Zamieszczone przez radek radziszewski
OI AUM (1,8T) gasnie po dodaniu gazu na zimno
Zwiń
X
-
OI AUM (1,8T) gasnie po dodaniu gazu na zimno
Problem jest taki:
odpalam: normalnie... i:
- pochodzi kilkanaście sek. i albo zgaśnie w chwili włączenia się jakiegoś odbiornika pradu - np. dmuchawy przez climatronic
- jak wyłączę klimę to pochodzi normalnie i albo i tak zgaśnie albo się rozgrzeje i potem jest już normalnie
- lekkie "butowanie" powoduje, że "zaskoczy" i nie ma problemów później już żadnych problemów.
Gazu nie mam
Na ciepło jest normalnie, analiza vagiem nic nie wykazała, świece wymienione.
Na forum nic nie znalazłem na podobny temat w tym silniku.
Jakieś propozycje, gdzie szukać problemu?20v
-
-
To jest raczej normalnie zachowanie. Miałem ten sam problem tylko że w Fabii 1.4 MPI.
On musi chwile pochodzić i najlepiej lekko zwiekszyc obroty i chwile potrzymać.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
bez jaj :lol: to ze auto gasnie nie jest normalneTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Moze autko zgasnąc jak jest zimno i sie go odpali to po chwili moze. Czesto tak mialem a z tym skreceniem koł też prawda.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
To ja dodam swoje trzy grosze, bo widze temat pochodnego mojego silnika.
Mój rano gaśnie.
Tzn. odpalamy go, a on się krzutsi, prycha i takie tam.
Jak się wykrztusi to albo wejdzie na prawidłowe obroty, albo zgaśnie. Potrafi tak zrobić do kilku razy. Jak już się wykrztusi i wyprycha to każde następne odpalenie jest już bezproblemowe. Odlapać odpala zawsze od pierwszego obrotu więc normalnie.
A ponieważ silnik mam z gazem elektronicznym, to podczas tego prychania moge se go naciskać dowoli, komputer w tym czasie nie reaguje na niego.
VAG nie pokazuje, ani nie pokazał nigdy nic.
Świece wymienione na takie same platynowe.
Cewki zapłonowe wymienione bo przyszła na nie pora (ponad 180kkm).
Objaw ten mam w zimne dni, a idzie zima więc się zaczyna. W zeszłym roku było tak samo.
Objaw nie jest zawsze, w sensie nie codziennie.
Komentarz
-
-
Marian, taki objaw miałem przy padniętych cewkach ale auto oprócz tego że gasło po uruchomieniu to do tego nie jechało i mrugała kontrolka engine check. VAG wykazywał przerwy w zapłonie. Po wymianie cewek na nowe problem zniknął całkowicie. Tyle że wtedy padniętą miałem jeszcze przepływkę, czy ona też może mieć wpływ? Spróbuj ją odłączyć i sprawdź co się dzieje.
Komentarz
-
-
chyba by nie zaszkodziło dokładnie obejrzeć wszystkie wężyki od podciśnienia. Pod pokrywą silnika, jest po prawej stronie taki gumowy element u mnie całkowicie sparciał od spodu. Z wierzchu nówka a pod spodem sito.
Po wymianie pomogło.Były posiadacz 1.8 Turbo
Nikt nie tańczy na trzeźwo, chyba że oszalał..
Komentarz
-
Komentarz