki gumowy element u mnie całkowicie sparciał od spodu. Z wierzchu nówka a pod spodem sito.
                        Po wymianie pomogło.
                        Były posiadacz 1.8 Turbo

                        Nikt nie tańczy na trzeźwo, chyba że oszalał..

                        Komentarz

                        • tom2212
                          RS
                          • 2008
                          • 3892

                          #13
                          to moze i ja cos powiem u mnie prycha i gasnie po dodaniu gazu gdy tylko jest odciety czujnik przepływomierza, natomiast gdy podłęcze to wszystko wraca do normy moze i to jest u was problemem ? pozdrawiam

                          Komentarz

                          Pracuję...